با توجه به خطرات گوناگون فضای مجازی رها شده کشور و وجود هزینه های فراوان اقتصادی و مشکلات دیگر اتصال به اینترنت در روستاها و...،خواهشمند است هرچه سریعتر برای نیمسال بعدی تحصیلی به طور کامل آموزش دانش آموزان سراسر کشور را با ایجاد 12 کانال تلویزیونی مختص به 12 پایه تحصیلی بجای فضای مجازی که قتلگاه جوانان و نوجوانان کشورمان شده است، به صدا و سیمای جمهوری اسلامی منتقل فرمایید.
روشن است این کار ضمن سهولت دسترسی ها و ایجاد سلامت روانی دانش آموزان، موجب نزدیک شدن به عدالت آموزشی نیز خواهد شد و امکان برگزاری ساعات درس پرورشی و فعالیت های فوق برنامه علمی دیگر نیز برای دانش آموزان سراسر کشور فراهم میآید.
لازم به توضیح است که این شبکهها، 6 ساعت در روز از ساعت 8 صبح تا 14 برنامه تلویزیونی خواهند داشت و بعداز ظهرها، معلمان مدارس سراسر کشور می توانند از طریق تلفن یا شبکه اختصاصی شاد اقدام کنند فقط از بستر شاد به رفع اشکال دانش آموزان، گزارشگیری تمارین انجام شده دانش آموزان و... بپردازند.
ضمناً حضور و غیاب دانش آموزان نیز میتواند از طریق آزمونهای مرحلهای توسط معلمان ارزیابی شده و طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بجای ارزشیابیهای کمی به ارزشیابیهای کیفی نزدیکتر گردد.لازم به ذکر است با توجه به تولید برنامههای این شبکهها توسط برترین معلمان و اساتید کشوری آموزش و پرورش، هزینه و مشکلات گزافی را بر دوش صدا و سیما نخواهد گذاشت و تقریباً تمام زیرساختهای لازم برای ایجاد این شبکههای دائمی و اختصاصی آموزش و پرورش در کشور فراهم میباشد و تنها نیاز به یک همت جدّی مسئولین ذی ربط و انجام هماهنگیهای لازم بین ایشان میباشد.
از طرف خانوادهها، والدین، دانش آموزان و فعالان رسانهای و فضای مجازی سراسر کشور
روشن است این کار ضمن سهولت دسترسی ها و ایجاد سلامت روانی دانش آموزان، موجب نزدیک شدن به عدالت آموزشی نیز خواهد شد و امکان برگزاری ساعات درس پرورشی و فعالیت های فوق برنامه علمی دیگر نیز برای دانش آموزان سراسر کشور فراهم میآید.
لازم به توضیح است که این شبکهها، 6 ساعت در روز از ساعت 8 صبح تا 14 برنامه تلویزیونی خواهند داشت و بعداز ظهرها، معلمان مدارس سراسر کشور می توانند از طریق تلفن یا شبکه اختصاصی شاد اقدام کنند فقط از بستر شاد به رفع اشکال دانش آموزان، گزارشگیری تمارین انجام شده دانش آموزان و... بپردازند.
ضمناً حضور و غیاب دانش آموزان نیز میتواند از طریق آزمونهای مرحلهای توسط معلمان ارزیابی شده و طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بجای ارزشیابیهای کمی به ارزشیابیهای کیفی نزدیکتر گردد.لازم به ذکر است با توجه به تولید برنامههای این شبکهها توسط برترین معلمان و اساتید کشوری آموزش و پرورش، هزینه و مشکلات گزافی را بر دوش صدا و سیما نخواهد گذاشت و تقریباً تمام زیرساختهای لازم برای ایجاد این شبکههای دائمی و اختصاصی آموزش و پرورش در کشور فراهم میباشد و تنها نیاز به یک همت جدّی مسئولین ذی ربط و انجام هماهنگیهای لازم بین ایشان میباشد.
از طرف خانوادهها، والدین، دانش آموزان و فعالان رسانهای و فضای مجازی سراسر کشور
انتهای پیام /ن