انتشار : ۰۹:۵۴ , ۱۳۹۹ اسفند ۱۰ آخرین پیگیری: 1 ماه 19 روز 17 ساعت قبل
عدم بکارگیری غیر‌فوریت‌ها در اورژانس پیش بیمارستانی
ناشناس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی/ ملی 223
با توجه به زیاد شدن فارغ‌التحصیلان رشته فوریت‌های پزشکی و عدم انگیزه این عزیزان در امر مهم استخدام سراسری و زیاد شدن بخش‌های غیردولتی و شرکتی، ما جامعه فوریت‌های پزشکی خواهان تخصیص استخدام در رشته خودمان فقط و فقط برای خودمان را داریم.

انتهای پیام /ن

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

اورژانس پیش‌بیمارستانی استخدام فوریت‌های پزشکی
در حال پیگیری مطالبه
50000حمایت پیگیری در صحن مجلس
10000 حمایت پیگیری از عالی ترین مسئول
1000 حمایت پیگیری از مسئول مربوطه
100 حمایت گزارش از مطالبه
2422
انتشار: ۰۹:۵۴ , ۱۳۹۹ اسفند ۱۰
آخرین حامیان
دیدگاه تان را بنویسید

لطفا منتظر بمانید...
نظر شما ارسال گردید و پس از تایید منتشر خواهد شد
نظر شما تایید و منتشر شد
دیدگاه ها
 
شوکت شرق ۱۰:۵۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ گره_گشا_باشیم بیرجند مرکز سومین استان پهناور کشور تنها دو دستگاه ام آر آی دارد، معطلی مردم گاهاً یک ماه تا 45 روز در نوبت ام آر آی ! لینک کمپین مردمی اختصاص دستگاه ام آرآی به بیمارستان رازی بیرجنددرخبرگزاری فارس <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/53326">https://www.farsnews.ir/my/c/53326</a> حمایت شماگره ازکارعده زیادی بازخواهدکرد.
 
ناشناس ۱۶:۴۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ با سلام فارغ التحصیل رشته فوریت پزشکی هستم و خواستار عدم استخدام نیروی غیر فوریت پزشکی درحیطه پیش بیمارستانی میباشم
 
ناشناس ۱۶:۵۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ چه وضعیه اخه
 
ناشناس ۱۷:۰۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ به دلیل افزایش بیکاران فارغ التحصیل خوده رشته فوریت های پزشکی. خواستار عدم استخدام و بکار گیری نیروهای غیر فوریتامدادگر. هوشبر. پرستار،اتاق عمل...در این اورژانس پیش بیمارستانی میباشم..
 
ناشناس ۱۷:۲۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ به دلیل افزایش بیکاران فارغ التحصیل خوده رشته فوریت های پزشکی. خواستار عدم استخدام و بکار گیری نیروهای غیر فوریتامدادگر. هوشبر. پرستار،اتاق عمل...در این اورژانس پیش بیمارستانی میباشم
 
سعید محمد ۱۷:۲۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/53299">https://www.farsnews.ir/my/c/53299</a> لطفا از ما حمایت کنید تشکر حمایت از اقای رئیسی
 
ناشناس ۱۷:۲۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ چراغی ک ب خانه رواست ب مسجد حرام است سالانه هزاران نفر فارغ التحصیل فوریت های پزشکی داریم اونوقت تو استخدامی سهمیه برا هوشبری و پرستاری میزارن
 
ناشناس ۱۷:۲۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ فقط فوریتهای پزشکی برای اورژانس پیش بیمارستانی انتخاب کنید
 
ناشناس ۱۷:۳۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ با سلام فارغ التحصیل فوریت های پزشکی هستم و خواستار عدم به کارگیری رشته های پرستاری،هوشبری،اتاق عمل و بهداشت در استخدامی فوریت های پزشکی هستم با تشکر دانشجویی ارشد پرستاری اورژانس
 
ناشناس ۱۷:۳۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ اگ ازغبرفوریت میتونن بیان پس راه روبرای ورودفوریت به بیمارستانم بازکنیدوگرن تموم کنیداین سیاست غلطو
 
ناشناس ۱۷:۴۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ هردم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد
 
ناشناس ۱۷:۴۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ورود هوشبری ها به رشته ی فوریت ظلم در حق سلامتی مردم است
 
ناشناس ۱۷:۴۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ لطفا یا اجازه بدید ماهم مثل قبل تو بیمارستان بتونیم کار کنیم یا اگه نمی تونید حداقل برا رشته ی هوشبری تو وزارت یه جا برا کار پیدا کنید تا بدون رقابت وارد 115نشن
 
ناشناس ۱۷:۵۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ با سلام رشته فوریت مزشکی واقعا مظلومه و سخت ترین کاره حداقل بزارید برا ما ک کم توقع ترین هستیم بمونه و بیکار نمونیم
 
ناشناس ۱۷:۵۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ فارغ‌التحصیل رشته فوریت های پزشکی هستم مقطع کارشناسی،به دلیل بیکاری و ورود نیرو های بیهوشی و پرستاری و سایر غیر مرتبط های بند پ خواهان عدالت و قرار گرفتن در جایگاه حقیقی خود هستم و یا اجازه ورود به بخش های بيمارستان
 
ناشناس ۱۸:۰۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ مخالف بکارگیری نیروهای سایر رشته ها در اورژانس پیش بیمارستانی می باشم
 
ناشناس ۱۸:۰۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ باسلام همه گروه های پزشکی میتونن بیان تو اورژانس پیش بیمارستانی کار کنن ولی خود فوریت ها حداقلش نمیتونن برن داخل بخش اورژانس کار کنن اگه ما سواد نداریم پس چرا همچین رشته ای گذاشتین ک درس بخونیم
 
ناشناس ۱۸:۰۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ .
 
ناشناس ۱۸:۰۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ خواهان عدم به کارگیری غیر تحصیل کنندگان فوریت های پزشکی در اورژانس پیش بیمارستانی
 
ناشناس ۱۸:۰۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ اینکه غیر فوریت پزشکی ها توی این رشته نیان خوبه ولی اینکه فوریت پزشکی ها بتونن توی رشته های دیگه مشغول بشن هم خوبه
 
ناشناس ۱۸:۰۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ با سلام ، در صورت وجود نیروی تحصیل کرده و تخصصی رشته فوریت های پزشکی چرا باید از نیرو های امدادگر یا پرستار یا هوشبر در اورژانس پیش بیمارستانی استفاده کرد در صورتی که اجازه کار در بیمارستان به دانشجویان فوریت های پزشکی داده نمیشود
 
ناشناس ۱۸:۱۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ به امید موافقت و سربلندی رشته مظلوم فوریت در ایران
 
ناشناس ۱۸:۱۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ چراغی ک ب خانه رواست ب مسجد حرام است سالانه هزاران نفر فارغ التحصیل فوریت های پزشکی داریم اونوقت تو استخدامی سهمیه برا هوشبری و پرستاری میزارن
 
ناشناس ۱۸:۱۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ با توجه به حجم بالای فارغ‌التحصیل رشته فوریت های پزشکی وبیکاری زیاد و عدم بکارگیری این رشته در بیمارستان خواهش میکنم در اورژانس پیش بیمارستانی از نیروهای متخصص فوریت های پزشکی استفاده شود و از سایر رشته ها بکارگیری نشود با تشکر
 
ناشناس ۱۸:۱۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ با توجه به حجم بالای فارغ‌التحصیل رشته فوریت های پزشکی وبیکاری زیاد و عدم بکارگیری این رشته در بیمارستان خواهش میکنم در اورژانس پیش بیمارستانی از نیروهای متخصص فوریت های پزشکی استفاده شود و از سایر رشته ها بکارگیری نشود با تشکر
 
ناشناس ۱۸:۱۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ با توجه به حجم بالای فارغ‌التحصیل رشته فوریت های پزشکی وبیکاری زیاد و عدم بکارگیری این رشته در بیمارستان خواهش میکنم در اورژانس پیش بیمارستانی از نیروهای متخصص فوریت های پزشکی استفاده شود و از سایر رشته ها بکارگیری نشود با تشکر
 
ناشناس ۱۸:۲۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ عدم_به_کارگیری_نیرو_فوریت_در_اورژانس_پیش_بیمارستانی
 
ناشناس ۱۸:۲۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ عدم_به_کارگیری_نیرو_فوریت_در_اورژانس_پیش_بیمارستانی
 
ناشناس ۱۸:۲۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ عدم_به_کارگیری_نیرو_فوریت_در_اورژانس_پیش_بیمارستانی
 
ناشناس ۱۸:۲۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ با سلام فارغ التحصیل رشته فوریت پزشکی هستم و خواستار عدم استخدام نیروی غیر فوریت پزشکی درحیطه پیش بیمارستانی میباشم
 
ناشناس ۱۸:۲۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ اورژانس تهران جدیدا فقط امدادگر میگیره فقط مدرک پایه دو کافیه انگار راننده خاور میگیره
 
ناشناس ۱۸:۳۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ۱۷:۰۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ به دلیل افزایش بیکاران فارغ التحصیل خوده رشته فوریت های پزشکی. خواستار عدم استخدام و بکار گیری نیروهای غیر فوریتامدادگر. هوشبر. پرستار،اتاق عمل...در این اورژانس پیش بیمارستانی میباشم..
 
ناشناس ۱۸:۴۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ با سلام فارغ التحصیل رشته فوریت پزشکی هستم و خواستار عدم استخدام نیروی غیر فوریت پزشکی درحیطه پیش بیمارستانی میباشم
 
ناشناس ۱۸:۵۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ کاردان فوریت هستم خواستار عدم بکار گیری نیروی غیر فوریت در این رشته هستم
 
ناشناس ۱۸:۵۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ کاردان فوریت هستم خواستار عدم بکار گیری نیروی غیر فوریت در این رشته هستم
 
ناشناس ۱۸:۵۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ با سلام فارغ التحصیل رشته فوریت پزشکی هستم و خواستار عدم استخدام نیروی غیر فوریت پزشکی درحیطه پیش بیمارستانی میباشم بخصوص کادر پرستار و هوشبری که واقعا در این چند ساله در اورژانس زیاد شده اند و در حق فوریتهای پزشکی ظلم شده امیدوارم همه با جدیت پیگیر بشن
 
ناشناس ۱۹:۰۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ به داد ما برسید
 
ناشناس ۱۹:۰۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ فارغ التحصیلان رشته فوریت پزشکی حق کار تو هیچ مرکز درمانی به جز 115ندارند .امارشته های دیگه در همین 115هم می آیند و باعث افزایش بیکاران فارغ التحصیل فوریت های پزشکی میشوند .این واقعا انصاف نیست.آیا ما هم میتوانیم در آزمون های استخدامی بیمارستانی شرکت کنیم؟
 
ناشناس ۱۹:۰۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ جمعشون کنید دیگە
 
ناشناس ۱۹:۰۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ اگه عدالته اینه که کسی فوریت خونده بیکار باشه درحالیکه پرستاریا واتاق عمل بیان فوریت استخدام بشه بخدا این انصاف نیست
 
ناشناس ۱۹:۰۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ رشته فوریت پزشکی فقط حق استخدام تو 115داره ،درحالی که رشته های غیرمرتبط و غیرمتخصص وارد این حوزه میشوند و باعث نابودی رشته ما میشوند.درحالی که ما حق شرکت در آزمونهای استخدامی بیمارستانی نداریم
 
ناشناس ۱۹:۱۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ با توجه به افزایش فارغ التحصیلان فوریت و افزایش بیکاران در رشته فوریت خواهان عدم استخدام رشته غیر فوریت در اورژانس پیش بیمارستانی میباشم .
 
ناشناس ۱۹:۱۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ همانطورکه استخدام نیروی فوریت دربیمارستان ومراکزدرمانی ممنوع است متقابل بایستی استخدام نیروی غیرفوریت درپیش بیمارستان و۱۱۵متوقف شود.
 
ناشناس ۱۹:۱۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ لطفاً رشته های غیر متخصص در اورژانس 115بکار گرفته نشوند .جای فارغ التحصیلان عزیز هوشبری داخل اتاق عمل می‌باشد نه 115،که هیچ تخصصی درباره 115ندارند .
 
ناشناس ۱۹:۱۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ تنها کاری که می تونیم انجام بدیم شکایت به همان دیوانی هست که از نیروهای غیره حمایت می کنند
 
ناشناس ۱۹:۱۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ به دلیل افزایش بیکاران فارغ التحصیل خوده رشته فوریت های پزشکی. خواستار عدم استخدام و بکار گیری نیروهای غیر فوریتامدادگر. هوشبر. پرستار،اتاق عمل...در این اورژانس پیش بیمارستانی میباشم
 
ناشناس ۱۹:۱۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ مخالفم
 
ناشناس ۱۹:۱۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ خواهشمندیم که نیروهای غیرفوریتی درمراکزپیش بیمارستانی استخدام نشوند
 
ناشناس ۱۹:۱۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ حق بچه های فوریت را ضایع نکنید.
 
ناشناس ۱۹:۱۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ما خواهان ایجاد حق برابر نسبت به رشته های دیگر در آزمون استخدامی هستیم یعنی یا از استخدام سایر رشته ها مانند پرستاری و هوشبری و ... در اورژانس پیش بیمارستانی جلوگیری کنید یا در استخدام در رشته هوشبری و پرستاری اجازه حضور فارغ التحصیلان فوریت های پزشکی را هم بدهید
 
ناشناس ۱۹:۲۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ فوریتهای زیادی زحمت میکشن میان فارغ التحصیل میشن بعدا دیگه رشته ها بیان فوریتها کجا برن درصورتی که رشته های دیگر فوریتها رو قبول ندارن نمیخوان تو بیمارستان کار کنن
 
ناشناس ۱۹:۲۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ حمایت میکنیم. لطفا از حقوق آنلاین مردم و کسب و کارهای دانش بنیان تازه تاسیس حمایت کنید. پشت پرده دامنه دات آِی آر و امضای کمپین رفع سوداگری و احتکار دامنه های دات آی آر <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/53648">https://www.farsnews.ir/my/c/53648</a>
 
ناشناس ۱۹:۲۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ مخالفم
 
ناشناس ۱۹:۳۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ نه به استخدام غیر فوریت در اورژانس
 
ناشناس ۱۹:۳۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ لطفا به صورت جدی پیگیری بفرمائید با تشکر. نه به استخدام غیر فوریت های پزشکی
 
ناشناس ۱۹:۳۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ فوریت مظلوم
 
ناشناس ۱۹:۳۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ واقعا جای تاسف داره این نظارت
 
ناشناس ۱۹:۳۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ واقعا جای تاسف داره این نظارت
 
ناشناس ۱۹:۴۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ما داریم کار میکنیم با غیر فوریت و ما میبینیم مشکل چیه و چقد سخته
 
ناشناس ۱۹:۴۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ لطفا غیر فوریت را در ۱۱۵ استخدام نکنید
 
ناشناس ۱۹:۵۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ فوریت پزشکی
 
ناشناس ۲۰:۲۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ با سلام ، در صورت وجود نیروی تحصیل کرده و تخصصی رشته فوریت های پزشکی چرا باید از نیرو های امدادگر یا پرستار یا هوشبر در اورژانس پیش بیمارستانی استفاده کرد در صورتی که اجازه کار در بیمارستان به دانشجویان فوریت های پزشکی داده نمیشود
 
ناشناس ۲۰:۳۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ اینجانب نظرم این است که هرگونه پرسنل غیر مرتبط در اورژانس به کارگیری نشود
 
ناشناس ۲۰:۳۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ چرا باید رشته های دیگه حق شرکت در آزمون استخدامی فوریتهای پزشکی داشته باشن اما بچه های فوریت نمیتونن برا استخدامی رشته های پرستاری و غیره شرکت کنن،مگه رشته فوریت مصاحبه نداره حتی برای ورودی دانشگاه و استخدام باید مصاحبه بشن
 
ناشناس ۲۰:۳۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ به دلیل افزایش بیکاران فارغ التحصیل خوده رشته فوریت های پزشکی. خواستار عدم استخدام و بکار گیری نیروهای غیر فوریتامدادگر. هوشبر. پرستار،اتاق عمل...در این اورژانس پیش بیمارستانی میباشم
 
ناشناس ۲۰:۴۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ عدم به کارگیری غیر فوریتها در سیستم اورژانس
 
ناشناس ۲۰:۴۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ عدم به کارگیری غیر فوریتها در سیستم اورژانس
 
ناشناس ۲۰:۴۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ واقعا دور از انصافه این کار... منه فوریت بیکارر ولی امثال پرستارا و هوشبرا میتونن به راحتی استخدام بشن جالبه در خیلی از موارد اولویتم با اوناس
 
ناشناس ۲۰:۴۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ولا تکنیسین فوریت چه گناهی داره که نمی تونه توی هیچ رشته استخدام بشه ولی همه چه بهیار و چه پرستارو هوشبرو....همه می یام حق ما رو می خورند
 
ناشناس ۲۰:۴۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ نباید غیر فوریت در رشته فوریت جذب شوند
 
ناشناس ۲۰:۴۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ اورژانس تهران جهت ارتقای سطح کیفیت خدمات و بار علمی پرسنل داره امدادگرای هلال احمر جذب میکنه صرفا با داشتن مدرک دیپلم و گواهینامه پایه دوم جذب اداره میشن ، اونوقت اینهمه تکنسین با مدرک کاردانی و کارشناسی پشت در موندن. خنده دار نیست!؟
 
ناشناس ۲۰:۵۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ با سلام مخالف به کار گیری نیروی غیر مرتبط با اورژانس پیش بیمارستانی هستم باعث ایجاد دوگانگی و دو دستگی و کاهش انگیزه ی فارغ التحصیلان رشته فوریت های پزشکی میشه ک به عینه خود شاهد این موضوع هستم .
 
ناشناس ۲۱:۰۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ با سلام آقایان مسئول خداروخوش میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ماها که فوریت هستیم میتونیم بریم بخش هوشبری یا اتاق عمل یا پرستاری کار کنیم؟ خب‌پس چرا این ها همه میتونن بیان فوریت؟ ما خواستار‌این هستیم که توی بخش فوریت ها و اورژانس پیش‌بیمارستانی فقط و فقط و فقط نیروی فوریت استخدام بشه
 
ناشناس ۲۱:۰۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ با سلام آقایان مسئول خداروخوش میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ماها که فوریت هستیم میتونیم بریم بخش هوشبری یا اتاق عمل یا پرستاری کار کنیم؟ خب‌پس چرا این ها همه میتونن بیان فوریت؟ ما خواستار‌این هستیم که توی بخش فوریت ها و اورژانس پیش‌بیمارستانی فقط و فقط و فقط نیروی فوریت استخدام بشه
 
ناشناس ۲۱:۰۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ با سلام آقایان مسئول خداروخوش میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ماها که فوریت هستیم میتونیم بریم بخش هوشبری یا اتاق عمل یا پرستاری کار کنیم؟ خب‌پس چرا این ها همه میتونن بیان فوریت؟ ما خواستار‌این هستیم که توی بخش فوریت ها و اورژانس پیش‌بیمارستانی فقط و فقط و فقط نیروی فوریت استخدام بشه
 
ناشناس ۲۱:۰۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ با سلام آقایان مسئول خداروخوش میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ماها که فوریت هستیم میتونیم بریم بخش هوشبری یا اتاق عمل یا پرستاری کار کنیم؟ خب‌پس چرا این ها همه میتونن بیان فوریت؟ ما خواستار‌این هستیم که توی بخش فوریت ها و اورژانس پیش‌بیمارستانی فقط و فقط و فقط نیروی فوریت استخدام بشه
 
ناشناس ۲۱:۰۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ با سلام آقایان مسئول خداروخوش میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ماها که فوریت هستیم میتونیم بریم بخش هوشبری یا اتاق عمل یا پرستاری کار کنیم؟ خب‌پس چرا این ها همه میتونن بیان فوریت؟ ما خواستار‌این هستیم که توی بخش فوریت ها و اورژانس پیش‌بیمارستانی فقط و فقط و فقط نیروی فوریت استخدام بشه
 
ناشناس ۲۱:۰۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ با سلام آقایان مسئول خداروخوش میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ماها که فوریت هستیم میتونیم بریم بخش هوشبری یا اتاق عمل یا پرستاری کار کنیم؟ خب‌پس چرا این ها همه میتونن بیان فوریت؟ ما خواستار‌این هستیم که توی بخش فوریت ها و اورژانس پیش‌بیمارستانی فقط و فقط و فقط نیروی فوریت استخدام بشه
 
ناشناس ۲۱:۰۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ امروزه باوجود افزایش بی شمار فارغ التحصیلان رشته فوریت های پزشکی همچنان نیرو های غیر تخصصی و غیر مرتبط با این رشتههوشبر و پرستاری اجازه شرکت در آزمون استخدامی این رشته رو دارند و در حالی که خود نیروهای فوریت های پزشکی اجازه شرکت و کار بجای هیچ رشته ی دیگری رو ندارند
 
ناشناس ۲۱:۱۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ دست از سر فوریت بردارید نه به استخدام غیر فوریت در اورژانس
 
ناشناس ۲۱:۳۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ باسلام دانشجوی فوریت پزشکی هستم ما با زحمت دانشگاه قبول شدم و درس خواندم حالا پس فردا مارا استخدام نکنند دیگران برون سر کار خدا را شکر میاد??????
 
ناشناس ۲۱:۳۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ به امید روزی که همه در تخصصی که دارند مشغول به کار شوند.
 
ناشناس ۲۱:۴۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ عدم به کار گیری سایر رشته ها در اورژانس پیش بیمارستانی خواسته ی به حق دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته ی فوریت های پزشکی است
 
user ۲۱:۴۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ حمایت میکنم لطفا شما هم از کمپین من حمایت کنید <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/51301">https://www.farsnews.ir/my/c/51301</a> <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/50645">https://www.farsnews.ir/my/c/50645</a> <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/50587">https://www.farsnews.ir/my/c/50587</a>
 
irany ۲۲:۰۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ من از کمپین شما حمایت میکنم لطفا شما هم از من حمایت کنید <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/53444">https://www.farsnews.ir/my/c/53444</a> <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/53025">https://www.farsnews.ir/my/c/53025</a> <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/53081">https://www.farsnews.ir/my/c/53081</a> <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/52751">https://www.farsnews.ir/my/c/52751</a>
 
ناشناس ۲۲:۰۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ چه وضعه خدایی بچه های مردم با یه امید اومدن تو این رشته هر کی دوست داره بیاد استخدام اورژانس بشه خب بزار بیاد رشته ما رو بخونه نه که از رشته غیر مرتبط میاریین خواهشا پیگیر باشید
 
ناشناس ۲۲:۱۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ لطفا پیگیرین کنین ،مسئولان محترمه والا ماهم زحمت کشیدیم که بعدا بتونیم استخدام بشیم راحت
 
ناشناس ۲۲:۲۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ما خواهان استخدام فقط در رشته فوریت هستیم
 
ناشناس ۲۳:۰۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ در شغل فوریت پزشکی تنها از فارغ التحصیلان همین رشته استخدام کنید همانگونه که یک فوریت پزشکی نمیتواند در بیمارستان کار کند یک پرستار و اتاق عمل هم نباید در اورژانس پیش بیمارستانی بکار گیری شود.
 
یاس النبی ۲۳:۰۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ سلام خوشحال میشم از این کمپین حمایت کنید. <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/53271">https://www.farsnews.ir/my/c/53271</a> دعوت برای حمایت از کمپین درخواست طراحی و دوخت چادر ویژه معلولان
 
یاس النبی ۲۳:۰۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ سلام خوشحال میشم از این کمپین حمایت کنید. <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/53271">https://www.farsnews.ir/my/c/53271</a> دعوت برای حمایت از کمپین درخواست طراحی و دوخت چادر ویژه معلولان
 
یاس النبی ۲۳:۰۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ سلام خوشحال میشم از این کمپین حمایت کنید. <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/53271">https://www.farsnews.ir/my/c/53271</a> دعوت برای حمایت از کمپین درخواست طراحی و دوخت چادر ویژه معلولان
 
یاس النبی ۲۳:۰۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ سلام خوشحال میشم از این کمپین حمایت کنید. <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/53271">https://www.farsnews.ir/my/c/53271</a> دعوت برای حمایت از کمپین درخواست طراحی و دوخت چادر ویژه معلولان
 
یاس النبی ۲۳:۰۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ سلام خوشحال میشم از این کمپین حمایت کنید. <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/53271">https://www.farsnews.ir/my/c/53271</a> دعوت برای حمایت از کمپین درخواست طراحی و دوخت چادر ویژه معلولان
 
یاس النبی ۲۳:۰۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ سلام خوشحال میشم از این کمپین حمایت کنید. <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/53271">https://www.farsnews.ir/my/c/53271</a> دعوت برای حمایت از کمپین درخواست طراحی و دوخت چادر ویژه معلولان
 
ناشناس ۲۳:۱۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ با سلام قبلا فوریت کم بود از رشته های هوشبری استفاده میشدولی الان که استخدامی فوریت کم شده فارغ تحصیلان زیادنبایدهوشبربگیرن وقتی فوریت بیکارهست وجایه دیگه نمیتونه کارکنن منه کارشناس فوریت چرا نباید استخدام بشم ولی هوشبر که ۹۰درصد دوجا کارن استخدام بشن
 
ناشناس ۲۳:۲۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ عدالت رو رعایت کنید
 
ناشناس ۲۳:۲۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ عدالت رو رعایت کنید
 
ناشناس ۲۳:۳۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ لطفا همه و همه حمایت کنیم فوریت فقط برای فوریت باشه
 
ناشناس ۲۳:۴۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ چراغی ک به خانه رواست به مسجد حرام است، فقط از فوریت جذب کنید
 
ناشناس ۲۳:۵۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ _حمایت
 
ناشناس ۰۰:۰۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ نه به استخدام غیر فوریت در اورژانس
 
ناشناس ۰۰:۲۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ بخدا بیکار زیاد داریم توی فوریت،من خودم کارشناسم چند جا رفتم برا فرم پرکردن گفتن زنگ میزنیم خبری ازشون نشدە.خواهان بکارگیری فارغ التحصیلان رشتە فوریت پزشکی در اورژانس پیش بیمارستانی هستم
 
ناشناس ۰۰:۲۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ بخدا بیکار زیاد داریم توی فوریت،من خودم کارشناسم چند جا رفتم برا فرم پرکردن گفتن زنگ میزنیم خبری ازشون نشدە.خواهان بکارگیری فارغ التحصیلان رشتە فوریت پزشکی در اورژانس پیش بیمارستانی هستم
 
ناشناس ۰۰:۴۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ همانطور که فوریت در بیمارستان نمیتواندکار کند پس غیر فوریت هم در اورژانس کار نکند.
 
ناشناس ۰۰:۴۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ همانطور که فوریت در بیمارستان نمیتواندکار کند پس غیر فوریت هم در اورژانس کار نکند.
 
ناشناس ۰۰:۵۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ تعداد فارغ تحصیلان رشته فوریتها بیکار هستن
 
ناشناس ۰۰:۵۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ ظلمه برا فوریت !بخایم تو بیمارستان یا درمانگاه کار کنیم بهمون میگن اجازه ندارید و باید پیش بیمارستانی کار کنین کار دانشجویی نداریم دانشکده نداریم اکثرا تو اموزش عالی های شهر های اطراف مرکز استان تحصیل میکنیم
 
ناشناس ۰۱:۰۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ ستم آشکار.
 
ناشناس ۰۱:۱۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ بعد از فارغ التحصیلیمون ۶ سال بیکار تو خونه نشستیم هیچ رشته ای مارو نپذیرفت حالا هم استخدام غیر فوریت در پیش بیمارستانی ممنون???
 
ناشناس ۰۱:۱۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ سلام،کاملا غیرمنطقی و بی انصافیه که پرستاران و هوشبرها در فوریت مشغول بکار بشن درصورتی که فارغ التحصیل فوریت بیکاره و پرستار یا هوشبر میتونه بره تو محیط کار مربوط بخودشم کارکنه ولی ما نمیتونیم بریم محیط کاراونا
 
ناشناس ۰۱:۲۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ واقعا جای بسی تاسف هست وقتی کارشناس ارشداورژانس با پایه رشته فوریت رو حتی بجای کارشناس پرستاری استخدام نمیکنن اونوقت ما کارشناسای فوریت حتی بدون هیچ امتیاز و الویتی از استخدام تو فیلد خودمون محروم میشیم وآقایان هوشبر وپرستار حتی بدون گواهینامه راحت با ما رقابت میکنن !!!
 
ناشناس ۰۱:۲۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ واقعا جای بسی تاسف هست وقتی کارشناس ارشداورژانس با پایه رشته فوریت رو حتی بجای کارشناس پرستاری استخدام نمیکنن اونوقت ما کارشناسای فوریت حتی بدون هیچ امتیاز و الویتی از استخدام تو فیلد خودمون محروم میشیم وآقایان هوشبر وپرستار حتی بدون گواهینامه راحت با ما رقابت میکنن !!!
 
ناشناس ۰۱:۲۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ واقعا جای بسی تاسف هست وقتی کارشناس ارشداورژانس با پایه رشته فوریت رو حتی بجای کارشناس پرستاری استخدام نمیکنن اونوقت ما کارشناسای فوریت حتی بدون هیچ امتیاز و الویتی از استخدام تو فیلد خودمون محروم میشیم وآقایان هوشبر وپرستار حتی بدون گواهینامه راحت با ما رقابت میکنن !!!
 
ناشناس ۰۱:۲۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ واقعا جای بسی تاسف هست وقتی کارشناس ارشداورژانس با پایه رشته فوریت رو حتی بجای کارشناس پرستاری استخدام نمیکنن اونوقت ما کارشناسای فوریت حتی بدون هیچ امتیاز و الویتی از استخدام تو فیلد خودمون محروم میشیم وآقایان هوشبر وپرستار حتی بدون گواهینامه راحت با ما رقابت میکنن !!!
 
ناشناس ۰۱:۲۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ واقعا جای بسی تاسف هست وقتی کارشناس ارشداورژانس با پایه رشته فوریت رو حتی بجای کارشناس پرستاری استخدام نمیکنن اونوقت ما کارشناسای فوریت حتی بدون هیچ امتیاز و الویتی از استخدام تو فیلد خودمون محروم میشیم وآقایان هوشبر وپرستار حتی بدون گواهینامه راحت با ما رقابت میکنن !!!
 
ناشناس ۰۱:۲۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ واقعا جای بسی تاسف هست وقتی کارشناس ارشداورژانس با پایه رشته فوریت رو حتی بجای کارشناس پرستاری استخدام نمیکنن اونوقت ما کارشناسای فوریت حتی بدون هیچ امتیاز و الویتی از استخدام تو فیلد خودمون محروم میشیم وآقایان هوشبر وپرستار حتی بدون گواهینامه راحت با ما رقابت میکنن !!!
 
ناشناس ۰۱:۴۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ با سلام فارغ التحصیل رشته فوریت پزشکی هستم و خواستار عدم استخدام نیروی غیر فوریت پزشکی درحیطه پیش بیمارستانی میباشم
 
ناشناس ۰۱:۴۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ با سلام فارغ التحصیل رشته فوریت پزشکی هستم و خواستار عدم استخدام نیروی غیر فوریت پزشکی درحیطه پیش بیمارستانی میباشم
 
ناشناس ۰۳:۱۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ بس کنید این همه ظلم را خسته شدیم
 
ناشناس ۰۴:۰۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ با سلام دانشجوی فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی هستم و خواهش میکنم همینطور که رشته های دیگه جذب نیرو مخصوص ب خودشون رو دارن رشته ماهم خصوصی شه با این شرایط پیش ب سوی اشباع شدنه واقعا بی عدالتیه...
 
Ali NST ۰۴:۱۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ سلام به همه ی عزیزان لطفا از کمپین های زیر بازدید کرده و از آنها حمایت بفرمایید با تشکر از لطفتون <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/52805">https://www.farsnews.ir/my/c/52805</a> . <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/52862">https://www.farsnews.ir/my/c/52862</a> . <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/52716">https://www.farsnews.ir/my/c/52716</a> . <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/51922">https://www.farsnews.ir/my/c/51922</a>
 
ناشناس ۰۸:۱۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ استخدامی فقط باید برای رشته فوریت های پزشکی باشد بقیه کادر درمان تخصص لازم در این زمینه را ندارند
 
ناشناس ۰۸:۲۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ الان اورژانس تهران شیشه بر ،مکانیک، نگهبان و جذب کرده داره میفرسته رو سر مریض این کار کمتر از جنایت نیست
 
ناشناس ۰۸:۵۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ با سلام فارغ التحصیل رشته فوریت پزشکی هستم و خواستار عدم استخدام نیروی غیر فوریت پزشکی درحیطه پیش بیمارستانی میباشم
 
ناشناس ۰۸:۵۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ با سلام فارغ التحصیل رشته فوریت پزشکی هستم و خواستار عدم استخدام نیروی غیر فوریت پزشکی درحیطه پیش بیمارستانی میباشم
 
ناشناس ۰۹:۰۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ بە کارگیری نیروی غیر از فوریت پزشکی ،ظلم بزرگی است در حق این عزیزان
 
ناشناس ۰۹:۱۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ متاسفانه علارغم انبوه فارغ‌التحصیلان بیکار رشته فوریتهای پزشکی در مقاطع کاردانی و کارشناسی از نه تنها نیروهای پرستار و هوشبری که اخیرا نیروهای غیر آکادمیک از خدمات، امداد و سوانح و همیار اورژانس در قالب امداد گر وارد شغل تخصصی فوریتهای پزشکی شده اند
 
ناشناس ۰۹:۱۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ متاسفانه علارغم انبوه فارغ‌التحصیلان بیکار رشته فوریتهای پزشکی در مقاطع کاردانی و کارشناسی از نه تنها نیروهای پرستار و هوشبری که اخیرا نیروهای غیر آکادمیک از خدمات، امداد و سوانح و همیار اورژانس در قالب امداد گر وارد شغل تخصصی فوریتهای پزشکی شده اند
 
ناشناس ۰۹:۴۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ سلام بنده خواستار عدم استخدام رشته های غیر فوریتهای پزشکی در دورهای پیش بیمارستانی هستم
 
ناشناس ۱۰:۰۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ با سلام فارغ التحصیل فوریت های پزشکی هستم و خواستار عدم به کارگیری رشته های پرستاری،هوشبری،اتاق عمل و بهداشت در استخدامی فوریت های پزشکی هستم با تشکر
 
ناشناس ۱۰:۱۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ مخالف استخدام پرسنل سایر مشاغل و دیپلمه ها در اورژانس پیش بیمارستانی هستم
 
ناشناس ۱۰:۱۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ هوشبری هاشاید یک قسمتی از کار مارو بلد باشن مثلا مدیریت راه هوایشون خوب باشه ولی اصلا کارایی ک ما برای حمل و انتقال و مدیریت صحنه و مدیریت خطر در بلایا نگهداری آمبولانس و... طبق سر فصل درسیمون خوندیم و بلدیم رو اصلا بلد نیستن و در کار ما موفق نخواهند بود
 
ناشناس ۱۰:۲۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ والا بالله ظلمه.واسه کاردانی بایستی بریم تست و مصاحبه.واسه کارشناسی همـ دوباره همین روال گزینش و تست ورزش اونوقت ی پرستار یا بیهوشی و اتاق عمل و .. باید بیان تو فوریت
 
ناشناس ۱۰:۴۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ ب دلیل افزایش بیکاران خود رشته فوریت‌های پزشکی خواستار عدم استخدام و ب کار گیری سایر رشته‌ها نظیر پرستاری ،اتاق عمل،هوشبر...در این رشته هستم
 
ناشناس ۱۰:۴۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ سلام. تکنسین های فوریتهای پزشکی فقط می تونن توی اورژانسها استخدام بشن باین حساب بقیه رشته میان هم کاردراستای خودشون هم پایگاهای فوریتهارو اشغال میکنن و تکنسینهای فوریت هم بدون شغل میمونن.
 
ناشناس ۱۰:۵۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ سلام بکار گیری های نیروهای غیرتخصصی در سمت خطیر اورژانس نه تنها سبب وارد کردن اسیب های جبران ناپذیر به بیمار بلکه سبب کاهش میل و رغبت دیگر بچه ها در انجام مسولیت در خط اول درمان و همچنین افزایش بیکاری کارشناسان فوریت های پزشکی می شود
 
ناشناس ۱۱:۱۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ چرا رشته فوریت قادر به استخدام در رشته های دیگر نمی باشد ولی همه رشته ها قادر به ورود به این رشته هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
ناشناس ۱۱:۲۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ بزرگ ترین مشکل این کشور اینه که افراد متخصص تو جایگاه تخصصی خودشون کار نمیکنند یه نمونش همین بعد بگید چرا ما جهان سومیم و عقب افناده
 
ناشناس ۱۱:۲۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ بزرگ ترین مشکل این کشور اینه که افراد متخصص تو جایگاه تخصصی خودشون کار نمیکنند یه نمونش همین بعد بگید چرا ما جهان سومیم و عقب افناده
 
ناشناس ۱۱:۳۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ برای درست کار کردن هر سیستم باید اجزا ان در جایگاه مناسب خود باشند.پس لطف کنید شما هم به جایگاه خود برگردید و رشته فوریت را به فارغ التحصیلان همین رشته بسپارید.باتشکر
 
ناشناس ۱۲:۰۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ بابا از خود فوریتها بگیرین جون من
 
ناشناس ۱۲:۱۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ با سلام کارشناس فوریت های پزشکی هستم و خواها عدم بکار گیری و استخدام نیروی غیر فوریت های پزشکی در اورژانس هستم. اورژانس ۱۱۵ فقط و فقط برای فارغ التحصیلان فوریت های پزشکی میباشد نه عزیزان پرستار و هوشبریبا تقدیم احترام
 
ناشناس ۱۲:۲۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ بچه های فوریت پزشکی با هزار شوق وارد این رشته میشن اما درصد قابل توجهی از استخدامهای فوریت رو به رشته های دیگه میدن لطفا مسئولین دیدگاهشونو نسبت به این رشته تغییر بدن
 
ناشناس ۱۲:۲۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ بچه های فوریت پزشکی با هزار شوق وارد این رشته میشن اما درصد قابل توجهی از استخدامهای فوریت رو به رشته های دیگه میدن لطفا مسئولین دیدگاهشونو نسبت به این رشته تغییر بدن
 
ناشناس ۱۲:۴۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ واقعا انصافه کسی که فوریت های پزشکی خونده بی کار باشه کسی که هوشبری خونده سر کار واقعا اورژانس به هوشبری هیچ ربطی به هم ندارند
 
ناشناس ۱۳:۰۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ استخدامی اورژانس حقه بچه های فوریته.رشته های دیگه هیچ حقی ندارن
 
ناشناس ۱۳:۱۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ ن به بکارگیری رشته های دیگر در شغل فوریت های پزشکی
 
ناشناس ۱۳:۲۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ نه به بکارگیری غیر فوریت ها در رشته فوریت های پزشکی
 
ناشناس ۱۳:۳۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ آخه قربون خدا برم،این همه تکنسین شرکتی داریم که آرزو استخدام شدن دارن،بعد رو چه استدلالی میخواید نیرو غیرحرفه ای بگیرید!!!!!!!؟؟؟؟
 
ناشناس ۱۳:۳۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ آخه قربون خدا برم،این همه تکنسین شرکتی داریم که آرزو استخدام شدن دارن،بعد رو چه استدلالی میخواید نیرو غیرحرفه ای بگیرید!!!!!!!؟؟؟؟
 
ناشناس ۱۳:۴۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ عدم بکارگیری نیروی غیر فوریت در اورژانس ۱۱۵ ابتدا وجدانتان را بیدار کنید سپس تصمیم بگیرید فردای قیامت همه ما در برابر تک تک کارهایمان مواخذه خواهیم شد
 
ناشناس ۱۴:۰۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ با سلام با توجه به اینکه فارغ‌التحصیلان رشته ی فوریت های پزشکی زیاد شده‌اند خواستاری استخدامی فارغ‌التحصیلان رشته ی فوریت در خود فوریت هستیم
 
ناشناس ۱۴:۱۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ با استخدام نیروی غیر فوریت در حیطه پیش بیمارستان مخالف هستیم خواستار پیگیری از سوی مسئولان میباشیم
 
ناشناس ۱۴:۲۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ خواستارعدم استخدام افرادبارشته های غیردرزمینه فوریت های پزشکی هستم.
 
ناشناس ۱۴:۲۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ فوریت های پزشکی شده جایی پرستار و هوشبرو اتاق عمل و راننده کمکی که هیچی از پزشکی بلد نیس و اگه قراره اونا بیان محل کار فوریت باید مجوز برا مام اوکی بشه بریم بخش های اونا واقعا ناعدالتی هر کی میخواد برا خودش بیاد تو فوریت از هلال احمرم بی ارزشتر
 
ناشناس ۱۴:۲۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ فوریت های پزشکی شده جایی پرستار و هوشبرو اتاق عمل و راننده کمکی که هیچی از پزشکی بلد نیس و اگه قراره اونا بیان محل کار فوریت باید مجوز برا مام اوکی بشه بریم بخش های اونا واقعا ناعدالتی هر کی میخواد برا خودش بیاد تو فوریت از هلال احمرم بی ارزشتر
 
ناشناس ۱۴:۲۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ با توجه به حجم بالای فارغ‌التحصیل رشته فوریت های پزشکی وبیکاری زیاد و عدم بکارگیری این رشته در بیمارستان خواهش میکنم در اورژانس پیش بیمارستانی از نیروهای متخصص فوریت های پزشکی استفاده شود و از سایر رشته ها بکارگیری نشود با تشکر
 
ناشناس ۱۴:۳۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ اگر شرایط رقابت برابر وجود داشت که ما هم میتونستیم جاهای دیگه استخدام بشیم مشکلی نداشت. مثلا بسیاری از بچه های فوریتهای پزشکی هم علاقه مند به کار کردن در اورژانس بیمارستان و سایر بخش ها هستند اما قانون اجازه نمیده ولی برعکس وجود داره
 
ناشناس ۱۴:۵۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ همین الان از ماموریت دارم برمیگردم آقایی۱۲۵کیلویی رو دونفری باchairسه طبقه اوردیم پایین و کمرم درسن۲۴سالگی داره آسیب میبینه یکم شرف داشته باشین اقایان مسئول
 
ناشناس ۱۵:۰۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ هر کسی تو جایگاه خودش خدمت کنه
 
ناشناس ۱۵:۰۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ به دلیلی افزار‌امار جمعیتی فارغالتحصیلان رشته فوریت پزشکی خواستار عدم بکارگیری و استخدام سایر رشته ها نظیر پرستاری هوشبری اتاق عمل و... در اورژانس پیش بیمارستانی میباشم
 
ناشناس ۱۵:۲۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ خواهان استخدام شدن
 
ناشناس ۱۵:۵۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ با سلام بنده تکنسین فوریت پزشکی هستم خواستگار عدم به کار گیری نیروهای جز نیرو فوریت پزشکی در سیستم ems هستم
 
ناشناس ۱۸:۱۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ کسی که حرفه و علم فوریت رو نداره نباید تو اورژانس بکار گرفته بشه جایگاه هر رشته مشخصه
 
ناشناس ۱۹:۴۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ عدم بکار گیری نیروهای با مدرک غیر از فوریت های پزشکی در سیستم فوریت پزشکی کشور
 
ناشناس ۲۱:۴۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ مخالف بکار گیری هوشبری و سایر رشتهای غیر مرتبط در فوریت های پزشکی هستم
 
ناشناس ۲۲:۴۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ حتما صورت پذیرد
 
ناشناس ۲۲:۴۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ حتما صورت پذیرد
 
ناشناس ۲۳:۱۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ چون ما گناه داریم
 
kambiz ۰۰:۰۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ باعرض سلام خدمت همه عزیزان دوستان بنده از کمپین شما حمایت کردم ممنون میشم از مطالبه بنده نیز حمایت کنید. <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/52344">https://www.farsnews.ir/my/c/52344</a>
 
kambiz ۰۰:۰۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ باعرض سلام خدمت همه عزیزان دوستان بنده از کمپین شما حمایت کردم ممنون میشم از مطالبه بنده نیز حمایت کنید. <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/52344">https://www.farsnews.ir/my/c/52344</a>
 
ناشناس ۱۳:۳۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ فقط تکنسین فوریت های پزشکی در اورژانس به کار گرفته شود
 
ناشناس ۱۳:۳۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ به دلیل افزایش بیکاران فارغ التحصیل خوده رشته فوریت های پزشکی. خواستار عدم استخدام و بکار گیری نیروهای غیر فوریتامدادگر. هوشبر. پرستار،اتاق عمل...در این اورژانس پیش بیمارستانی میباشم
 
ناشناس ۱۳:۳۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ به دلیل افزایش بیکاران فارغ التحصیل خوده رشته فوریت های پزشکی. خواستار عدم استخدام و بکار گیری نیروهای غیر فوریتامدادگر. هوشبر. پرستار،اتاق عمل...در این اورژانس پیش بیمارستانی میباشم
 
ناشناس ۱۳:۳۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ اقای مسعول خواسته ما این فقط رشته فوریت های پزشکی بتونه واسه اورژانس پیش بیمارستانی کار کنه مگه ما اجازه داریم بریم جای هوشبر کار کنیم الان اونا میان جای ما؟ ما خودمون دانشجو هر ساله فارغ التحصیل می شه پس مال ما چیکار کنن؟
 
ناشناس ۲۰:۳۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ فقط فوریت‌های پزشکی،
 
ناشناس ۲۳:۰۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ اگر از رشته های پیراپزشکی می توانند بیان تو اورژانس کار کنن دیگه چرا رشته فوریت پزشکیو اوردن
 
ناشناس ۲۳:۰۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ اگر از رشته های پیراپزشکی می توانند بیان تو اورژانس کار کنن دیگه چرا رشته فوریت پزشکیو اوردن
 
ناشناس ۲۳:۰۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ اورژانس فقط باید نیروی فوریت داشته باشه
 
ناشناس ۰۷:۴۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ما خواهان عدالتیم،فوریت مظلوم است
 
ناشناس ۰۸:۳۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ نظری ندارم
 
ناشناس ۰۸:۳۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ نظری ندارم
 
ناشناس ۰۹:۳۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ باوجود دوازده سال سابقه هنوز قراردادی هستیم وردیفها باپرستاران پر شده.واز طرح نه به غیر فوریت حمایت میکنم
 
ناشناس ۰۹:۴۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ن ب پرستار و هوشبری
 
ناشناس ۰۹:۵۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ نه به بکارگیری غیر فوریت دراورژانس پیش بیمارستانی
 
ناشناس ۱۰:۲۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ خواهان عدم به کار گیری راه غیر فوریت پزشکی در فوریت پزشکی هستم
 
ناشناس ۱۰:۳۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ با استخدام غیر فوریت دیگه جا برای خود صاحب خانه نیست
 
ناشناس ۱۳:۳۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ عدم به کارگیری غیر فوریت ها در اورژانس پیش بیمارستانی
 
ناشناس ۱۳:۳۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ لغو به کارگیری غیر فوریت در اورژانس ۱۱۵
 
ناشناس ۱۴:۵۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ باسلام.خواستار عدم استخدام نیروی غیر فوریت در اورژانس هستم
 
ناشناس ۱۴:۵۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ باسلام.خواستار عدم استخدام نیروی غیر فوریت در اورژانس هستم
 
ناشناس ۱۵:۰۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ حمایت شد برای حمایت از شبکه اجتماعی ایرانی امیگو به کمپین رفته و امیگو را حمایت کنید <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/52991">https://www.farsnews.ir/my/c/52991</a>
 
ناشناس ۱۶:۲۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ لطفا رشته های غیر تخصصی و بی ربط رو در اورژانس جا نکنید مخصوصا رشته های پایه یا دیپلمه نیروهای فوریت توی تست ورزش و بی ام ای پدرشون در اومده تا بذارن برن دانشگاه که متاسفانه با پارتی بازی فورست پر معتاد وافراد قلک مانند شده ادعاشونم اونقد زیاده ریدن ب فوریت
 
ناشناس ۱۷:۵۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ با سلام فارغ التحصیل رشته فوریت پزشکی هستم و خواستار عدم استخدام نیروی غیر فوریت پزشکی درحیطه پیش بیمارستانی میباشم
 
ناشناس ۱۸:۲۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ واقعا جای تاسفه ما اینقدر داخل رشته ی خودمون درس بخونیم بعد از رشته های دیگه که تخصص لازم رو ندارن بیان جای ما کار کنن !!!!
 
ناشناس ۱۸:۳۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ خواستار عدم به کارگیری غیر فوریت در اورژانس پیش بیمارستانی
 
ناشناس ۰۹:۳۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ عدم بکارگیری نیروی غیر فوریت در اورژانس چون به نیروی فوریت هیچ جای دیگری اجازه فعالیت نمیدهند
 
ناشناس ۱۰:۲۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ مسولین اورزانس با جان مردم بازی نکنن و افراد غیر مرتبط تو اورزانس استخدام نکنن
 
ناشناس ۱۱:۰۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ سلام‌باتوجه به اینکه تعداد چشم گیری از فارغ التحصیلان فوریت پزشکی در مقطع کارشناسی و کاردان بصورت خصوصی مشغول بکارن ولی در هر شهرستان اکثریت استخدامی ها پرستار هوشبر یا اتاق عمل هستند ،ای که دستت میرسد کاری بکن
 
ناشناس ۱۱:۱۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ تا بیشتر از این دیر نشده فکری بحال اورژانس‌ و سلامت مردم کنید. ازل رئیس سازمان اورژانس کشور
 
ناشناس ۱۴:۳۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ رسالت پیش بیمارستانی بهترین و صحیح ترین خدمت در کمترین زمان ممکنه پس میطلبه کسانی خدمت کنند که تخصص کار را آموخته باشند
 
ناشناس ۲۱:۰۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ عدم به کار گیری نیرو غیر تخصصی در اورژانی پیش بیمارستانی
 
ناشناس ۱۳:۰۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ به نظر تو رشته فوریت فقط باید نیروی قوریت و فارغ تحصیلان همین رشته استفاده شود هر رشته تخصص خودش والسلام من اجازه نمیدم بالاسر پدر مادر خودم نیروی تخصص همون رشته باید بیاد و به نظرم با اینجور دیدگاه باید به این رشته نگاه کرد
 
ناشناس ۱۳:۰۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ پس چرا فوریت های پزشکی حق شرکت در آزمون پرستاری یا سایر رشته ها را ندارد
 
ناشناس ۱۳:۳۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ عدم بکارگیری غیر فوریتها در اورژانس پیش بیمارستانی
 
ناشناس ۱۵:۲۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ فوریتهای پزشکی تو ایران باید پررنگ تر بشه و نیروهای متخصص استخدام شن
 
ناشناس ۱۶:۳۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ متاسفانه پایگاه های اورژانس شده مرکز بیهوشی..پرستار..اخه ی تکنسین بیهوشی چی از تروما..محدودکننده های جانبی اندامها...میدونه
 
ناشناس ۱۸:۵۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ با سلام فارغ التحصیل رشته فوریت پزشکی هستم و خواستار عدم استخدام نیروی غیر فوریت پزشکی درحیطه پیش بیمارستانی میباشم
 
ناشناس ۰۹:۰۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ سلام بزرگواران شما هم از دردنامه مردم مزینان زادگاه دکترعلی شریعتی حمایت کنید روی لینک زیر کلیک بفرمایید <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/53946">https://www.farsnews.ir/my/c/53946</a>
 
ناشناس ۰۹:۲۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ غیر تخصصی فقط باید در هلال احمر بکار گرفته شود و کسانی که مدرک تخصص پیش بیمارستانی دارند باید توی اورژانس کار کنن.
 
ناشناس ۰۷:۴۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ لطفا پیگیری کنید
 
ناشناس ۲۲:۴۳ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ سلام از کمپین شما عزیزان حمایت شد لطفاً شما هم از کمپین ما حمایت کنید. <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/52860">https://www.farsnews.ir/my/c/52860</a>
 
ناشناس ۱۹:۵۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ سلام خسته نباشید مگردررشته هایه دیگر مافوریتی هارو قبول میکنن که دارن تو رشته ای که براش رفتیم دانشگاه سایر رشته هارو قبول میکنن پس عدالت کجاست باتشکر
 
ناشناس ۲۰:۴۰ ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ من ۲ساله بیکارم چخبره چرا باید هوشبری یا پرستاری بیان فوریت اشغال کنن...
 
ناشناس ۱۶:۰۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ وجود نیروهای پرستار و هوشبر و اتاق عمل که دانش و توان خدمت در اورژانس رو ندارن در حالیکه فارغ التحصیل بیکار فوریتهای پزشکی داریم ی ظلم مضاعف به مردم، دانشجویان و فارغ التصیلان فوریته
 
ناشناس ۱۸:۰۸ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ چه دلیلی داره وقتی فارق التحصیل رشته فوریتهای پزشکی هیچ جایی ب جز اورژانس۱۱۵ حق استخدام و ب کارگیری ندارن بقیه رشته ها را ب راحتی اورژانس استخدام کنه
 
ناشناس ۲۳:۴۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ رشته ی فوریت بچه هاش تو اورژانس استخدام نمیکنن در حالی که هوشبرها و اتاق عملی ها تو فوریت رخنه میکنن در حالی که هیچی از فوریت نمیدونن و خودشون را توی کار حرفه ای میکنن پس اصلا چرا دانشجو فوریت میگیرید
 
ناشناس ۰۲:۴۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ بعد از کلی زحمت جهت قبولی در دانشگاه و گرفتن مدرک فعلیت در حیطه ی رشته ی تحصیلی حداقل لطف ب ما است که اگر آن هم سلب شود واقعا ظلم است.
 
ناشناس ۰۹:۴۱ ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ جدا که زشته خودمون و خانوادمونو بزاریم جای اون مریض هایی که نیروهایی غیراستاندار مثل امدادگرها و خدماتی میرن بالاسرشون اورژانس تهران تمام نیروهای خدماتی رو گذاشته توی شیفت والا هوشبر و پرستار بیاد باز خوبه اینا خدمات گذاشتن جای نیرو های تحصیل کردخ
 
ناشناس ۱۴:۱۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ چرا باید بیهوشی و آزمایشگاه و پرستار در ۱۱۵ استخدام شن اما فوریت نمیتونه توی بخش های بیمارستان کار کنه
 
ناشناس ۲۱:۲۱ ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ نه به غیر فوریت پزشکی
 
ناشناس ۱۷:۴۵ ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ واقعا جای تاسف داره که بین فوریت واونی که ازبیرون میاد اولویتی نباشه تواستخدامی
سوژه های پیشنهادی
سوژه های در حال رشد