انتشار : ۱۲:۰۲ , ۱۳۹۹ دی ۲۵
چرا کالاهای ایرانی خدمات پس‌از فروش مناسب ندارد؟
مهر وزارت صنعت معدن و تجارت/ ملی 3
بنابر توصیه ها ، یک محصول ایرانی خریداری کردیم که حین راه اندازی توسط نصاب ، خراب از آب در آمد و درخواست تامین قطعه کردند که بعد از حدود 30 روز کاری و امروز و فردا کردن هنوز به درخواست ما رسیدگی نشده است به تعزیرات و 124 شکایت کردیم از آن‌ها هم پاسخی دریافت نشده و هر وقت پیگیری می‌کنیم فعلاً در حال رسیدگی است را تحویلم می‌دهند.

جای تاسف است که خدمات پس از فروش برندهای خارجی به مراتب قوی‌تر و بالاتر از برندهای داخلی است و هیچ نهادی هم نیست که در این رابطه به داد مصرف‌کنندگان برسد.

انتهای پیام /پ

ما را در شبکه‌های اجتماعی با my_farsnews@ دنبال کنید

خدمات پس از فروش کالای ایرانی خرید کالا
در حال پیگیری پیشنهاد و انتقاد
50000حمایت پیگیری در مجلس
10000 حمایت پیگیری از سازمان مربوطه
1000 حمایت بررسی کارشناسی موضوع
100 حمایت انتشار در سایت
20
انتشار: ۱۲:۰۲ , ۱۳۹۹ دی ۲۵
پیگیری های مرتبط
آخرین حامیان
دیدگاه تان را بنویسید

لطفا منتظر بمانید...
نظر شما ارسال گردید و پس از تایید منتشر خواهد شد
نظر شما تایید و منتشر شد
دیدگاه ها
 
mteza ۱۴:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سلام. با مطالبه شما موافقیم و حمایت می کنیم. لطفاً مطالبه ما را به آدرس زیر حمایت کنید. https://www.farsnews.ir/my/c/49306
 
Ali NST ۱۶:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سلام به همه ی عزیزان لطفا از این کمپین حمایت بفرمایید با تشکر از لطفتون https://www.farsnews.ir/my/c/48691
 
nashenas ۲۲:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ سلام. با مطالبه شما موافقیم و حمایت می کنیم. لطفاً مطالبه ما را به آدرس زیر حمایت کنید. https://www.farsnews.ir/my/c/45853 https://www.farsnews.ir/my/c/48925 https://www.farsnews.ir/my/c/49386
سوژه های پیشنهادی
سوژه های در حال رشد