انتشار : ۱۰:۱۴ , ۱۳۹۹ اسفند ۷ آخرین پیگیری: 1 ماه 26 روز قبل
درخواست حذف تعویض پلاک در انتقال مالکیت خودرو
sfm پلیس راهنمایی و رانندگی کشور/ ملی 167
حذف ‌‌‌مراکزتعویض ‌پلاک‌ از چرخه ‌نقل ‌و انتقال‌ خودرو، انجام‌ کلیه ‌فرآیند نقل ‌و انتقال ‌در دفاتر اسناد رسمی، اتصال‌ سامانه‌های‌ لازم‌ برای ‌انجام ‌تعویض ‌پلاک ‌به‌ دفاتر اسناد رسمی، اخذ اصالت ‌گواهی‌خودرو فقط ‌برای ‌خودروهای ‌سرقتی ‌و مساله‌دار، اختصاص‌ پلاک‌ برای ‌هر خودرو بر مبنای vin، تعدیل‌ مبالغ ‌اخذ وجوه ‌مالیات‌ نقل‌ و انتقال‌ و حق‌الثبت‌ اسناد نقل ‌و انتقال‌ خودرو را خواستاریم.

انتهای پیام /پ

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

پلیس راهنمایی و رانندگی تعویض پلاک
در حال پیگیری پیشنهاد و انتقاد
50000حمایت پیگیری در مجلس
10000 حمایت پیگیری از سازمان مربوطه
1000 حمایت بررسی کارشناسی موضوع
100 حمایت انتشار در سایت
1173
انتشار: ۱۰:۱۴ , ۱۳۹۹ اسفند ۷
آخرین حامیان
دیدگاه تان را بنویسید

لطفا منتظر بمانید...
نظر شما ارسال گردید و پس از تایید منتشر خواهد شد
نظر شما تایید و منتشر شد
دیدگاه ها
 
ناشناس ۱۰:۲۳ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ در جهت احقاق حقوق مردان و اصلاح قانون مهریه کمپین زیر رو حمایت و نشر دهید متشکریم. <a href="https://farsnews.ir/my/c/52931">https://farsnews.ir/my/c/52931</a>
 
ناشناس ۱۰:۲۶ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ گره_گشا_باشیم فقط باچندکلیک به سلامت چندصدهزارنفرکمک کن. مرکز سومین استان پهناور تنها دو دستگاه ام آر آی دارد، معطلی مردم گاهاً یک ماه تا 45 روز در نوبت ام آر آی !کمپین اختصاص دستگاه ام آرآی به بیمارستان رازی بیرجند<a href="https://www.farsnews.ir/my/c/53326">https://www.farsnews.ir/my/c/53326</a> حمایت شماگره ازکارعده زیادی بازخواهدکرد.
 
ناشناس ۱۲:۳۰ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ باحذف کامل تعویض پلاک موافقم چون برای دولت و مردم هزینه داردو موجب اتلاف وقت و سرمایه ملی میشود،هیچ جای دنیا هم تعویض پلاک انجام نمیشود،املاک و خودرو در یک مرجعدفترخانه ثبت شود
 
ناشناس ۱۲:۳۱ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ تعویض پلاک در دنیا به گواه تحقیقات بیشمار امری منسوخ است خواهان حذف این فرایند در تنظیم اسناد خودرو هستم گستردگی دفاتراسنادرسمی در سراسر کشور با پیشینه یک قرن را دست کم نگیریم
 
ناشناس ۱۲:۳۷ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ تعویض پلاک امری منسوخ میباشد، با تعویض پلاک هزینه سرسام آوری به مردم تحمیل میشه و باعث اتلاف وقت و مشکلات فزاینده ای به مردم میشه بهترین کار انتقال خودرو در دفاتر اسناد رسمی است
 
ناشناس ۱۲:۵۳ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ حذف تعویض پلاک از چرخه تنظیم سند خودرو و همچنین تعدیل و کاهش هزینه های دولتی اعم از مالیات و حق‌الثبت ضروری و الزامی است
 
ناشناس ۱۳:۰۹ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ تعویض پلاک امری است منسوخ شده
 
ناشناس ۱۳:۱۸ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ سلام و عرض ادب اینجانب با حذف کامل مرکز تعویض پلاک موافقم بعلت اینکه در هیچ جای دنیا چنین مرکزی وجود نداره مرجع ثبت سند خودرو دفاتر اسناد رسمی مثل ثبت اموال غیر منقول
 
ناشناس ۱۳:۲۰ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ همه فرآیند نقل و انتقال خودرو در دفاتر اسناد رسمی با هزینه پایین.
 
ناشناس ۱۳:۳۹ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ من موافق حذف تعويض پلاك خودرو ميباشم
 
ناشناس ۱۳:۵۶ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ تعویض پلاک امری زائد است که در هیچ جای دنیا اجرا نمیشود. اصل تثبیت پلاک است. صلاحیت ذاتی دفترخانه‌ها در تنظیم اسناد و سابقه حدود یک قرن فراموش ناشدنیست. حذف تعویض پلاک از چرخه تنظیم سند خودرو و همچنین تعدیل و کاهش هزینه های دولتی اعم از مالیات و حق‌الثبت ضروری است
 
ناشناس ۱۳:۵۶ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ من با حذف تعويض پلاك خودرو موافقم
 
ناشناس ۱۴:۰۸ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ تعویض پلاک در تمام کشورهای دنیا لغو شده و هیچ کشوری با انتقال اتومبیل پلاک تعویض نمیشود.
 
ناشناس ۱۴:۲۱ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ باسلام‌مراکز تعویض پلاک فقط مثل یک دست انداز شده اند اگر ‌‌کل کار در دفترخانه انجام وپلاک درب منزل ارسال بشه هم قشنگه هم معطلی نداره
 
ناشناس ۱۴:۳۷ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ تعویض پلاک مرسوم نبوده تا منسوخ شده باشد امر بی خودی است و صرفا برای پر کردن جیب برخی بازنشستگان و آقایان و آقا زاده های راهور است. در یک برهه زمانی در کشور آلمان تعویض پلاک بود ولی زود جمعش کردند. در دهه نود میلادی. تعویض پلاک حذف شود.
 
ناشناس ۱۴:۳۸ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ تعویض پلاک مرسوم نبوده تا منسوخ شده باشد امر بی خودی است و صرفا برای پر کردن جیب برخی بازنشستگان و آقایان و آقا زاده های راهور است. در یک برهه زمانی در کشور آلمان تعویض پلاک بود ولی زود جمعش کردند. در دهه نود میلادی. تعویض پلاک حذف شود.
 
ناشناس ۱۵:۱۹ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ تعویض پلاک موجب اتلاف وقت و صرف هزینه برای مردم میشود من موافق حذف فرآیند تعویض پلاک هستم همان به روش سابق سند در دفتر منتقل بشه بهتر میباشد
 
ناشناس ۱۶:۰۰ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ به نظر من باید تعویض پلاک منسوخ شود حذف کامل تعویض پلاک برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه شهروندان
 
ناشناس ۱۶:۱۱ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ تعویض پلاک کاری زائد و اضافه می باشد و در تمام دنیا منسوخ شده است ولی سند رسمی در تمام کشورهای دنیا هر روز در حال گسترش می باشد و باعث امنیت فکری و اقتصادی و تنظیم روابط اقتصادی می شود مسئولین لطف کنند نسبت به کاهش هزینه های مالیات و حق الثبت اسناد خودرو اقدام کنند
 
ناشناس ۱۶:۲۹ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ تعویض پلاک امری بیهوده که جز اتلاف وقت مردم و سردرگمی برای مردم ثمر دیگری ندارد
 
ناشناس ۱۶:۳۹ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ تعویض پلاک فقط اتلاف وقت و هزینه اضافی و بیهوده هست
 
ناشناس ۱۶:۴۵ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ حذف فرایند تعویض پلاک و انتقال سند با وجود تعدد دفاتراسناد درسطح کشور کاملا به نفع مردم میباشد والبته کاهش مالیا ت نقل وانتقال خودرو
 
ناشناس ۱۶:۴۹ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ ترو خدا اگه مشارکت هم کم بود باتوجه به آرا شرکت کننده ها . بردارین این لامصبو . تعویض پلاکو
 
ناشناس ۱۶:۵۹ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ حذف تعویض پلاک از چرخه تنظیم سند و انتقال خودرو و تعدیل حقوق‌ دولتی اعم از حق الثبت و مالیات نقل و انتقال و عدم سردرگمی و اتلاف وقت مردم در صف تعویض پلاک و پرداخت پول اضافی به این مراکز و اعتبار بخشیدن به اسناد رسمی و دولتی در دفترخانه های اسناد رسمی .
 
ناشناس ۱۷:۴۱ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ اختصاص پلاک برای هر شخص فقط باعث تحمیل هزینه اضافی و اتلاف وقت به مردم شریف است پس بهتر است برای هر اتومبیل یک پلاک ثابت اختصاص داده شود .
 
ناشناس ۱۷:۵۶ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ تعویض پلاک هر باره ضرورت ندارد
 
ناشناس ۱۸:۰۳ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ هر خودرو فقط یه پلاک .نقل و انتقال هم در دفترخانه
 
ناشناس ۱۸:۲۳ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ امر تعویض پلاک یک کار بی فایده است که هم هزینه و هم وقتمونو تلف میکنه میدونید چقدر هزینه میشه برای پلاکا پول بیت المال به هرز میره چرا هی پلاک کنده بشه باز دوباره بسازن بزنن به ماشین باز دوباره دور تسلسل و هزینه الکی و مردم الاف
 
ناشناس ۱۸:۳۲ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ با حذف تعویض پلاک خودرو موافقم،،چون این فقط یه هزینه اضافه روی دست مردم و دولت میزاره ,تغییر مالکیت اموال منقول و غیرمنقول در دنیا فقط در دفاتر اسنادرسمی انجام میشه ولاغیر،،
 
ناشناس ۱۸:۳۵ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ حذف تعویض پلاک کمک بزرگی به ملت ایران می باشد ...دفاتر اسناد رسمی که زحمات اسناد رو به دوش میکشند توانایی این را دارند که در سیستم طراحی شده جدیدی هم وضعیت انتقال سند و پلاک را به صورت انلاین وارد کنند که این روند اداری بیخود از پیش پای مردم گرفتار تعویض پلاک برداشته شود...
 
ناشناس ۱۹:۱۳ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ سلام تعویض پلاک یه کار اضافی و وقت گیر
 
ناشناس ۱۹:۱۴ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ عالیه
 
ناشناس ۱۹:۲۱ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ با حذف کامل مراکز تعویض پلاک موافقم هم اکنون بسیاری از پرونده های دادگستری به علت عدم ثبت رسمی خودرو در دفترخانه هاست سند ماشین وملک بایستی در دفترخانه ها تنظیم شود
 
ناشناس ۱۹:۲۳ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ هزینه های ثبت خودرو در دفاتر اسناد رسمی واقعا گران است و به مردم در وضعیت اقتصادی کنونی فشار وارد میکند. بهتر است مرحله محضر را حذف و یا لااقل هزینه ها و دستمزد سردفتران از تنظیم اسناد کاهش پیدا کند
 
ناشناس ۱۹:۲۹ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ حذف فرآیند تعویض پلاک و اعتبار بخشیدن به اسناد تنظیمی دفاتر اسناد رسمی و محترم دانستن صلاحیت ذاتی دفاتر اسناد رسمی امری ضروریست که امیدواریم بزودی قطعی و اجرایی شود
 
ناشناس ۱۹:۲۹ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ اکثر کسانی که دیدگاه ها را مینویسند وکسانی که این درخواست را ایجاد کرده اند سردفترانی هستند که با حذف دفترخانه از چرخه سند انتقال خودرو دچار ضرر مالی میشوند. ولی ماباید مصالح ملی را بر منافع شخصی ترجیح دهیم و حذف سند محضری یا لااقل کاهش هزینه های مردم در دفترخانه رابخواهیم
 
ناشناس ۱۹:۴۱ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ باعرض سلام خدمت همه عزیزان دوستان بنده از کمپین شما حمایت کردم ممنون میشم از مطالبه بنده نیز حمایت کنید. <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/52344">https://www.farsnews.ir/my/c/52344</a>
 
ناشناس ۱۹:۴۷ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ من موافق حذف تعويض پلاك خودرو ميباشم «درخواست حذف تعویض پلاک در انتقال مالکیت خودرو»
 
ناشناس ۱۹:۵۰ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ لطفا با توجه به مشکلات اقتصادی زیادی که مردم دارند هزینه ها را بکاهید و به فکر مردم باشید
 
ناشناس ۱۹:۵۰ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ لطفا با توجه به مشکلات اقتصادی زیادی که مردم دارند هزینه ها را بکاهید و به فکر مردم باشید
 
ناشناس ۱۹:۵۵ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ تعویض پلاک امری منسوخ در اکثر کشورها هست.اختصاص پلاک به شخص امری ناپسند هست و در نقل و انتقال خودرو باعث مشکلات عدیده ای از جمله وقت گیر بودن .رفتن به شهر شخصی که پلاک پلاک جدید میخواد نصب بشه .شلوغی تعویض پلاکها و هزینه تعویض پلاک .میشود
 
ناشناس ۲۰:۳۹ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ تعویض پلاک باید حذف بشه تا وقت مردم و پلیس تلف نشه انجام امورات آن به دفتر خانه واگذار شود
 
ناشناس ۲۰:۴۸ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ شما سردفتران به جای اینکه دائم به فکرخودتان باشید بیاییددر این وضعیت سخت اقتصادی کشور به فکر مردم باشید. اینهمه سند دیگر میتوانید تنظیم کنید . اینهمه سند انتقال ملک و رهن و گواهی امضا و برابر اصل و اجرائیه و خدمات ثبتی تمرکزتان را روی آنها بگذارید که درآمدشان هم کم نیستند
 
ناشناس ۲۰:۴۸ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ پلیس به تامین امنیت و کشت و کشتار جاده ها بپردازه به نقل و انتقال سمد چه کاری داره
 
ناشناس ۲۰:۵۳ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ هیچ ضرورتی به تعویض پلاک احساس نمیشود
 
ناشناس ۲۱:۱۵ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ حذف تعویض پلاک در مراکز تعویض پلاک و واگذاری آن به دفاتر اسناد رسمی
 
ایثارگر سوسنگرد ۲۱:۲۹ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ من از کمپین شما حمایت میکنم لطفا شما هم از کمپین من حمایت کنید <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/53444">https://www.farsnews.ir/my/c/53444</a>
 
ناشناس ۲۱:۴۸ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ واقعا تعویض پلاک یک مسأله زاید و غیر ضروریست و مشکلات زیادی برای مردم به وجود آورده و وقت مردم را گرفته.
 
ناشناس ۲۱:۴۹ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ تعویض پلاک امری منسوخ شده است حذف مراکز تعویض پلاک بهترین راه چاره ست کاری بس وقت گیر هزینه بر پردردسر
 
ناشناس ۲۱:۵۱ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ در دوره ای که همه امور به سمت الکترونیک شدن است چرا تعویض پلاک فیزیکی همچنان ادامه دارد؟ ایا نگاه سودجویانه اجازه جایگزینی آن را با روشهای نوین انگونه که در انتقال ملک بصورت ثبت الکترونیک وجود دارد نمیدهد؟ سود کلان این روش فرسوده به جیب چه کسانی میرود؟
 
ناشناس ۲۱:۵۲ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ متاسفانه پلیس به مردم اطلاع رسانی دقیق درمورد هزیه ها نمیکنه و نمیگه اگه این طرح تصویب بشه هزینه ها را پلیس میگیره که هیچ چند برابر هم میگیره.تعویض پلاک بایدخذف بشه وبا انتقال سند دردفاتر پلاک هم منتقل بشه به مالک جدید،مثل سابق
 
ناشناس ۲۱:۵۲ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ حذف مراکز تعویض پلاک
 
ناشناس ۲۲:۱۶ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ با حذف تعویض پلاک مخالفم
 
ناشناس ۲۲:۲۲ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ نقض هدف اولیه تعویض پلاک ملی با مصوبه اخیر دولت مبنی بر واگذاری پلاک شخصی به شخص دیگر و عدم چاره اندیشی برای انتقال ورثه ای و عدم تکریم ارباب رجوع به واسطه انحصار یک نیروی نظامی و کمبود اطلاعات حقوقی مراکز تعویض پلاک و معدوم کردن مستندات تعویض پلاک بعد از مدتی کوتاه
 
ناشناس ۲۲:۳۴ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ هزینه اضافی
 
ناشناس ۲۲:۳۸ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ حمایت میکنم
 
ناشناس ۲۲:۴۱ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ حذف مراکز تعویض پلاک
 
ناشناس ۲۲:۴۳ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ حمایت از حذف تعویض پلاک و انتقال فقط و فقط در دفاتر اسناد رسمی
 
ناشناس ۲۳:۰۰ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ فرایند اضافی و سخت و صرفا جهت درآمدزائی برای نیروی انتظامی است .
 
ناشناس ۲۳:۱۱ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ کار بسیار حکیمانه است
 
ناشناس ۲۳:۱۲ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ سلام باحذف پروسه تعویض پلاک و کاهش هزینه های تنظیم سند خودرو موافقم
 
ناشناس ۲۳:۱۷ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ باحذف کامل تعویض پلاک موافقم چون برای دولت و مردم هزینه داردو موجب اتلاف وقت و سرمایه ملی میشود،هیچ جای دنیا هم تعویض پلاک انجام نمیشود،املاک و خودرو در یک مرجعدفترخانه ثبت شود
 
ناشناس ۲۳:۲۳ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ سلام مگه فرق پلاک قدیم باجدید بااین همه هزینه وصرف وقت چی بوده فقط هزینه واتلاف وقت است
 
ناشناس ۲۳:۴۹ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ تعویض پلاک بدین شکل فعلی که در هر نقل و انتقال خودرو ، پلاک تغییر کند در همه ی کشورها امری منسوخ شده است و باعث اتلاف وقت و هزینه ی مضاعف می شود .
 
ناشناس ۲۳:۵۷ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ با سلام :با توجه به اینکه قانونگذار سند را ملاک تشخیص مالکیت میداند بالطبع هزینه اضافی و وقتگیری مردم را در پی دارد همچنین مراکز تعویض پلاک در مقایسه با دفاتر اسناد ۱ است به ۱۰۰۰ با این حساب میتوان حدس زد معطلی مردم در کدام مرکز بیشتر میباشد
 
ناشناس ۰۰:۰۱ ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ تعویض پلاک منسوخ شده اتلاف وقت و هزینه اضافی هزینه از25 هزار تومان به250هزار تومان رسیده بدون هیچگونه خدمتی
 
ناشناس ۰۸:۴۲ ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ با حذف تعویض پلاک از چرخه نقل و انتقال خودرو موافقم
 
ناشناس ۰۸:۵۸ ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ تعویض پلاک خود روندی ناکار آمد و دارای ایرادات فنی و اجرایی و حقوقی است که باید کنار گذاشته شود و روندی بهتر جایگزین آن گردد.
 
ناشناس ۱۰:۱۸ ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ تعویض پلاک فقط یه پول اضافی که باید پرداخت کرد که به نظرم باید حذف شود
 
ناشناس ۱۰:۴۷ ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ اسناد رسمی ها دارن مردم رو گول میزنن. معضل نقل و انتقال خودرو دفاتر مفت خور اسناد رسمی هستند که بیخود و بی جهت چند میلیون پول از مردم میگیرند نه تعویض پلاکی که اصالت و سلامت خودرو رو چک میکنه و سند صادر میکنه و همه این کارها رو با ۲۰۰۳۰۰ هزارتومن انجام میده
 
ناشناس ۱۱:۱۲ ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ جهت امنیت اقتصادی مردم وجلوگیری از مراجعات مکرر وصرف هزینه های اضافی وصدور تخصصی سند حذف تعویض پلاک و تعدیل حق الثبت ومالیات را درخواست مینمایم،مثل اکثر کشورهای دنیا.
 
ناشناس ۱۲:۲۶ ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ حذف شه که خیلی تعویض پلاک شلوغه
 
ناشناس ۱۳:۱۶ ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ تعویض پلاک فقط درآمد برای شرکت خصوصی رهگشاست و هیچ فایده دیگری ندارد
 
ناشناس ۱۴:۱۴ ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ حذف تعویض پلاک مردم واقعا اذیت میشن
 
ناشناس ۱۴:۳۳ ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ تعویض پلاک یک رویه غلط ودست وپاگیر و تحمیل هزینه های اضافی برمردم میباشد بدون اینکه این فرایند نفعی برای ایشان داشته باشد چرا که غیر از تعویض فیزیکی شماره پلاک که قطعه فلزیست چه نفع حقوقی میتواند داشته باشد طبق قانون انتقال مالکیت از وظایف مامورین دفاتراسنادرسمی است
 
ناشناس ۱۵:۴۰ ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ تعویض پلاک منسوخ شده هست
 
ناشناس ۱۶:۱۱ ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ با حذف تعویض پلاک کاملا موافقم پلاک ثابت باشد بر روی اتومبیل نه اینکه هر روز اتومبیل را سوراخ کنند و پلاک جدید تکرای نصب کنند بنابراین تعویض پلاک نباشد بهتر است
 
ناشناس ۱۶:۴۸ ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ کاملا موافقم
 
ناشناس ۱۶:۴۸ ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ با سلام.انگار اکثر نظرات از یک منبع دفاتر اسناد رسمیصادر شده به همه صاحبان و کارمندان این دفاتر از یک مرکز اعلام شده علیه تعویض پلاک نظر بدن جالبه که متن رو هم عوض نکردند . اگر نظر دهندگان این دفاتر نیستند چرا تا کید به حذف تعویض پلاک و گسیل خودروها به دفاتر اسناد هستند؟
 
ناشناس ۱۸:۱۰ ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ نقل و انتقال خودرو باید به موجب سند رسمی و در دفاتر اسنادرسمی انجام گیرد
 
ناشناس ۲۱:۱۶ ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ به نظر من پلاک باید به خود خودرو اختصاص یابد و هر بار پلاک تعویض نشود
 
ناشناس ۲۱:۵۲ ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ در دنیا این روش دیگر استفاده نمیشود. کاری عبث و بیهوده است. موازی کاری و تحمیل هزینه به مردم و اتلاف وقت آنها با وجود گستردگی دفاتر اسناد رسمی هیچ توجیهی ندارد.
 
ناشناس ۲۲:۱۲ ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ اتلاف وقت ديگران و هزينه سر سام اور تعويض پلاك ك به مردم تحميل ميشود
 
ناشناس ۲۳:۱۴ ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ بجای کمپین حذف مراکز تعویض پلاک کمپین بذارید برای حذف دفاتر اسناد رسمی از نقل و انتقال خودرو که هزینه هاش کمر شکن هست نه مراکز تعویض پلاک که کلا ۶۰ هزار تومان هزینه میگیره سر دفتران گرامی ما راضی به زحمت شما نیستیم
 
ناشناس ۰۰:۴۷ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ سلام از نظر من پلاک باید متعلق به خودرو باشد نه مالک آن ما در دوره ای هستیم که همه چیز سیستمی است ، پس راحت می شود با اتصال دفاتر اسناد رسمی به سیستم راهور و اخذ استعلام آنلاین ، دغدغه های چندین سال پیش که منجر به این تصمیم اشتباه شده را برطرف کرد.
 
Ali NST ۰۰:۵۳ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ سلام به همه ی عزیزان لطفا از کمپین های زیر بازدید کرده و از آنها حمایت بفرمایید با تشکر از لطفتون <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/52805">https://www.farsnews.ir/my/c/52805</a> . <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/52862">https://www.farsnews.ir/my/c/52862</a> . <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/52716">https://www.farsnews.ir/my/c/52716</a> . <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/51922">https://www.farsnews.ir/my/c/51922</a>
 
ناشناس ۰۱:۳۱ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ به امید حذف یا کاهش حقوق دولتی در تنظیم اسناد اتومبیل تنظیمی در دفترخانه ها ، و حذف کامل چرخه منسوخ تعویض پلاک. که دراینصورت نفع عموم کاملا حفظ خواهد شد
 
ناشناس ۰۶:۲۶ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ دولت داره با تعویض پلاک درآمد کسب میکنه.و حذفش نمیکنه.
 
user ۰۹:۳۷ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ حمایت میکنم لطفا شما هم از کمپین من حمایت کنید <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/51301">https://www.farsnews.ir/my/c/51301</a> <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/50645">https://www.farsnews.ir/my/c/50645</a> <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/50587">https://www.farsnews.ir/my/c/50587</a>
 
ناشناس ۰۹:۴۴ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ قرار بود پلاک شخصی باشه الان میخوان بدن کسی دیگه طرحی غیر کارشناسی و بدرد نحور
 
ناشناس ۱۰:۰۸ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ مانند الباقی کشورهای دنیا هیچ نیازی به تعویض پلاک نیست
 
ناشناس ۱۰:۰۸ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ مانند الباقی کشورهای دنیا هیچ نیازی به تعویض پلاک نیست
 
ناشناس ۱۰:۰۸ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ مانند الباقی کشورهای دنیا هیچ نیازی به تعویض پلاک نیست
 
ناشناس ۱۰:۱۴ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ حذف تعويض پلاك
 
ناشناس ۱۰:۱۴ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ حذف تعويض پلاك
 
irany ۱۰:۵۱ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ من از کمپین شما حمایت میکنم لطفا شما هم از من حمایت کنید <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/53444">https://www.farsnews.ir/my/c/53444</a> <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/53025">https://www.farsnews.ir/my/c/53025</a> <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/53081">https://www.farsnews.ir/my/c/53081</a> <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/52751">https://www.farsnews.ir/my/c/52751</a>
 
ناشناس ۱۳:۴۸ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ در همه جای دنیا یک کار بیهوده و منسوخ شده است . کار پلیس ، امور امنیتی و حفظ نظم کشور است ، چرا باید در حوزه حقوق و مالکیت ورود کند ؟؟!!!
 
ناشناس ۱۶:۴۴ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ چرا مردم برای یک تعویض پلاک از ساعت ۴ صبح و بعضا زودتر باید بروند و صف و نوبت بگیرند و چند روز از کار و زندگی شان عقب بمانند حذف فرایند تعویض پلاک کاملا به جا و شایسته است
 
ناشناس ۱۶:۴۷ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ تعویض پلاک کاری عبث و بیهوده
 
ناشناس ۱۷:۲۶ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ چرا باید یک موسسه خصوصی ۵ نفره که بازنشسته های نظامی هستند و مالک تعویض پلاک هستند اینقدر اسرار به وجود این مراکز دارند
 
ناشناس ۱۹:۰۸ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ سردفتران محترم لطفا از درآمدهای نجومی که سندنویسی خودرو برای بعضی از دفاتر اسناد رسمی به ارمغان آورده به نفع مردم مظلوم کشورتان در این شرایط سخت اقتصادی دست بردارید. یک مقدار هم به فکر هموطنانتان باشید.بیاییم انصاف داشته باشیم
 
ناشناس ۲۰:۱۸ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ باحذف تعویض پلاک کاملن موافق هستم
 
ناشناس ۲۲:۰۶ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ سلام اصولا تعویض پلاک‌امری منسوخ در دنیاست چه پولهای هنگفتی که بابت این قطعه حلبی گرفته میشود.وظیفه راهنمایی و رانندگی ایجاد نظم و امنیت در جامعه است نه تنظیم سند.تنظیم سند و انتقال مالکیت وظیفه ذاتی دفاتر اسناد رسمی است
 
ناشناس ۲۲:۴۵ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ حذف ‌‌‌مراکزتعویض ‌پلاک‌ از چرخه ‌نقل ‌و انتقال‌ خودرو، انجام‌ کلیه ‌فرآیند نقل ‌و انتقال ‌در ، تعدیل‌ مبالغ ‌اخذ وجوه ‌مالیات‌ نقل‌ و انتقال‌ و حق‌الثبت‌ اسناد نقل ‌و انتقال‌ خودرو را خواستاریم
 
ناشناس ۲۲:۴۷ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ باید دفاتر اسناد رسمی حذف شوندکه شده اند چماق ادارات
 
ناشناس ۲۳:۰۱ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ من باحذف این روش منسوخ شده تعویض پلاک موافقم .چون این نوع تعویض پلاک درهیچ کشوری نیست باعث اتلاف وقت پول اضافه وازهمه مهم تر متاسفانه درمراکز تعویض پلاک به هیچ وجه اکرام ارباب رجوع وجود ندارد.مرابه خیرتو امیدی نیست،شر،مرسان
 
ناشناس ۲۳:۱۴ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ تعویض پلاک میانبری برای کسب درآمد بی جهت و فرار از مسئولیت عواقب نقل و انتقال خودرو هست، و هیچ توجیه منطقی ندارد این خود مبین اینست که نیروی انتظامی ماهیتاً صلاحیت چنین عملی ندارد
 
ناشناس ۲۳:۱۴ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ تعویض پلاک میانبری برای کسب درآمد بی جهت و فرار از مسئولیت عواقب نقل و انتقال خودرو هست، و هیچ توجیه منطقی ندارد این خود مبین اینست که نیروی انتظامی ماهیتاً صلاحیت چنین عملی ندارد
 
ناشناس ۲۳:۳۴ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ امتقال سند در محضر و کاهش هزینه انتقال سند توسط مجلس را خواستاریم
 
ناشناس ۲۳:۳۵ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ صلاحیت پلیس تامین امنیت است نه تنظیم سند. با یک پلاک و یک ماشین و حذف فرآیند تعویض پلاک و انجام تمامی امور توسط دفاتر اسناد رسمی موافقم.
 
ناشناس ۰۷:۲۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ سلام پلیس درتکاپو هست تا از طریق به انحصار دراوردن ثبت سند خودرو که هیچ سنخیتی به وظایت داتیش ندارد از وظایف اصلی خود دور مانده وبه فکر درامدزایی خودباشد.که ابن کار عبث وبیهوده ودور از شان پلیس است.
 
ناشناس ۰۹:۰۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ با حذف تعویض پلاک کاملا موافقم
 
ناشناس ۱۳:۳۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ مردم فکر میکنن اگه سند خودرو به پلیس واگذاربشه هزینه ها کم میشه، دولت که از مالیات و حق الثبت خودش نمیگذره، اگه سند خودرو به پلیس واگذار بشه همین هزینه ها رو میگیرن و مراکز انجام آن محدود هستند. البت هزینه های دولتی که افزایش پیدا کرده بهتر کم بشه
 
ناشناس ۱۵:۴۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ چرته
 
kambiz ۱۶:۱۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ باعرض سلام خدمت همه عزیزان دوستان بنده از کمپین شما حمایت کردم ممنون میشم از مطالبه بنده نیز حمایت کنید. <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/52344">https://www.farsnews.ir/my/c/52344</a>
 
ناشناس ۱۶:۲۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ هرخودرویک پلاک از تولید تا اسقاط یک سند
 
ناشناس ۱۷:۵۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ من با حذف تعویض پلاک خودرو موافقم،چون در دنیا امری منسوخ شده است
 
ایرانی بهتر ۱۹:۲۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ من از تعویض پلاک قزلحصار کرج براتون گزارش دارم الان از ساعت ۱۲ شب اینجا دلال بازار شده و میان ماشین هاشون الکی میزارن صف و از مردمی که برای تعویض پلاک میان پول میگیرن و جاشون میدن و هر جا رو حدودا تا ۲۰۰ هزارتومن معامله میکنن.
 
ایرانی بهتر ۱۹:۲۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ تعداد خیلی زیادی از رانندگان تاکسی خودروهای فرسوده رو اقدام به تعویض کردن ولی متاسفانه اینطرف سال ناجا پلاک تاکسیهای جدید رو نمیده و خیلی ها الان نمیتونن کار کنن. من و خیلی از همکاران این مشکل و داریم قسط بانکی تاکسیهای جدید داره میرسه ولی ماشینها بیش از دوماهه که معطل مونده.
 
ناشناس ۲۱:۵۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ من موافق حذف تعویض پلاک هستم چون علاوه بر منسوخ بودن تعویض پلاک در همه کشورهای دنیا، باعث اتلاف وقت و انرژی و سرمایه های مردم و سرگردانی و شکنجه کشیدن مردم میشود
 
ناشناس ۲۲:۲۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ واقعا کاروقت گیر و بی اساسین هیچ جای دنیا همچین چیزی وجود ندارد هم هزینه بر هم وقت گیر وقتی ومعاینه فنی هست دیگه این چه بهانه ای برای چاپیدنه به نظر من همون دفترخونه انجام بشه مثل قبل کافیه واونایی هم که میان اینجا ایراد میگیرن فک کنم همون بازنشسته های نیروی انتطامین
 
ناشناس ۰۲:۳۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ قانونی میشه و در مراکز تعویض پلاک سرگردانیم و خلاص میشیم سندمون کاملا معتبر و قانونی میشه
 
ناشناس ۰۹:۱۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ حمایت میکنم
 
ناشناس ۰۹:۴۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ خواهان حذف تعوبض پلاک هستم
 
ناشناس ۱۰:۳۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ مراکز تعویض پلاک حذف گردد
 
ناشناس ۱۱:۳۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ با سلام کجای دنیا همچین کار بیخود و بی‌فایده‌ای تعویض پلاک انجام میشه که ما دومیش باشیم اگر حرفشون اینه که ما اصالت ماشیونو چک میکنیم ، این کار رو میشه گذاشت به عهده مراکز معاینه فنی که اصالت موتور و شاسی و اتاق ماشینو تایید کنه
 
ناشناس ۱۳:۳۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ تعويض پلاك جز اتلاف وقت و منابع و عمر و سرمايه مردم هيچ خاصيتى و نمونه اى در دنيا ندارد تنها منفعتش سود كلان شركت خصوصى راهور متعلق به فرماندهان ارشد ناجا و آقازاده هايشان است
 
ناشناس ۱۳:۵۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ اسير پلاك ها شديم مونديم چيكار كنيم
 
ناشناس ۱۵:۳۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ اين كمپين كار آن تعداد سردفتراني است كه نگران از دست رفتن درآمدهاي نجومي خود در سندنويسي اتومبيل هستند. گول اين افراد را نخوريد. سند محضري هم مانند تعويض پلاك بايد به نفع مال و وقت و رفاه مردم حذف و روند انتقال اتومبيل اصلاح اساسي شود
 
ناشناس ۱۶:۱۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ در پروسه تعویض پلاک ،،،پلاک به شخص اختصاص پیدا میکند نه به خودرو ..در صورتی که پلاک مختص خودرو است نه شخص انسان!!!!!و همان پلاک اولیه برای خودرو کافیست ....پس تعویض پلاک کاری بیهوده است ،،
 
ناشناس ۱۶:۴۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ باحذف تعویض پلاک موافقم بهتراست نیروهای مسلح به وظایف اصلی خود بپردازند ورود این نیروها به حیطه های تخصصی مربوط به قوه قضاییه موجب تداخل قوا ودارای توالی فاسد غیرقابل جبران میباشد
 
ناشناس ۱۷:۰۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ تعویض پلاک امری منسوخ در. سطح جهانه و در واقع بجای ایکه خودرو شماره داشته باشه افراد شماره دار شدن.
 
ناشناس ۱۷:۰۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ وقتی همه مشخصات با ثبت کدملی امکان پذیر هست واقعا نیاز به تعویض پلاک نیست
 
ناشناس ۱۷:۴۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ سردفترانی که این درخواست را اینجا ایجاد کرده اید دست از درآمدهای نجومی خود بردارید و رعایت حال مردم را در این شرایط سخت مالی داشته باشید. درآمدهای نجومی شما از جیب هموطنان بی نوای شماست انصاف داشته باشید و به خواست مردم مبنی بر حذف سندنویسی محضری تمکین کنید
 
ناشناس ۱۸:۱۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ باحذف تعویض پلاک‌هم در وقت و هم درهزینه مردم صرفه جویی میشد.در تمام دنیا پلاک قائم به خودرو نه شخص ولی متاسفانه درایران با این دیدگاهی که پلاک قائم به شخص میدونن به شخصیت مردم‌ یه نوع توهین‌ میکن
 
ناشناس ۱۸:۲۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ این سردفتران خوش اشتها اینجا همچین میگن تعویض پلاک منسوخ شده که انگار پر کردن چند جای خالی تو سیستمشون و گرفتن چندصدهزار تومان حق التحریر برای 5 دقیقه کار خیلی امروزی ایه!
 
ناشناس ۱۸:۴۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ باحذف کامل تعویض پلاک موافقم و بهتر این است که پلیس بجای ورود به مسائل حقوقی و دخالت در حوزی تخصصی دیگر ارگانها به صلاحیت ذاتی خود که تامین امنیت است بپردازد
 
ناشناس ۲۱:۱۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ بنظرم اختصاص پلاک برای اتومبیل صحیح میباشد وتعویض پلاک باید حذف شود
 
ناشناس ۲۲:۱۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ پلاک ماشین ثابت بشه شماره پلاک به کد ملی انتقال داده بشه
 
ناشناس ۲۲:۴۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ با سلام روش تعویض پلاک در کلیه کشورها منسوخ شده ولی متاسفانه در کشور ما همچنان ادامه دارد دراین چند سال مشخص شد موجب اتلاف وقت و هزینه و سرمایه کشور است قاعدتا خودرو تا زمان فرسودگی باید یک پلاک داشته باشدچرا با هر تغییر مالکیت ، پلاک بنام شخص تعویض میگردد؟ والله اعلم
 
ناشناس ۲۳:۱۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ حذف بشه تعویض پلاک موافقم
 
ناشناس ۲۳:۱۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ حذف بشه تعویض پلاک موافقم
 
ناشناس ۲۳:۱۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ حذف بشه تعویض پلاک موافقم
 
ناشناس ۲۳:۱۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ حذف بشه تعویض پلاک موافقم
 
ناشناس ۰۰:۲۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ تعویض پلاک که برای دو قطعه پلاک هزینه آنچنانی میگیره و هر سال هم بالاتر می ره چطور دلش بحال مردم می سوزه
 
ناشناس ۱۰:۳۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ دفترداران محترم . دست از سر مردم برداريد.هرچه در اين چند ده سال حق التحريرهاي نجومي از بابت سند ماشين نوش جان كرديد بس است. خود شما بايد مدعي اصلاح اين رويه اشتباه باشيد نه اينكه به خاطر منافع خودتون جلوي اصلاح را بگيريد
 
ناشناس ۱۴:۰۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ حذف فرآیند تعویض پلاک
 
ناشناس ۱۷:۱۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ پلیس باید امنیت جامعه را حفظ کند نه اینکه وارد شغل دیگران شود وموجب بیکاری عده ای تحصیل کرده شود وقتی ماشین صفر پلاک دارد چرا فک شود مثه اینکه کدملی یه شخصو با فوت به دیگری انتقال دهند دوراز عقل و منطقه
 
خلیج فارس ۲۰:۳۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ انشالله که به نتیجه برسه
 
ناشناس ۲۱:۳۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ 5 روزه که شما سردفتران محترم دارید خودتان را به آب و آتش میزنین در تمام گروه های مجازی تون اصرار و التماس حتی از کارمنداتون که بیان اینجا حمایت کنن. دست بردارین از این کارها به خاطر مردم.بگذارین انتقال خودرو با کمترین هزینه و کمترین وقت و زحمت برای مردم انجام بشه
 
ناشناس ۲۳:۳۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ الان در هر خیابان و محله دفتر اسناد رسمی وجود دارد و برای مردم راحت تر است که برای انتقال سند خودرو به این دفاتر مراجعه کنند و تعویض پلاک امری منسوخ شده و باعث سر گردانی و مشکل تردد و اتلاف وقت و هزینه بیخود برای مردم است
 
ناشناس ۱۹:۰۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ باسلام نظر اینجانب تمام مراحل نقل وانتقال واگذاری باید در دفاتر رسمی انجام شود
 
ناشناس ۱۱:۴۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ تعویض پلاک خودرو امری بیهوده و وقت گیر و هزینه بر است و مجریان امر هیچ احترامی برای مراجعین قائل نیستند و نظامی برخورد می‌کنند به داد مردم برسید و لااقل یک درد از هزاران درد کم شود.
 
ناشناس ۱۲:۵۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ تعویض پلاک بغیر از سرگردانی مردم و صرف وقت و هزینه اضافی هیچ نفع دیگری نداد. البته برای مراکز تعویض پلاک و حلبی فروشان دکان نون و آب داری است
 
ناشناس ۱۶:۰۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ موافق حذف تعويض پلاك خودرو هستم
 
ناشناس ۰۰:۰۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ تعویض پلاک چرخه بی فایده بوده و پلاک متعلق به غیر انسان است مثل خودرو ،درخت و پرندگان مهاجر و امثالهم می باشد
 
ناشناس ۲۰:۰۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ سلام لطفا دفتراسناد رسمی را از چرخه نقل و انتقال خودرو حذف نشود
 
ناشناس ۰۰:۴۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ تا چند سال پیش هم تعویض پلاکی وجود نداشت،یهو تصمیم گرفتن پلاک فروشی بزنن اینجوری سنگ بندازن جلو پای مردم...
 
ناشناس ۰۱:۲۶ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ .
 
ناشناس ۰۱:۴۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ چرا هر ایرانی باید پنج الی ۶ پلاک داشته باشد و اینکه این اتلاف وقت در مراکز تعویض پلاک واقعا آدمو کلافه میکنه
 
ناشناس ۰۱:۴۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ باحذف کامل تعویض پلاک موافقم چون برای دولت و مردم هزینه داردو موجب اتلاف وقت و سرمایه ملی میشود،هیچ جای دنیا هم تعویض پلاک انجام نمیشود،املاک و خودرو در یک مرجع دفترخانه ثبت شود
 
ناشناس ۰۹:۱۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ کاملا موافقم در راستای افزایش رضایتمندی مردم از نظام اقداماتی از این دست تاثیر گذار می باشد.
 
ناشناس ۱۱:۴۲ ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ این کمپین توسط دفاتر اسناد رسمی به صورت سازماندهی شده ثبت شده است. دفاتر اسناد رسمی محترم لطفا در مقابل قانون تمکین داشته باشید و به دنبال اخذ هزینه های نجومی از مردم نباشید. اگر تعویض پلاک در مراکز راهور انجام شود از نظر هزینه و زمان برای مردم بسیار به صرفه تر است.
 
محمد حسینی ۲۰:۲۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ حمایت شد تعطیلی دفاتر ماده ۳۳ را متوقف کنید ۸۰۰ پرسنل بیکار می شوند <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/56264">https://www.farsnews.ir/my/c/56264</a>
 
ناشناس ۰۱:۴۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ کم هزینه ترین راه حل برطرف شدن مناقشات موجود و بهترین راه حل برای خدمت به مردم و صرفه جویی در بودجه عمومی ؛همین حذف تعویض پلاک است ؛امروز در تمام اروپا این شیوه جمع آوری شده است .
 
علی ۰۹:۰۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/53159">https://www.farsnews.ir/my/c/53159</a>
 
ناشناس ۱۲:۳۵ ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ تعطیلی مراکز تعویض پلاک بعلت دور باطل بهر خودور یه شماره پلاک تعلق بگیرد
سوژه های پیشنهادی
سوژه های در حال رشد