همانطور که میدانید قیمت تمام شده یک کالا در یک واحد تولیدی متأثر از عواملی است که یکی از مهمترین ـن پس از قیمت مواد حقوق و دستمزد و سربارهای تولیدی است لذا وقتی خودروساز با حداقل ظرفیت تولید کند معلوم است که قیمت تمام شده بالا خواهد بود لذا شورای رقابت راحتترین روش را که همانا موافقت با افزایش قیمت آن هم به بدترین شکل یعنی هر سه ماه یکبار موافقت میکند که به نظر میرسد این امر ناحقی در حق مصرف کننده ای است که خصوصا در شرایط جدید پیش فروش سودی هم بابت ودیعه نمیگیرد، لذا شایسته است در این خصوص اصلاحاتی انجام شود.
انتهای پیام /پ