انتشار : ۱۸:۱۵ , ۱۳۹۹ دی ۲۴
سازمان دامپزشکی کشور باید مستقل شود
سید مهدی وزارت جهاد کشاورزی/ ملی 229
با توجه به نقش مهم دامپزشکی و اقدامات مهم آن در رشد و شکوفایی صنعت دامپروری از طریق کنترل بیماری‌های دامی و نظر به اهمیت فعالیت‌های بهداشتی و نظارتی دامپزشکی، در تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی سالم و پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام ، توانمندی بیشتر این سازمان باعث پیشرفت بیشتر تولیدات دامی در راستای جهش تولید گردیده و به دلایل ذیل می‌بایست به صورت مستقل عمل نموده و از مجموعه وزارت جهاد کشاورزی خارج گردد.

بدینوسیله از خبرگزاری محترم فارس خواهشمندیم خواسته کلیه پرسنل سازمان دامپزشکی را از طریق مجلس شورای اسلامی پیگیری نماید.

1. نیروهای سازمان دامپزشکی کشور اکثرا دارای مدارک دکتری تخصصی ، دکتری حرفه‌ای، فوق‌لیسانس، لیسانس و فوقدیپلم می‌باشند و توانایی اتخاذ بهترین تصمیم‌ها برای پیشبرد بهتر فعالیت های این سازمان را دارند و فعالیت ایشان زیرنظر مدیریت وزارت جهاد کشاورزی با مدارک دانشگاهی پائین تر، باعث محدودیت این سازمان و مانع پیشرفت‌های بیشتر و آسیب به صنعت دامپروری کشور می‌گردد.

2. سختی کار نیروهای دامپزشکی کار در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی، مواجهه با بیماری‌های مشترک، آسیب‌های فیزیکی ناشی از جمله حیوانات، آسیب‌های روحی ناشی از درگیری با متخلفین در عرضه‌کنندگان فرآورده‌های خام دامی و ... و قابل درک نبودن آن توسط وزارت جهاد کشاورزی که شرایط کاری به مراتب راحت‌تری دارند.
3. اختلاف معنی‌دار امکانات رفاهی و اداری دامپزشکی با ادارات وزارت جهاد کشاورزی
4. عدم تامین واکسن‌های دامی به میزان کافی به دلیل نبود اعتبارات کافی در سازمان دامپزشکی کشور و خسارات وارده به صنعت دامپروری؛
5. عدم تناسب حقوق پرسنل دامپزشکی با سختی کار ایشان که دلیل اصلی آن عدم اجرای کامل قانون تسری فوق‌العاده خاص کارکنان دامپزشکی مصوب 1391 می باشد عدم درک سختی کار دامپزشکی توسط وزارت جهاد کشاورزی.

انتهای پیام /پ

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

دامپزشکی استقلال سازمان دامپزشکی وزارت جهاد کشاورزی
در حال پیگیری پیشنهاد و انتقاد
50000حمایت پیگیری در مجلس
10000 حمایت پیگیری از سازمان مربوطه
1000 حمایت بررسی کارشناسی موضوع
100 حمایت انتشار در سایت
2340
انتشار: ۱۸:۱۵ , ۱۳۹۹ دی ۲۴
پیگیری های مرتبط
آخرین حامیان
دیدگاه تان را بنویسید

لطفا منتظر بمانید...
نظر شما ارسال گردید و پس از تایید منتشر خواهد شد
نظر شما تایید و منتشر شد
دیدگاه ها
 
ناشناس ۲۰:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ سازمان دامپزشکی یا باید مستقل یا زیر مجموعه وزارت بهداشت قرار گیرد
 
ناشناس ۲۰:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ فکر کنم. پرسنل سازمان دامپزشکی اونقدر زیر بار کارها و مسئولیتها له شده اند که توان نظر دادن رو هم ندارند
 
nashenas ۲۰:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ سلام. با مطالبه شما موافقیم و حمایت می کنیم. لطفاً مطالبه ما را به آدرس زیر حمایت کنید. https://www.farsnews.ir/my/c/45853 https://www.farsnews.ir/my/c/48925 https://www.farsnews.ir/my/c/49386
 
ناشناس ۲۲:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ باید دامپزشکی مستقل از هر وزارتی باشد زیرا درصورت زیرمجموعه شدن وزارت بهداشت هم باز بسیاااارر تحقیر خواهدشد
 
ناشناس ۰۰:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ به امید استقلال دامپزشکی کشور
 
ناشناس ۰۰:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ حق و حقوق کارکنان دامپزشکی توسط مسئولین سازمان پایمال شده است.
 
ناشناس ۰۰:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ با سلام و عرض ادب حقوق و مزایای دامپزشکی بسیار ناچیز و کم است نسبت به سختی کار و استرس زیاد ما داریم محترمانه گدایی میکنیم و گذران عمر
 
ناشناس ۰۱:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سلام خواهشا پیگیر باشید اکثر همکارا مشکلات فراوان معیشتی دارن اما فرصت و بعضا همت ابراز و پیگیری مشکلات رو ندارن با تشکر فراوان ??????
 
ناشناس ۰۴:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ موافق
 
ناشناس ۰۴:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ حمایت می کنم.
 
ناشناس ۰۶:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ حقوق و مزایای دامپزشکی بسیار ناچیز و کم است نسبت به سختی کار و استرس زیاد ما داریم محترمانه گدایی میکنیم
 
ناشناس ۰۷:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سازمان دامپزشکی باید مستقل شود چون در تمام دنیا مورد تایید است و در ایران از مشکلات وزارت جهاد رها می شود و در خدمت رسانی راحت تر می شود
 
ناشناس ۰۷:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ اگر میخواهید وضعیت اقتصاد دامپروری و نهایتاً اقتصاد و بهداشت عمومی جامعه بهبود یابد باید دامپزشکی تبدیل به یک وزارت و یا سازمان مستقل زیر نظر رییس جمهور شود. ایران توانایی تولید و صادرات فرآورده‌های خام دامی را دارد البته نه در سایه برنامه های جهادکشاورزی
 
ناشناس ۰۸:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ مسئولین فنی سربازان خط مقدم دامپزشکی هیچگونه حمایتی نمیشوند لطفا در اجرایی شدن دستور العمل ماده 19هر چه زودتر اقدام کنید دانشگاههای دامپزشکی هم کم کنید این همه فارغ التحصیل دامپزشکی به چه دردی میخوره
 
ناشناس ۰۸:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ مثبت
 
ناشناس ۰۸:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ چرا سال های پیش اقدامی نشده . لطفاا پیگیر باشیم تا حقوق از دست رفته را جبران کنیم . تسکینی باشد برای مان
 
ناشناس ۰۸:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سازمان‌دامپزشکی‌باید‌مستقل‌باشد.
 
ناشناس ۰۹:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ با استقلال سازمان دامپزشکی کاملا موافقم
 
ناشناس ۰۹:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ باید سازمان دامپزشکی مستقل بشود
 
ناشناس ۰۹:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ حمایت میکنم
 
ناشناس ۱۰:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ موافق قطعی سازمان هستم
 
ناشناس ۱۰:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ قطعا حمایت میکنم سازمان دامپزشکی باید سازمان مستقلی شود.
 
ناشناس ۱۰:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سلام انشاءالله که مستقل بشه ماکه داریم بازنشست میشیم ولی برای آیندگان خوب خواهد شد
 
ناشناس ۱۰:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ دامپزشکی مستقل یا زیر نظر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی باشد
 
ناشناس ۱۰:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ استقلال دامپزشكي و رهايي از بند وزارت جهاد
 
ناشناس ۱۰:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ عدالت در موردحقوق پرسنل دامپزشکی باتوجه به مشکلات وسختی کارها اصلا رعابت نمیشود .دامپزشکی باید مستقل باشد .همین
 
ناشناس ۱۱:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سازمان دامپزشکی نقش بسیار مهمی در سلامت زنجیره غذایی در جامعه ایفا میکند. باید خیلی زودتر از اینها مستقل می شد. امیدوارم پیام دامپزشکان به گوش مجلس برسد.
 
ناشناس ۱۱:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ حمایت میکنم
 
ناشناس ۱۱:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ این سازمان حتما باید به وزارت بهداشت ملحق شود
 
ناشناس ۱۱:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سازمان دامپزشکی یا باید مستقل یا زیر مجموعه وزارت بهداشت قرار گیرد
 
ناشناس ۱۱:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ هر اقدامی ضروری است تا از مجموعه وزارت بهداشت خارج شویم
 
ناشناس ۱۱:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سازمان دامپزشکی باید مستقل شود
 
ناشناس ۱۱:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ موافق استقلال نظام دامپزشکی از وزارت جهاد و کشاورزی هستم
 
ناشناس ۱۱:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ با این همه سختی دروس و کار باید مستقل بشه
 
ناشناس ۱۱:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ استقلال دامپزشكي، ارتقاي سلامت انسان و دام، حفظ و امنيت بهداشتي و غذايي جامعه است. زير مجموعه جهاد اين اهداف را محقق نمي كند.
 
ناشناس ۱۱:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ کاملا موافقم،امیدوارم این دفعه به نتیجه برسه.
 
ناشناس ۱۱:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ با حمایت خودتون در حفظ سرمایه های دامی کشور و کاهش بیماری های مشترک بین انسان و دام کوشا باشید
 
ناشناس ۱۲:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ حمایت می کنیم
 
ناشناس ۱۲:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ من نمیدونم این رشته با این همه سختی چرا باید به این دید نگاش کنن؟ اینقدر بی ارزش باشه پیش سازمان های کشور؟ اصلا چی کمتر داره از بقیه سازمان ها؟ واقعا تاسف بار همچین اقدامی که خود کشور باید خیلی وقت پیش یا اصلا از اول این کارو میکرد... منم به نوبه خودم موافقم
 
ناشناس ۱۲:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ موافق استقلال هستم.
 
ناشناس ۱۲:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سازمان دامپزشکی یا باید مستقل بشه یا بره زیر نظر وزارت بهداشت
 
ناشناس ۱۲:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ دامپزشکی در خط مقدم مبارزه با بیماری هاست باید مستقل باشد
 
ناشناس ۱۲:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ دامپزشکی در خط مقدم مبارزه با بیماری هاست باید مستقل باشد
 
ناشناس ۱۲:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ دامپزشکی در خط مقدم مبارزه با بیماری هاست باید مستقل باشد
 
ناشناس ۱۲:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ موافقم
 
ناشناس ۱۲:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ دامپزشک مثه بچه یتیم میمونه چون بزرگتر نداره همه حقشو میخورن. تازه بعد هم که مشکلی پیش بیاد اولین نفر سرش زیر گیوتینه. دامپزشک یک قربانی
 
ناشناس ۱۲:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ دلایل استقلال برای سازمان دامپزشکی،اونقده زیاده وهمه شونم مهم وغیرقابل انکارکه به تایپ دراینجا،نمیگُنجه
 
ناشناس ۱۲:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ کاملا موافق این مسعله هستم.
 
ناشناس ۱۲:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ دامپزشکی باید مستقل از هر وزارتی باشد.
 
ناشناس ۱۲:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ کاملا با استقلال سازمان دامپزشکی از وزارتهای مختلف موافقم
 
ناشناس ۱۲:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ به امید استقلال دامپزشکی کشورمون
 
ناشناس ۱۲:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سازمان_دامپزشکی_باید_مستقل_شود
 
ناشناس ۱۲:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ موافقم و به نظرم باید جدا شود
 
ناشناس ۱۲:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ خواهان استقلال سازمان دامپزشکی هستم ‌اجرای صد درصد تسری و ورود آن در حکم کارگزینی
 
ناشناس ۱۳:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ دامپزشکی هیچ وجه مشترکی با وزارت جهاد کشاورزی و آموزش آن هم همچنین هیچ اشتراکی با وزارت علوم ندارد مگه میشه که یک سازمان بهداشتی نظارتی زیر مجموعه یک وزارت خانه تولیدی باشه؟
 
ناشناس ۱۳:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ لطفا دامپزشکی مظلوم واقع شده است لطفا به دادش برسید
 
ناشناس ۱۳:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ ب امید مستقل شدن
 
ناشناس ۱۳:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سازمان دامپزشکی باید یک نهاد مستقل از وزارت جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت باشد.
 
ناشناس ۱۳:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ وضعیت معیشتی کارکنان سازمان دامپزشکی اسف بار هستش . این نا عدالتی حق ما نیست
 
ناشناس ۱۳:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سازمان دامپزشکی باید مستقل از سایر سازمان ها شروع به فعالیت کنه و بیشتر مورد توجه قرار بگیره. کنترل و پیشگیری خیلی از بیماری ها با فعالیت دامپزشکان انجام می شه. داشتن یه سازمان و قوانین ویژه حتما می تونه کمک کننده باشه
 
ناشناس ۱۳:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سلام دستگاه تخصصی و مهم دامپزشکی در کل کشور ،بسیار کم جمعیت اما حیاتی در سلامت و اقتصاد اس که بسیار نادیده گرفته شده از اینرو شاخص های شما رو جهت طرح در مجلس کسب نخواد کرد لذا بطور استثناء ،شاخص حداقل ۵۰۰۰ نفر را نادیده گرفته و ان را در تریبون مجلس مطرح فرمایید با تشکر
 
ناشناس ۱۴:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ از هر نظر کارشناسی که در جهت حمایت از جوانان نازنین دامپزشکی است ، از صمیم قلب حمایت می کنم . لطفا آقای دکتر و خانم دکترهای ما دریابید . چون به حتما به نفع کشور عزیزمان ایران ، است .????????????????????????❤
 
ناشناس ۱۴:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ ایده بسیار عالی است. می شد متن بهتری نوشت.
 
ناشناس ۱۴:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ با توجه به اینکه رشته دامپزشکی بسیار وابسته به وزارت بهداشت است و سلامت انسانی وابسته به سلامت دامی و دامپزشکی است همچنین مشابهت بسیار زیاد این رشته به رشته های علوم پزشکی و بی ربط بودن به وزارت علوم این اجهاف حقوق دامپزشکان است
 
ناشناس ۱۴:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ کار دامپزشکی در کمال سختی و اهمیت اصلا مورد تقدیر یا حمایتی که لایقش هست قرار نمی‌گیره.
 
ناشناس ۱۴:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ با استقلال سازمان دامپزشکی کشور موافقم
 
ناشناس ۱۴:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ جلوی ضرر را از هر جا بگیری بهتره دامپزشکی هیچ سنخیتی با جهاد کشاورزی ندارد و زودتر باید از این وزارتخانه جدا شود
 
ناشناس ۱۴:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ دامپزشکان خدمتگذاران بهداشت وسلامت جامعه بوده وهستند ولی هیچ وقت به حق واقعی خود نرسیده اند وباید مسقل شون تا به حقشان برسند
 
ناشناس ۱۴:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ جدا شود
 
ناشناس ۱۴:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ حمایت میکنیم به امید استقلال سازمان دامپزشکی
 
ناشناس ۱۴:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ علاوه بر تمامی دلایل یاد شده در متن فوق ، بیشترین بودجه ی تخصیص یافته به جهاد کشاورزی برای اختصاص به کار دامپزشکی است که به هیچ وجه صرف امور و تسهیلات دامپزشکی نمیشود و جهاد کشاورزی سالانه از نام دامپزشکی برای گرفتن بودجه ی بیشتر سو استفاده میکند
 
ناشناس ۱۴:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ استقلال دامپزشکی امری واجبه
 
ناشناس ۱۴:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سازمان دامپزشکی یا باید مستقل باشد یا زیر نظر وزارت بهداشت
 
ناشناس ۱۴:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ یکی ازعلت هایی ک جهان سوم هسیم اینکه بی اهمیت هست رشته های دامپزشکی باید ازجهادکشاورزی جداشود
 
ناشناس ۱۴:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ خیلی به نفع کشور است اگر این اتفاق بیافتد.
 
ناشناس ۱۴:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ ساز مان دامپزشکی باید مستقل باشد
 
ناشناس ۱۴:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ بیشتر مایلم سازمان دامپزشکی و خودم را با 20 سال سابقه تیکه تیکه کنند و بدند بخش خصوص دامپزشکی .
 
ناشناس ۱۴:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سازمان دامپزشکی باید یک سازمان مستقل و قوی و منسجم باشد
 
ناشناس ۱۴:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ 100 موافق پیگیری کنید لطفا
 
ناشناس ۱۴:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ با توجه به نقش حیاتی باید جدا گردد
 
ناشناس ۱۵:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ زیر نظر وزارت بهداشت رفتن بیشتر منجر به تحقیر شدن و نابسامانی میشود. مگر اینکه وزارتخانه ای مجزا داشته باشد که در این مملکت امکانش نیست
 
ناشناس ۱۵:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ به امید استقلال کامل سازمان دامپزشکی
 
ناشناس ۱۵:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ دامپزشکی باید مستقل باشد یا حداقل زیر مجموعه وزارت بهداشت قرار بگیرد
 
ناشناس ۱۵:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ با عرض سلام دامپزشکی با آن همه گستردگی خدمات برای کشور باید مثل محیط زیست سازمان مستقلی بشود و زیر نظر ریاست جمهوری معاونت دامپزشکی تشکیل گردد. دکتر عارف عالی نسب اردبیل
 
ناشناس ۱۵:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ ما موافقیم و از شما حمایت می کنیم
 
ناشناس ۱۵:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ با توجه به ارتباط نزدیک دامپزشکی با سلامت انسان ها یا باید زیرنظر وزرات بهداشت باشد و یا مستقل وزرات کشاورزی اصلا ارتباطی با دامپزشکی ندارد و حقوق دامپزشکان پایمال شده در گذشته هم در ایران دامپزشکی زیر نظر وزارت بهداشت بوده اما امان از ایده های یک شبه!!!
 
ناشناس ۱۵:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سازمان دانپزشکی باید مستقل زیر نظر دفتر ریاست جمهوری باشه و یا زیر نظر بهداشت
 
ناشناس ۱۵:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ حمایت میکنم
 
ناشناس ۱۵:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ اگر مافیا از این قسمت حذف بشه به راحتی این امکان وجود داره که حتی بره زیر نظر وزارت بهداشت
 
ناشناس ۱۵:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ شایسته نیست حافظان سلامت غذا استقلال فکری در خور نداشته باشند
 
ناشناس ۱۶:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ این همه مباحث سخت و سنگین دامپزشکی که بیشترشون با پزشکی مشترکه و حتی سخت تر مثلا درس انگل شناسی در دامپزشکی مادر درس انگل شناسی پزشکیه .اهمیت این رشته در سلامت جامعه خیلی زیاده اما متاسفانه اون ارزش و اعتباری که باید براش قائل باشن اصلا قائل نیستن
 
ناشناس ۱۶:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سازمان دامپزشکی باید یک سازمان جدا زیر نظر ریاست جمهوری باشه در هر حال چ زیر نظر وزارت بهداشت باشه چ وزارت علوم همین اش و همین کاسه... درنتیجه کلن خودش باید ی وزارت جدا باشه... امیدوارم ی کار تو این کشور رو درست انجام بدن و اون همین کار باشه :
 
ناشناس ۱۶:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سازمان دامپزشکی کشور باید مستقل شود .
 
ناشناس ۱۶:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سازمان دامپزشكي بايد مستقل گردد
 
ناشناس ۱۶:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سازمان دامپزشکی باداشتن دامپزشکان متخصص وکارشناسان خبره باید مستقل گردد
 
ناشناس ۱۶:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سازمان دامپزشکی باید درجهت رفاه حال دامداران واقتصادکشور وباتوجه به اینکه اقتصاد هر کشوری وابسته به رونق دامداری ودامپروری ان باداشتن دامپزشکان متخصص وکارشناسان باتجربه دربرابر هرگونه تحریم دشمنان از لحاظ امنیت غذایی ,کشور مربوطه هیچ موقع دچار فقرغذایی نخواهد شد
 
ناشناس ۱۷:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ تنهاراه نجات دامپزشکی استقلال است
 
ناشناس ۱۷:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ باید دامپزشکی مستقل از هر وزارتی باشد زیرا درصورت زیرمجموعه شدن وزارت بهداشت هم باز بسیاااارر تحقیر خواهدشد
 
ناشناس ۱۷:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سازمان دامپزشكي بايد مستقل بشه چه از لحاظ تصميم گيري وچه مالي
 
ناشناس ۱۷:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ من در بخش خصوصی فعالیت میکنم ولی از این کمپین حمایت میکنم، چون یک دامپزشکی قوی نیاز همه ماست
 
ناشناس ۱۸:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ حمایت میکنم
 
ناشناس ۱۸:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ اميدوارم همكاران عزيز در يك پويش سراسري و درسايه يكدلي ازطرح استقلال سازمان دامپزشكي حمايت كنند
 
ناشناس ۱۸:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سازمان دامپزشکی نباید زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی باشد و باید زیر مجموعه ای از وزارت بهداشت و درمان باشد
 
ناشناس ۱۹:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سازمان دامپزشکی باید مستقل یا زیر مجموعه وزارت بهداشت قرار گیرد
 
ناشناس ۱۹:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ درود اینجانب اقای عادلیزاده خواهان پیگیری شخص خود قالیباف از این مطالبه به حق دانشجویان شریف و استادان گرامی هستم الله برکه الله
 
ناشناس ۱۹:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ استقلال سازمان
 
ناشناس ۱۹:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ موافق مستقل شدن سازمان دامپزشکی هستم
 
ناشناس ۱۹:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ حضور سازمان کیفی در یک وزارتخانه که کمیت تولید مهمتر است کارایی سازمان را کاهش می دهد. ضمنا بسیاری از فعالیتهای سازمان دامپزشکی از نظر ماهیت با وزارت جهاد متفاوت است. مانند تولید و واردات و عرضه دارو و واکسن و مواد بیولوژیک و ... و همچنین بسیاری امور قرنطینه ای.
 
ناشناس ۱۹:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ مستقل شود
 
ناشناس ۱۹:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سازمان دامپزشكي كشور بايد مستقل باشد
 
ناشناس ۲۰:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ موافق جدایی این دو از هم می باشم
 
ناشناس ۲۰:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سلام سازمان دامپزشکی باید از وزارت جهاد مستقل شود
 
ناشناس ۲۰:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سلام سازمان دامپزشکی باید از وزارت جهاد مستقل شود
 
ناشناس ۲۰:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ حرفی نیست جدا شدن از جهاد ورفتن ب زیر نظر وزارت بهداشت و درمان شاید از چاه در آمدن و افتادن تو چاله باشه.... باید کارشناسی بشه و نظرات کارشناسان خبره را دریافت کرد با استقلال سازمان موافقم
 
ناشناس ۲۰:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ از استقلال حمایت می کنم
 
ناشناس ۲۰:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ توروخدا حمایت کنید سازمان دامپزشکی خیلی مظلوم واقع شده
 
ناشناس ۲۰:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ دامپزشکی یک سازمان مستقل بشه بهتر از اینه که زیرمجموعه ی وزارت بهداشت یا جهاد باشه
 
ناشناس ۲۰:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ هیچی بدترازاین نیست که همه افرادسازمان دامپزشکی بامقطع دکتری وتخصص طبابت دردام وخصوصابیماریهای مشترک انسان ودام که سلامت جامعه روتامین میکنن زیرنظروزارت جهادکشاورزی که هیچ صنمی باهم ندارندویکسری کارشناس کشاورزی اونواداره میکنن باشه.....واین اتفاق دردنیا،بی بی نظیره
 
ناشناس ۲۰:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ هیچی بدترازاین نیست که همه افرادسازمان دامپزشکی بامقطع دکتری وتخصص طبابت دردام وخصوصابیماریهای مشترک انسان ودام که سلامت جامعه روتامین میکنن زیرنظروزارت جهادکشاورزی که هیچ صنمی باهم ندارندویکسری کارشناس کشاورزی اونواداره میکنن باشه.....واین اتفاق دردنیا،بی بی نظیره
 
ناشناس ۲۱:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ همکاران نظر ورای خود راباقدرت وابهت بدیدوهمکاران چه دولتی و چه خصوصی سریعا اطلاع رسانی کنند
 
ناشناس ۲۱:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ موافقم
 
ناشناس ۲۱:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ واقعا درک نمیکنم ک چرا همه معترضیم ولی هیچ حمایتی نمیکنیم، دوستان پزشک و وزارت بهداشت طی دوسه ساعت ۵۰۰۰۰حمایت پر میشه ولی متاسفانه دوستان دامپزشک هیچ حمایتی نمیکنن مشکل از خودمونه ک حقوقمون رو مطالبه نمیکنیم پس دیگه اعتراضی نکنید دوستان
 
ناشناس ۲۱:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ دوستان لطفا اطلاع رسانی رو قوی تر کنید که اکثریت مطلع بشن کسی کاری نمیکنه هرکس خودش امضا میکنه و خدانگهدار یکم بیشتر پیگیر باشید لطفا فرصت خوبی برای همه ما هستش
 
ناشناس ۲۱:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ باید دید در کشور های توسعه یافته و اروپایی دامپزشکی چطوری اداره میشه از همکاران کسی از این موضوع ک گفتم اطلاعاتی داره لطفا درج کنه با استقلال دامپزشکی موافقم
 
ناشناس ۲۱:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ فقط استقلال تام
 
ناشناس ۲۲:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سازمان دامپزشکی نباید زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی باشد
 
ناشناس ۲۲:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ استقلال دامپزشكي
 
ناشناس ۲۲:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سلام عرض ادب خواستار حمايت از ارگاني سلامت محور و مستقل از وزارت جهاد هستم به اميد احقاق حق سربازان گمنام عرصه بهداشت
 
ناشناس ۲۳:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ واقعا دامپزشکی دقیقا چرا باید زیر نظر جهاد کشاورزی باشه؟؟:/
 
ناشناس ۲۳:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سارمان دامپزشکی باید مستقل ویا تحت مجموعه علوم پزشکی قرار گیرد
 
ناشناس ۲۳:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سازمان دامپزشکی باید مستقل شود.
 
ناشناس ۲۳:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سازمان دامپزشکی باید مستقل شود.
 
ناشناس ۲۳:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سازمان دامپزشکی باید مستقل شود
 
ناشناس ۲۳:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ حق دامپزشکی هست که یک وزارت مستقل داشته باشد.
 
ناشناس ۲۳:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ بایددامپزشکی ازجهادکشاورزی منفک شودچون کارش دارو ودرمان است واکثرا دکترای تخصصی داریم واعتبارکافی دربحث دارو و....دراختیارمان نیست
 
ناشناس ۲۳:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ تنها راه برون رفت از مشکلات لاینحل فعلی استقلال سازمان دامپزشکی هست. نه به وزارت جهاد‌کشاورزی و‌صد نه به وزارت بهداشت
 
ناشناس ۰۰:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ باید استقلالدامپزشکی صورت بپذیرد
 
ناشناس ۰۰:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ در وزارت جهاد کشاورزی کمیت مهم است اما در حوزه دامپزشکی کیفیت ، این دو باهم سازگاری ندارند استقلال دامپزشکی
 
ناشناس ۰۰:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ ...
 
ناشناس ۰۳:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ حمایت می کنم
 
ناشناس ۰۳:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ قطعا باید انجام بشه
 
ناشناس ۰۶:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ دامپزشکی در زیر مجموعه کشاورزی کارایی مناسبی ندارد
 
ناشناس ۰۶:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ با نظر شما موافقم
 
ناشناس ۰۷:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ کاملا موافق اجرای این کار هستم
 
ناشناس ۰۸:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ سازمان دامپزشکی باید مستقل باشد
 
ناشناس ۰۸:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ به دوستانی که فکر میکنن ما باید زیر نظر وزارت بهداشت باشیم باید گفت که این کار از چاله به چاه افتادن است شما از وابستگی آسیب دیدید میخواین برین زیر یوغ نفر قوی تر ؟ کافیه برین زیر نظر وزارت بهداشت تا متوجه بشین دیگه از اون روز به بعد هیچ گونه تصمیم مستقلی نمیتونید بگیرید.
 
ناشناس ۰۸:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ درسته که دامپزشکی و کشاورزی کاملا مرتبط هستند ولی بایست برابری ایجاد شود و نوقعیت دامپزشکی و جایگاه دامپزشک ارتقا پیدا کرده و همانند اکثر کشورهای دنیا دامپزشکان شرایط اجتماعی خوبی داشته باشند فکر میکنم استقلال سازمان بتواند این هدف را بیشتر دنبال کرده و عملی کند.
 
ناشناس ۰۸:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ باید دامپزشکی مستقل شه تا مافیا کمتر روش اثر بزارن
 
ناشناس ۰۸:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ وقتی نیرویی با مدرک دکتری و ۱۰ سال خدمت ۴ میلیون و نیم حقوق میگیره ، چرا هیچ کس دلش برای ما به رحم نمیاد ، والا ما هم زندگی و زن و بچه داریم
 
ناشناس ۱۰:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ حمایت میکنم
 
ناشناس ۱۰:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ سازمان دامپزشکی باید مستقل باشد و باید زیر نظر وزارت بهداشت باشه یاعلی
 
ناشناس ۱۰:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ لطفا در استوری یا پست یا هر راه ارتباطی دیگه ای که در اختیارتونه لینک این حمایتو به اشتراک بذارین که ایشالله بره بالا تعداد حمایتا⭐???از ماست که بر ماست???⭐
 
ناشناس ۱۰:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ با آرزوی موفقیت از کمپین شما حمایت شد لطفا از کمپین ما معلمان حمایت کنید تا بتوانیم ب تبعیت از همسر خود ک هزاران کیلومتر دور تر از ماست انتقالی گرفته و زندگی مان از هم نپاشد خواهش میکنم حمایت کنید https://t.me/peygiri_enteghali/19
 
ناشناس ۱۱:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ سازمان دامپزشکی باید از کلیه وزارتخانه ها منفک باشد و به صورت یک سازمان مستقل مانند محیط زیست مستقیما زیر نظر ریاست جمهوری اداره شود.
 
ناشناس ۱۱:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ حمایت میکنم.کارمند دامپزشکی
 
ناشناس ۱۱:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ استقلال دامپزشکی از هر وزارتی
 
ناشناس ۱۲:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ موافقم
 
ناشناس ۱۲:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ به امید استقلال سازمان دامپزشکی
 
ناشناس ۱۲:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ همگی لینک رو انتشار بدید را ه های بعدی اعتصاب هست یکمی اتحاد داشته باشید همکاران محترم
 
ناشناس ۱۳:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ استقلال کامل سازمان دامپزشکی و جدا شدنش از وزرات جهاد کشاورزی
 
ناشناس ۱۴:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ باید مستقل شویم
 
ناشناس ۱۴:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ استقلال سازمان دامپزشکی باید هر چه سریعتر انجام شود
 
ناشناس ۱۴:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ تا یادم هست سازمان دامپزشکی ضعیف بوده.
 
ناشناس ۱۴:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ سازمان دامپزشکی کشور به امید خدا و یاری مردم و مسئولین باید مستقل شود
 
ناشناس ۱۴:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ با این کار موافقم
 
ناشناس ۱۵:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ این مهم سالها پیش باید محقق میشد
 
ناشناس ۱۵:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ حمایت میکنم
 
ناشناس ۱۵:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ به نفع همست که زودتر این اتفاق بیفته
 
ناشناس ۱۵:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ خوشبین نیستم
 
ناشناس ۱۶:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ سازمان دامپزشکی یا باید مستقل یا زیر مجموعه وزارت بهداشت قرار گیرد
 
Ali NST ۱۶:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ سلام به همه ی عزیزان لطفا از این کمپین حمایت بفرمایید با تشکر از لطفتون https://www.farsnews.ir/my/c/48691
 
سید مهدی ۱۶:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ از خبرگزاری فارس خواهش می کنم از دامپزشکی حمایت کنه ، کارکنان دامپزشکی واقعا آسیب دیدن و از این وضعیت خسته و نا امید شدن ، دامپزشکی بازویی برای وزارت بهداشت هست اگه این بازو مشکل پیدا کنه سلامت مردم با خطر جدی مواجه خواهد شد.
 
سید مهدی ۱۶:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ همین الان کشور درگیر بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان که با انسان مشترک هست گردیده و خدا نکنه که با ویروس کرونا ترکیب بشه اونوقت فاجعه به بار میاره
 
سید مهدی ۱۶:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ دامپزشکی با این روحیه ضعیف و کمبود اعتبارات چطوری جلوی پیشرفت بیماری رو بگیره خواهشا پیگیری بفرمایید ???
 
ناشناس ۱۶:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ با سلام تا سازمان دامپزشکی مستقل و مستقیم زیر نظر نهاد ریاست جمهوری نشود زیر ساخت بهداشتی کشور همچنان متلاطم خواهد بود.
 
ناشناس ۱۶:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ با این زحمات دامپزشکی که کمتر از بچه های بهداشت نیست و با اینکه ما در صف اول همه بیماری‌های کشنده و نو پدید هستیم حقوق ما کشنده است
 
ناشناس ۱۷:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ سازمان دامپزشکی یک سازمان کاملا علمی و تخصصی است مثل سازمان تامین اجتماعی و سازمان محیط زیست بایستی زیر نظر نهاد ریاست جمهوری مستقل عمل نماید
 
ناشناس ۱۸:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ شغلی که خیلی قبلتر از کرونا در خط مقدم درمان بوده و با شاربن وهاری و مشمشه و کمترینش بروسلوز دستپنجه نرم کرده ولی کسی شهید درمان حساب نشد کسی مزایا کادر درمانی نگرفت به کسی مجوز تردد نداد!!! فقط وزارت بهداشت
 
ناشناس ۱۸:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ حمایت میکنیم
 
ناشناس ۱۹:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ حمایت تمام قد
 
ناشناس ۲۲:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ واقعاً ما در قرن 21هنوز نمیدونیم که دامپزشکی و حالا اصلاً ارگان های مختلفی هستن که بودجه های خاصی برای هرکدام باید در نظر داشت افسوس که هیچ گاه پستی به مسئول واقعی سپرده نشد??????دامپزشکی باید مستقل گرددحرف_حساب
 
ناشناس ۰۰:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ موافقم
 
ناشناس ۰۱:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ دانشکده های دامپزشکی نیز باید به وزارت جهاد بپیوندند
 
ناشناس ۰۷:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ دامپزشکی باید مستقل شود
 
ناشناس ۰۸:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ اصلا جهاد واقعاااا ربطی به دامپزشکی نداره وهمه چی پیشترفت کرده بجز این افکاره قدیمی کع یه سازمانه بزرگی مصله دامپزشکی که این همه مورده اهمیت و پرکاری که دارد زیره نظره جهاد باشد جهادی که هیچ گونه جهادی برایه دامپزشکی ندارد
 
ناشناس ۰۸:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ حمایت میکنیییییییم
 
ناشناس ۰۸:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ سازمان دامپزشکی ب مراتب کار حساس تر و سخت تر در راستای حفظ سلامت جامعه دارد و در قبال مسولیت سنگین حقوق ناچیزی دریافت میکنن ک باعث ناامیدی کارمندها میشه
 
علی ۰۸:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ https://www.farsnews.ir/my/c/49533
 
ali ۰۹:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ سلام حمایت شد از ماهم حمایت کامل نمایید https://www.farsnews.ir/my/c/41948 دعوت برای حمایت از کمپین کاهش قیمت مسکن در دستور کار قرار گیردhttps://www.farsnews.ir/my/c/41948 دعوت برای حمایت از کمپین کاهش قیمت مسکن در دستور کار قرار گیرد
 
ali ۰۹:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ https://www.farsnews.ir/my/c/41948 دعوت برای حمایت از کمپین کاهش قیمت مسکن در دستور کار قرار گیردhttps://www.farsnews.ir/my/c/41948 دعوت برای حمایت از کمپین کاهش قیمت مسکن در دستور کار قرار گیرد
 
ali ۰۹:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ حمایت از ماهم حمایت کنید https://www.farsnews.ir/my/c/41948 دعوت برای حمایت از کمپین کاهش قیمت مسکن در دستور کار قرار گیردhttps://www.farsnews.ir/my/c/41948 دعوت برای حمایت از کمپین کاهش قیمت مسکن در دستور کار قرار گیرد
 
ali ۰۹:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ https://www.farsnews.ir/my/c/41948 دعوت برای حمایت از کمپین کاهش قیمت مسکن در دستور کار قرار گیردhttps://www.farsnews.ir/my/c/41948 دعوت برای حمایت از کمپین کاهش قیمت مسکن در دستور کار قرار گیرد
 
ناشناس ۱۰:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ حمایت می کنیم
 
ناشناس ۱۲:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ تا زمانی که رئیس سازمان توسط وزیر انتخاب می‌شود و شخصیت حقوقی مستقل ندارد هیچ گونه برنامه بهداشتی و برنامه ریزی برای این حرفه نمیشود انجام داد به کرات دیده شده که چنانچه برنامه ایی به مذاق وزیران محترم خوش نیامده است فورا رئیس سازمان را عوض می‌کنند
 
ناشناس ۱۳:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ به امید استقلال دامپزشکی کشور
 
ناشناس ۱۳:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ دامپزشکی کشور تا وقتی مستقل نشود رنگ خوشی را نخواهد چشید، خواهش میکنم دامپزشکی کشور هر چه سریعتر یک سازمان مستقل شود، تا مشکلات عدیده ای که وجود دارد حل شود، بنظرم تنها با مستقل شدن دامپزشکی کشور می‌توانیم برگی نوین در تاریخ این کشور ثبت کنیم
 
ناشناس ۱۴:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ حمایت می کنم، نمایندگان انقلابی مجلس مارو دریابید
 
ناشناس ۱۵:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ سازمان دامپزشکی باید مستقل مستقل باشد.
 
user ۱۶:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ حمایت میکنم لطفا شما هم از کمپین من حمایت کنید https://www.farsnews.ir/my/c/50587
 
ناشناس ۱۶:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ لطفا موافقت فرمایید
 
ایثارگر سوسنگرد ۱۶:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ حمایت میکنم لطفا شما هم از کمپین من حمایت کنید https://www.farsnews.ir/my/c/50645
 
ناشناس ۱۹:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ باید مستقل شود093
 
ناشناس ۱۹:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ با سلام بنده خانمم دارای مدرک دکتری حرفه ای دامپزشکی می باشد واقعا جایگاه واقعی اداره دامپزشکی و تمامی زحمت کشان زیر مجموعه آن اینی نیست که تا به امروز شاهد آن بودیم...
 
ناشناس ۲۰:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ کاملا موافقم
 
ناشناس ۲۱:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ .
 
ناشناس ۲۱:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ به نظر من سازمان دامپزشکی اگر زیر مجموعه وزارت بهداشت قرار گیرد بهتر است چون در رابطه با بهداشت و سلامت جامعه است وهیچ ربطی به وزارت جهاد ندارد وهمخوانی ندارد ویا اینکه مستقل شود
 
ناشناس ۰۴:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ متاسفانه سازمان دامپزشکی،نظام دامپزشکی و جهاد هماهنگی کاملی ندارند، قوانین کامل اجرا نمیشن، کوچکترینش قراردادهای مسولین فنی که نه سازمان کردن میگیره، نه وزارت جهاد و کشاورزی، بی برنامگی هست متاسفانه، با استقلال میشه به نتیجه رسید
 
ناشناس ۰۶:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ حمایت می کنم
 
ناشناس ۱۱:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ سازمان دامپزشکی باید زیر نظر وزارت بهداشت باشد نه وزارت جهادوکشاورزی
 
ناشناس ۱۳:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ از استقلال سازمان دامپزشکی کشور حمایت میکنم.
 
ناشناس ۲۳:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ با سلام بنظر من دامپزشکی باید مستقل از جهاد بوده و باید بطور کاملا مستقل در کنار وزارت بهداشت باشد
 
ناشناس ۰۸:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ باسلام ضمن تشکر ا دراستای استقلال و احقاق حقوق نیروهای خدوم دامپزشکی فقط از طریق نمایندگان محترم مجلس و ریاست جمهوری امکان دستیابی به این خواسته مقدور نه مسئولین سازمان دامپزشکی چرا که آنها فقط به فکر حوزه حفظ میز وسمت خود هستند
 
A.r ۱۲:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ سلام لطفا از این مطالبه حمایت کنین تا از مصرف بی رویه آب جلوگیری بشه: https://www.farsnews.ir/my/c/50805
 
ناشناس ۰۸:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ اگر شما هم خواستار تشکیل دولت جوان و حزب اللهی هستید از کمپین دولت پویا حمایت کنید https://www.farsnews.ir/my/c/10660 https://www.farsnews.ir/my/c/10660
 
A.r ۱۵:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ سلام لطفا از کمپین https://www.farsnews.ir/my/c/50892 حمایت کنید تا گامی در خصوص حمایت از صنایع داخلی برداریم.
 
ناشناس ۱۶:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ سازمان دامپزشکی مستقل شود
 
ناشناس ۱۹:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ استقلال کامل سازمان دامپزشکی ومستقیما زیر نظر ریاست جمهوری
 
ناشناس ۲۰:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ با سلام این کار باید مدتها پیش صورت می گرفت دامپزشکی انصافا با گستره فراوان امور که همگی هم مربوط به سلامت آنسان و جامعه می باشد خیلی مظلوم واقع شده لذا استقلال این سازمان خیلی منطقی و ضروری به نظر می رسد
 
ناشناس ۲۲:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ هرچند مطمئنم در صورت استقلال بازهم آقایان فکر منافع شخصی خواهند بود و مظلوم ترین قشر مسئولین فنی خواهند بود ، اما امیدوارم لااقل از تحت سلطه وزارت جهاد خارج شویم
 
ناشناس ۰۰:۱۲ ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ کلا باید مستقل بشه.چون وظایف زیادی داره.سلامت دام و خوراک.سلامت حیوانات اهلی.و سلامت حیوانات حیات وحش برای حفظ تعادل و محیط زیست و .....
 
ناشناس ۲۲:۵۸ ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ وزارتخانه جهاد کشاورزی با بهداشت مواد غذایی بکل بیگانه است با داروهای تولیدی و مصرفی با واکسنها و... بیگانه است اینها در وزارت بهداشت و درمان بسیار روتین و تخصصی مطرح می شوند.
 
ناشناس ۱۱:۰۱ ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ دامپزشکی باید مثل محیط زیست مستقل شود چون در زمینه واکسیناسیون ، پیشگیری و مبارزه با بیماریها ، عملیات و نظارت بهداشتی ، دارو و درمان و ... هیچ ربطی به جهاد کشاورزی پیدا نمیکند لذا زیرمجموعه بودن هیچ توجیهی ندارد مگر برای ...... که گفتن ندارد و همه میدانند
 
ناشناس ۰۱:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ با مسئولان بی عرضی که دامپزشکی داره هزاران ساله دیگه هم که باشیم همین آش و همین کاسه هست چون فقط به فکر خودشون اند در زیر دستاشون
 
ناشناس ۰۸:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ با سلام من قویا از این پیشنهاد استقبال وحمایت میکنم
 
ناشناس ۲۰:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ سلام لطفا پیگیری کنید???
 
ناشناس ۲۰:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ سلام لطفا پیگیری کنید???
 
ناشناس ۱۵:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ مناسب است که مهندس صنایع غذایی و مهندسی علوم دامی هم از وزارت جهاد جدا گردد، تا با این روش بتوان اقتصاد دامپروری کشور و مصرف سرانه پروتئین حیوانی در کشور بهبود یابد. اینهم عقب ماندگی صنعت گاوداری و مرغداری، که وضعیتش روز به‌روز وخیم‌تر میشود.
 
ناشناس ۱۲:۰۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ کشاورزی هیچ ربطی به دامپزشکی که جزو علوم پزشکیه نداره و زحمت درس خوندن یک دکتر به هیچ وجه با دانشجوی کشاورزی یکی نیست.
 
ناشناس ۰۷:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ سلام از مشاغل دامپزشکی باید حمایت بشه
سوژه های پیشنهادی
سوژه های در حال رشد