انتشار : ۱۷:۰۲ , ۱۳۹۹ اسفند ۱۱ آخرین پیگیری: 1 ماه 19 روز 7 ساعت قبل
فاصله فارغ‌التحصیلی از دانشسراها تا استخدام به عنوان سابقه خدمت حساب شود
ali وزارت آموزش و پرورش/ ملی 624
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی
ریاست محترم قوه قضاییه

با سلام و عرض ادب
به استحضار می‌رساند تعداد زیادی از ما معلمان رسمی آموزش و پرورش که در سال‌های ۶۹ تا ۷۴ بر اساس قانون متعهدین خدمت آموزش و پرورش مصوب ۱۳۶۹ جذب دانشسراهای تربیت معلم شدیم و با ثبت تعهد محضری به این عنوان مقرر شد که پس از ۴ سال آموزش با احتساب سنوات دانش‌آموزی در آموزش و پرورش استخدام شویم. متأسفانه در آن سال‌ها آموزش و پرورش زیر بار تعهد خویش نرفت و نهایتاً سال ۷۷ مشغول به خدمت شدیم.

در سال ۸۸ بر اساس رأی وحدت رویه دیوان عدالت اداری سنوات وقفه پس از فارغ‌التحصیلی با پرداخت حقوق به آموزش و پرورش ایجاب و با اصلاح احکام کارگزینی این کار انجام شد آموزش وپرورش کسورات این چند سال فاصله خدمتی محاسبه کرد و ما پرداخت کردیم. اکنون که در سال آخر خدمت قرار داریم معاونت قضایی دیوان عدالت اداری اقدام به نقض رأی وحدت رویه سال ۸۸ نموده است و بر این اساس صندوق بازنشستگی و وزارت آموزش و پرورش از پذیرش سنوات وقفه پس از فارغ‌التحصیلی امتناع می‌کند.

از جنابعالی عاجزانه تقاضای رسیدگی و احقاق حق معلمان زحمتکش را داریم.

انتهای پیام /ن

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

دانشسراها سابقه خدمت فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش
در حال پیگیری مطالبه
50000حمایت پیگیری در صحن مجلس
10000 حمایت پیگیری از عالی ترین مسئول
1000 حمایت پیگیری از مسئول مربوطه
100 حمایت گزارش از مطالبه
1454
انتشار: ۱۷:۰۲ , ۱۳۹۹ اسفند ۱۱
آخرین حامیان
دیدگاه تان را بنویسید

لطفا منتظر بمانید...
نظر شما ارسال گردید و پس از تایید منتشر خواهد شد
نظر شما تایید و منتشر شد
دیدگاه ها
 
ناشناس ۱۷:۵۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ فاصله خدمتی باید جزء سنوات حساب شود
 
ناشناس ۱۷:۵۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ فاصله خدمتی باید جزء سنوات حساب شود
 
ناشناس ۲۱:۰۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ با سلام ،بلاتکلیف وضربه روحی ومالی دیوان عدالت اداری به دانش آموزان دانشسراهای تربیت معلمدر دوره استخدام والان هم در دوره ی بازنشستگی
 
ناشناس ۲۱:۱۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ من نیز یک فرهنگی هستم که فاصله خدمتی دارم ودرحال بازنشسته شدن هستم متقاضی لغو این بخشنامه می باشم
 
ناشناس ۲۱:۵۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ بیش از دو سال پس از فارغ‌التحصیلی تااشتغال تبعات و آزردگی خاطر برایم کافیست .دیگر این قضیه قابل تحمل نیست.... لطفاً کارسازی کنید.دراین ایام نزدیک عید و هزاران مشکل اقتصادی وبیماری کرونا و...
 
ناشناس ۲۳:۴۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ سلام. فاصله خدمتی باید جزو سنوات حساب شود..
 
ناشناس ۲۳:۴۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ سلام. فاصله خدمتی باید جزو سنوات حساب شود..
 
ناشناس ۰۰:۵۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ فاصله خدمتی باید جزء سنوات خدمتی حساب شود ۰با توجه به رای صادره وکسر حق بیمه وکسورات بازنشستگی که خود دیوان رای صادره کرده ۰
 
ناشناس ۰۰:۵۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ فاصله خدمتی باید جزء سنوات خدمتی حساب شود ۰با توجه به رای صادره وکسر حق بیمه وکسورات بازنشستگی که خود دیوان رای صادره کرده ۰
 
ناشناس ۰۰:۵۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ فاصله خدمتی باید جزء سنوات خدمتی حساب شود ۰با توجه به رای صادره وکسر حق بیمه وکسورات بازنشستگی که خود دیوان رای صادره کرده ۰
 
ناشناس ۰۰:۵۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ فاصله خدمتی باید جزء سنوات خدمتی حساب شود ۰با توجه به رای صادره وکسر حق بیمه وکسورات بازنشستگی که خود دیوان رای صادره کرده ۰
 
ناشناس ۰۰:۵۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ فاصله خدمتی باید جزء سنوات خدمتی حساب شود ۰با توجه به رای صادره وکسر حق بیمه وکسورات بازنشستگی که خود دیوان رای صادره کرده ۰
 
Ali NST ۰۳:۲۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ سلام به همه ی عزیزان لطفا از کمپین های زیر بازدید کرده و از آنها حمایت بفرمایید با تشکر از لطفتون <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/52805">https://www.farsnews.ir/my/c/52805</a> . <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/52862">https://www.farsnews.ir/my/c/52862</a> . <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/52716">https://www.farsnews.ir/my/c/52716</a> . <a href="https://www.farsnews.ir/my/c/51922">https://www.farsnews.ir/my/c/51922</a>
 
ناشناس ۰۹:۴۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ نسبت به عدم محاسبه فاصله خدمتی دانشجویان دانشسرا اعتراض دارم.
 
ناشناس ۱۴:۱۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ حمایت ازبچه های دانشسرا برای حساب کردن فاصله خدمتی
 
ناشناس ۱۴:۲۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ فاصله خدمتی باید جز سنوات خدمتی محاسبه شود
 
ناشناس ۱۶:۱۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ باسلام ، فاصله ی خدمت دانشسراهای تربیت معلم باید جزء سابقه باشد. در این اوضاع مهلک گرانی وفشارهای اقتصادی وکرونا دیگر بارفشار روانی بر مابیشتر نکنید
 
ناشناس ۱۶:۴۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ما دیگه از کار افتاده شدیم از لحاظ روحی وجسمی دیگه توان خدمت اضافی حتی برای یک روز هم ندازیم تو رو به خدا دست از سر ما معلمان بردارید یک عمر با بدترین شرایط مالی ساختیم به امید روز بازنشستگی
 
ناشناس ۱۷:۱۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ احتساب فاصله خدمتی، حق دانشسرایی ها هست. حق نبايد پایمال شود.
 
ناشناس ۱۷:۱۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ دانشسراییها خیلی هاشون در همان فاصله خدمتی هم به صورت حق التدریس بی حقوق یا به نام دیگران سر کار بودن این واقعا ظلمه که به زور ۴ سال استخدامشون نکردن وحالا هم به زور بازنشستشون نمی کنن
 
ناشناس ۱۷:۱۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ من امسال سال ۳۱ خدمت هستم وبیمه سنوات فاصله خدمت را طبق رایی که از دیوان عدالت اداری گرفتم پرداخت کردم اکنون صندوق بازنشستگی از بازنشستگی ما سرباز میزند عاجزانه تقاضای رسیدگی دارم.
 
ناشناس ۱۷:۱۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ لطفا فاصله خدمتی دانشسراها جز سابقه محسوب شود لطفا پیگیری شود
 
ناشناس ۱۷:۲۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ فاصله خدمتی جزء سنوات حساب شود.
 
ناشناس ۱۷:۲۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
 
ناشناس ۱۷:۲۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ این طور که معلومه قانون هم در این کشور اعتبار نداره.چرا این همه باید مردم زجر بکشن رأیی که دیوان در سالهای قبل داده رو الان نقض میکنن فاصله خدمتی جزء سنوات بوده تو را خدا کاری کنید
 
ناشناس ۱۷:۳۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ با سلام بعد از اینهمه سختی و خدمت در مناطق دور دست وسالها خدمت صادقانه انتظار داریم فاصله خدمتی ما حساب شود . چرا که قصور از طرف ما نبوده این دولت بود که از تخصص و حرفه ما استفاده نکرد وسه سال عمر ما تلف شد
 
ناشناس ۱۷:۳۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ سلام فاصله خدمتی قانونا و شرعا باید جز سنوات خدمتی حساب شود
 
ناشناس ۱۷:۳۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ اعتمادمان را با دور زدن قانون ازبین نبرید
 
ناشناس ۱۷:۳۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ اعتمادمان را با دور زدن قانون ازبین نبرید
 
ناشناس ۱۷:۳۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ اعتمادمان را با دور زدن قانون ازبین نبرید
 
ناشناس ۱۷:۳۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ فاصله خدمتی باید جزء سنوات حساب شود
 
ناشناس ۱۷:۴۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ فاصله خدمتی دانشسرایی ها جز سابقه محسوب شود دانشسرایی هادر مناطق محروم انقلاب آموزشی کردن
 
ناشناس ۱۷:۴۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ فاصله خدمتی دانشسرایی ها جز سابقه محسوب شود دانشسرایی هادر مناطق محروم انقلاب آموزشی کردن
 
ناشناس ۱۷:۵۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ خستگی تمام سال ها در وجودمان ماندوتمام درسی که از عدالت به بچه ها دیکته کردیم به فنا رفت
 
ناشناس ۱۷:۵۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ فاصله خدمتی حق ماست.ونباید از ما کسرشود.
 
ناشناس ۱۷:۵۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ من امسال سال ۳۱ خدمت هستم وبیمه سنوات فاصله خدمت را طبق رایی که از دیوان عدالت اداری گرفتم پرداخت کردم اکنون صندوق بازنشستگی از بازنشستگی ما سرباز میزند عاجزانه تقاضای رسیدگی دارم.
 
ناشناس ۱۸:۲۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ لطفا به فکر ما فارغ التحصیل آن دانشسرایی باشید .سپاس
 
ناشناس ۱۸:۲۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ پیگیری فوری را خواستارم
 
ناشناس ۱۸:۴۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ با سلام دانشسراییها مسیولیت پذیرترین و توانمند ترین گروه اموزش و پرورش بودند این حق نیست که به صورت بی انگیزه شوند. قطعا اگر مشکل حل نشود شما نیروهای کاری خوبی را از دست خواهید داد که به دیگران هم این قدر ناشناسی شما را به
 
ناشناس ۱۸:۵۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ازحقوق اولیه دانشسرایی ها طبق رای دیوان عدالت اداری است.
 
ناشناس ۱۹:۲۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ما بهترین دوران عمر خودرا در دورترین منطق خدمت کردیم با عشق وعلاقه که یه روز بازنشست بشیم نه اینکه در سال ۳۰ خدمت حقمان ضایع شود عاجزانه تقاضا داریم حمایت کنید
 
ناشناس ۱۹:۴۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ سلام، امیدوارم به تقاضای فرهنگیان عزیز رسیدگی شود
 
ناشناس ۲۱:۲۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ سلام بر همه همکاران. فاصله خدمتی باید جز سنوات خدمتی ما محاسبه گردد. در ابتدای خدمت ردیف حقوقی نبود حال هم که ۳۰ سال خدمت به نونهالان مناطق محروم کشور کرده ایم، می گویند فاصله خدمتی که ایجاد کرده ایم محاسبه نمی شود. همکاران دفاع از حقوق، حق هر مسلمانی می باشد.
 
ناشناس ۲۱:۴۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در راستای حذف فاصله ی خدمتی از سنوات دانشسرایی ها از جنابعالی عاجزانه تقاضای رسیدگی و احقاق حق معلمان زحمتکش را داریم.
 
ناشناس ۲۲:۴۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ سلام حمایت از عدم حذف فاصله خدمتی معلمین دانشسرا
 
ناشناس ۲۲:۰۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ لطفا رسیدگی شود
 
ناشناس ۲۲:۰۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ فاصله خدمتی باید جز سنوات محاسبه شود
 
ناشناس ۱۵:۴۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ وقفه خدمتی چون قصور بکارگیری طبق مفاد اساسنامه دانشسرا به عهده اموزش و پرورش بوده و باید در سنوات محاسبه شود
 
ناشناس ۲۰:۵۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ فاصله خدمت حتما بایدجز سنوات محاسبه شود . چگونه بعد از ده سال که در حکم کارگزینی ها محاسبه شده حالا در شرف بازنشستگی میخواهید ضربه روحی وجسمی به فارغ التحصیلان دانشسرا بزنید . این دسیسه اموزش وبرورش و سازمان بازنشستگی و دیوان عدالت است
 
ناشناس ۲۱:۰۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ اگر وزارتخانه بلافاصله اقدام به به کارگیری و استخدام فارغ التحصیلان میکرد ممکن بود شرایط زندگی و ازدواج خیلی بهتری برای آنها فراهم میشد 4سال سن افراد در اوج جوانی به انتظار استخدام هدر رفت
 
ناشناس ۲۲:۱۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ فاصله خدمتی باید جزء سنوات حساب شود.
 
ناشناس ۲۲:۲۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ فاصله خدمتی باید جزء سنوات حساب شود.
 
ناشناس ۰۰:۴۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ فاصله خدمتی ۱۰سال است که بادستوردیوان حساب شده مگرمیشه حالا بعد۱۰سال خوددیوان رای رابشکند
 
ناشناس ۱۵:۰۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ سلام.من نیز دانشسرایی هستم چرا باید بعد از این همه سال که دیوان عدالت رای داده حالا بر گرده و براحتی می توان وکیل گرفت تا حقمان را بگیریم چون من با وکیل مشورت کردم گفته حل شدنی هست......
 
ناشناس ۱۶:۵۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ لطفا به خاطر کمبود نیرو ،با روح وروان دانشسرایی ها ،دوباره بازی نکنید.محترمانه بخواهید،خدمت را ادامه بدهندنه با اجبار.
 
ناشناس ۱۸:۴۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ وقفه خدمتی ،باقصور اموزش وپرورش صورت گرفته و باید محاسبه شود
 
ناشناس ۱۹:۳۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ وقفه بوجود آمده بدلیل قصور و سهل انگاری وزارت آموزش پرورش بوده حالا بجای پرداخت خسارت شاکی کارکنان خودش شده این رفتار با کدام عدالت اجتمایی سازگاره
 
ناشناس ۰۰:۰۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ اگر فاصله یخدمتی را حساب نکنید ظلم بزرگی کرده اید
 
ناشناس ۰۰:۰۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ فاصله ی خدمتی را خود آموزش و پرورش به وجود آورده و باید جز‌ء سنوات خدمت حساب گردد.
 
ناشناس ۰۰:۱۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ سلام بخداظلم هست اون موقع خودشون گفتن نیازنداریم ماکه آماده بودیم پس ایرادازخودشون بوده نه ما. تصمیمهایی میگیرندکه آدم به همه چی شک میکنه. بخدااگه آقازاده هاشون ذینفع بودن صدسال این کارنمیکردند.
 
ناشناس ۰۰:۳۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ نقض این حکم ظالمانه که روح وروان ما وخانواده هایمان را به ریخته و تقاضای رسیدگی هرچه سریعتر
 
ناشناس ۰۶:۵۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ حذف فاصله خدمتی ازسابقه خدمتی ظلمی بزرگ درحق کسانی است که بهترین زمان عمرخود را بیهوده تلف کرده اند.خواهشا رسیدگی شود
 
ناشناس ۱۱:۳۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ فاصله خدمتی که برای دوره های ۷۳تا۷۵ افتاد برای اولین باربوده وفارغالتحصیلان هیچ تقصیری ندارند ودولت به دلایلی نتوانست جذب کند .لذااین با فعل ما نبوده باید فاصله محاسبه گردد
 
ناشناس ۲۲:۴۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ سلام...ممنون از پیگیری شما......دانشسراییا معلمین صادق بودن
 
ناشناس ۱۹:۲۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ تحت هیچ شرایطی از مقاصد خود کوتاه نمی آییم
 
ناشناس ۱۶:۲۴ ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ فاصله خدمت باید جزء سنوات حساب شود .
 
ناشناس ۱۷:۳۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ به خاطر دو سال بلا تکلیفی وبحرانهای روحی ومشکلاتی که در دوران وقفه خدمتی برای ما ایجاد شدبه خاطر تعهدی که به آموزش وپرورش داده بودیم کمترین حق ما احتساب فاصله ی خدمتی در سنوات می باشد.لطفا کمبود نیرو آ.پ را با ظلم به ما جبران نکنید
 
ناشناس ۱۸:۳۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ باسلام فاصله خدمتی باید در سابقه مورد محاسبه قرار گیرد
 
ناشناس ۲۲:۱۴ ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ فاصله خدمتی طبق رأی دیوان عدالت اداری و حکمی که اداره آموزش و پرورش زده باید محاسبه بشه
 
ناشناس ۰۰:۳۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ سلام بیش از یکسال زجر بیکاری و استرس و اضطراب برای استخدام برایمان کافی نیست؟؟؟ حال پس از چندین سال که مبالغ مربوطه را پرداخت کرده ایم و با توجه به حکم قطعی اعمال شده برای زندگی خود و فرزندان برنامه ریزی کرده ایم چرا باید این همه با احساسات ما فرهنگیان بازی شود.
 
ناشناس ۰۸:۰۶ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله خدمتی دانشسراییها باید جز سابقه محسوب شود
 
ناشناس ۰۸:۱۴ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ سلام این حق مسلم دانشسرایی هاست که فاصله خدمتی برایشان منظور گردد اگر در حق معلمین ظلم و بی احترامی صورت. گیرد جامعه از هم می پاشد
 
ناشناس ۰۸:۳۰ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله خدمتی برای حداقل باقی مانده دانشسرایی ها را محسوب کنید همانگونه که برای اکثریت اعمال شده است
 
ناشناس ۰۸:۳۴ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله خدمتی جزو سنوات محاسبه شود
 
ناشناس ۰۸:۳۶ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ سلام ودرود لطفاپیگیرمطالبات به حق فرهنگیان باشید.
 
ناشناس ۰۸:۳۷ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ماازجناب رئیسی فقط توقع عدالت دررفع مشکل بچه های دانشسرا داریم عدالت عدالت عدالت
 
ناشناس ۰۸:۵۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ باحذف فاصله خدمت دانشسرایی ها این قشرزحمت کش را به آپ بدبین نکنید
 
ناشناس ۰۸:۵۷ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ آیا قانون عطف بما سبق میشود؟
 
ناشناس ۰۸:۵۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ سلام فاصله خدمتی باید جز سنوات محسوب شود
 
ناشناس ۰۹:۰۰ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ راي ديوان عدالت اداري بايد قابل احترام باشد فاصله ي خدمتي كه حق بيمه ي آن هم پرداخت شده محاسبه شود
 
ناشناس ۰۹:۰۷ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ تورابه همه مقدسات ما دانشسرایی هارا درک کنید ودرحقمان این ظلم را روا ندارید
 
ناشناس ۰۹:۰۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ با سلام و احترام لطفا برای فارغ التحصیلان دانشسرا فاصله خدمتی را با توجه به رای دیوان عدالت محاسبه نمایید با تشکر.
 
ناشناس ۰۹:۱۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاثله خدمتی باید جز سنوات کاری ما حساب شود
 
ناشناس ۰۹:۱۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ سلام آخه فاصله خدمتی من از طرف آموزش وپرورش بوده نه از طرف من معلم حالا چرا فاصله خدمتی را قبول ندارند؟
 
ناشناس ۰۹:۲۰ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ قانون عطف به ماسبق نمی شود
 
ناشناس ۰۹:۲۰ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله خدمتی باید جز سنوات حساب شود
 
ناشناس ۰۹:۲۳ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله خدمتی دانش آموزان دانشسرایی باید جزو سابقه حساب شود
 
ناشناس ۰۹:۲۶ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله خدمتی و دانشسرا جزو سنوات محسوب شود
 
ناشناس ۰۹:۲۷ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ لطفا حق مسلمی که در حکم فرهنگیان زحمت کش لحاظ شده را نگذارید که تضعیف کنند.
 
ناشناس ۰۹:۲۷ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله خدمتی باید جزو سنوات حساب شود. ظلم به قشر آسیب دیده ی فرهنگیان دیگر بس است.
 
ناشناس ۰۹:۲۷ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ با حذف فاصله خدمتی این قشر زحمت کش را نسبت به آپ بدبین نکنید
 
ناشناس ۰۹:۳۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ سلام فاصله خدمتی باید جزء سنوات ماحساب شوداگراین فاصله محاسبه نشود به خدا ظلم است حتی بالاترازظلمی که یزید به امام حسین کرد.
 
ناشناس ۰۹:۳۴ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ازحق خودنمیگذریم
 
ناشناس ۰۹:۳۷ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ رسیدگی رسیدگی رسیدگی
 
ناشناس ۰۹:۳۹ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ سلام اعتماد معلمان را سلب نکنید
 
ناشناس ۰۹:۳۹ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ از استثمار.خسته ایم...و...متنفر
 
ناشناس ۰۹:۴۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ سلام. ما 10 سال پیش بیمه پرداخت کردیم و این فاصله خدمتی جزو سوابقمان شد! چه طور ممکن است اکنون نقض شود!!؟ اعتراض دارم! ضربه روحی بدی وارد شد به همه!
 
ناشناس ۰۹:۴۶ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ من ۷۴ فارغ التحصیل شدم و امسال باید باز نشسته کنم. و از این طرح شدیدا حمایت می کنم. .
 
ناشناس ۰۹:۴۹ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ لطفا حق را ناحق نکنید
 
ناشناس ۰۹:۵۰ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله خدمتی باید جز سنوات خدمت حساب شود چون بر اساس قانون این کشور و حکم دیوان عالی این حق به ما داده شده و بی توجهی به آن یعنی بی قانونی در ارگانهای دولتی
 
ناشناس ۰۹:۵۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ با سلام خواهان حق خود هستم برای فاصله خدمتی دانشسرای 4ساله
 
ناشناس ۰۹:۵۶ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله خدمتی جز سوابق حساب شود
 
ناشناس ۱۰:۰۹ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله خدمتی سابقه حساب شود
 
ناشناس ۱۰:۲۷ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ رای دیوان سال هشتاد و هشت اومده نوشته قطعی حالا اگه رد بشه بیشتر ازهمه اعتماد دیوان عدالت اداری از بین میره
 
ناشناس ۱۰:۳۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ سلام فاصله خدمتی باید جزو سنوات محسوب بشه
 
ناشناس ۱۰:۳۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ باسلام واحترام.همه ی ما فرهنگیان مطیع قانون وعدالت هستیم.ولی خداوکیلی درحق ما بی عدالتی نکنیدوحکم خود را نقض نکنید واجازه دهید با ارامش وروحیه ی عالی به دانش اموزان خدمت کنیم
 
ناشناس ۱۰:۴۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ سلام چرا سال 90حساب شده الان دارن پس میگیرن؟
 
ناشناس ۱۰:۵۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله خدمتی باید جزء سابقه باشد
 
ناشناس ۱۱:۰۰ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله خدمتی باید جزو سنوات محسوب شود
 
ناشناس ۱۱:۳۳ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ معترصیم به رای دیوان...متنفریم از تبعیض
 
ناشناس ۱۱:۳۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ طبق شکایتی که به دیوان عدالت شده است و موافقت دیوان را در پی داشته با قبولی فاصله سنوات باید این سنوات حساب شود
 
ناشناس ۱۱:۳۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ من فرهنگی هستم که امسال باز نشسته میشم فلصله خدمتی بایدجزء سنوات خدمتی من باشد
 
ناشناس ۱۱:۳۹ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ مکری در راه هست
 
ناشناس ۱۱:۴۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله خدمتی باید جزء سنوات خدمتی حساب شود .با توجه به رای صادره وکسر حق بیمه وکسورات بازنشستگی که خود دیوان رای صادره کرده است.
 
ناشناس ۱۱:۵۴ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ خواهشمندیم فاصله ی خدمتی دانشسراهارابا توجه به رأی وحدت رویه ی شماره۷۵۸ مورخ۱۳۸۵/۳/۱۵وصراحت آرای شماره ی۶۵۴مورخ۱۳۸۶/۱۰/۳و۹۳۸مورخ۱۳۸۶/۹/۶جزءسنوات خدمت گردد. باتشکر
 
ناشناس ۱۲:۰۴ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ بسیار ناعادلانه است که حکم قبلی دیوان مبنی بر احتساب سنوات خدمت حذف گردد ضمن اینکه رای وحدت رویه اثر ان به اینده است نه گذشته
 
ناشناس ۱۲:۰۶ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ خواستار احتساب فاصله خدمتی هستم
 
ناشناس ۱۲:۴۰ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ حق دادنی نیست گرفتنی است
 
ناشناس ۱۲:۵۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله خدمتی حق مامعلمهاست وباید در سابقه ما محسوب شود
 
ناشناس ۱۳:۴۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله خدمتی جزو سابقه حساب شود
 
ناشناس ۱۳:۵۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ حق مسلم ماست
 
ناشناس ۱۳:۵۴ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله خدمتی که مانقشی در آن نداشتیم و صدمات زیادی برای ما داشت باید جزو سنوات خدمت حساب شود . آن زمان حق ما ضایع شد .خواهشمندیم دوباره باعث تضییع حق ما نشوید .
 
ناشناس ۱۴:۱۹ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله خدمتی پس از فراغت دانشسرای تربیت معلم میبایست جز سابقه ی بازنشستگی محاسبه شود
 
ناشناس ۱۴:۴۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ سنوات خدمت فاصله خدمت حساب شود
 
ناشناس ۱۴:۵۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ اگر فاصله خدمتی را حساب نکنند عین بی عدالتی است .چون خودشان مقصرهستند که در کاررما فاصله افتاده وتاالان این فاصله برای بقیه حساب شده .
 
ناشناس ۱۴:۵۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله خدمتی باید جزء سنوات حساب شود
 
ناشناس ۱۵:۴۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ حق تظلم برای ما محفوظ است
 
ناشناس ۱۵:۴۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله سنواتی لطفاً طبق رأی دیوان عدالت جزو سابقه حساب شود
 
ناشناس ۱۶:۰۳ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ جالب اینکه تعدادی از این عزیزان در مدت فاصله خدمتی به صورت حق التدریس مشغول به کار بودند که اونم براشون حساب نمیکنند!!!!
 
ناشناس ۱۶:۰۷ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ جالب اینکه تعدادی از این عزیزان در مدت فاصله خدمتی به صورت حق التدریس مشغول به کار بودند که اونم براشون حساب نمیکنند!!!!
 
ناشناس ۱۶:۱۰ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ سلام فاصله خدمتی باید جز سنوات ما حساب شود
 
ناشناس ۱۶:۴۴ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله خدمتی باید جزء سنوات حساب شود.
 
ناشناس ۱۷:۰۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ حذف فاصله خدمتی ظلمی بزرگ به دانشسرائیهاست. چون بابت آن به صندوق بازنشستگی هزینه پرداخت کرده ایم و این فاصله بر خلاف میل ما و توسط خود دولت ایجاد شده
 
ناشناس ۱۷:۰۳ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ سلام لطفا به رای که خودتان صادر کرده اید احترام بگذارید و آن را اجرایی کنید . ما به قوانین و مراجع قانونی کشورمان اعتماد داریم و پشتمان به حمایت شما گرم است .
 
ناشناس ۱۷:۲۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ احتساب فاصله خدمتی دانشسراهای تربیت معلم حق قانونی ماست بعد از ده سال رای دیوان باطل نمی شود
 
ناشناس ۱۷:۳۴ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ لطفا فاصله خدمتی مارابررسی. نمایید
 
ناشناس ۱۷:۳۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ سلام فاصله خدمتی دانشسرا ها باید جز سابقه حساب شود چون هم دیوان عدالت اداری رای داده هم در حکم ثبت شده و حق بیمه سالهای فاصله خدمتی کسر شده است
 
ناشناس ۱۷:۴۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ احتساب۴سال فاصله خدمت ازسال۷۳لغایت۷۷باتوجه به رای دیوان عدالت اداری به صورت شخصی
 
ناشناس ۱۷:۴۶ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله خدمتی جزء باید سنوات خدمتی حساب شود.
 
ناشناس ۱۷:۴۷ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله خدمتی همیشه جز سابقه بوده ،ما رای دیوان عدالت داریم .
 
ناشناس ۱۸:۱۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ چقدر بی در پیکر این ایران که بالاترین مقام مسوول رای میده حالا بعد از بیست سال منکر میشه ...مگه میشه ما بیمه و حق صندوق بازنشستگی پرداخت کنیم و حالا دوباره صندوق بازنشستگی فاصله خدمتی مارا احتساب نکنه و ....از دیوان عدالت به دیوان عدالت شکایت کنیم!!!!!؟؟؟؟؟
 
ناشناس ۱۸:۱۷ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ من هم فرهنگی هستم و دارای فاصله خدمتی هستم لطفا این بخشنامه را لغو کنید
 
ناشناس ۱۸:۲۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله خدمتی باید جز سنوات حساب شود
 
ناشناس ۱۸:۴۹ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ باسلام فاصله خدمتی بایدجزوسنوات محسوب شود
 
ناشناس ۱۸:۵۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ باسلام. بااین روحیه هیچ یک از این معلمان این چند سال راکار نخواهند کرد. اگر مساله برعکس بود آموزش وپرورش آیا ازحق خودشون می گذشتند یاخسارت می گرفتند. قدری تامل کنید
 
ناشناس ۱۹:۲۰ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله خدمتی از فارغ التحصیلی تا استخدام باید محاسبه شود
 
ناشناس ۱۹:۴۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ با این متن کاملا موافقم.. جناب آقای رئیسی لطفا داد ما را از این دولت تحقیر و .... دادخواست نمایید.. ممنون از بزرگوار ی شما
 
ناشناس ۲۰:۱۳ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ با سلام و احترام فاصله خدمتی باید جزسنوات حساب شود
 
ناشناس ۲۰:۲۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ما این سالها را خدمت کرده ایم.حساب نکردن آن اصلا عادلانه و منطقی نیست.
 
ناشناس ۲۰:۴۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله ی خدمتی باید جز سنوات حساب بشه
 
ناشناس ۲۰:۵۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله خدمتی باید محاسبه گردد
 
ناشناس ۲۰:۵۷ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ باسلام بنده دیگر توان خدمت ندارم چون در استخدام به موقع ما که مقصر نبودیم دولت خودش مارو سر کار نبرده
 
ناشناس ۲۱:۲۶ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ چقدرازاطرافیان حرف بشنویم که چی شد چرادروغ گفتی که قراره بازنشست بشی چقدر بدبختیم ماکه هردوره فقط از موقعیتی که داریم باید خجل باشیم پس دیوان عدالت مگرمیشه رای دیوان عوض بشه ؟من رای دیوان عدالت دارم آخه بی انصافها
 
ناشناس ۲۱:۳۴ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ سلام من نیز حمایت میکنم در مورد فاصله خدمتی دانشسرای تربیت معلم که استوره صبر و تحمل و ایثار بوده و هستند . کوتاهی و بی مهری نسبت به معلمین خدوم به طبع دودش به چشم جامعه و فرزندان این مرز بوم خواهد بود مسئول گرامی حمایت حمایت
 
ناشناس ۲۲:۰۴ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله خدمتی باید جزء سنوات خدمتی حساب شود ۰با توجه به رای صادره وکسر حق بیمه وکسورات بازنشستگی که خود دیوان رای صادره کرده در ضمن افرادی که قبل از۳۰سال با۲۰تا۲۹خودشون را بازنشست کردند این فاصله خدمت براشون حساب شده و الان حق ما ضایع میشه
 
ناشناس ۲۲:۱۷ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله خدمتی فارغ التحصیلان دانشسرا سابقه محسوب شود.
 
ناشناس ۲۲:۲۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ با سلام فاصله خدمتی باید جزء سنوات خدمتی حساب شود ۰با توجه به رای صادره وکسر حق بیمه وکسورات بازنشستگی که خود دیوان رای صادره کرده
 
ناشناس ۲۲:۴۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ سلام،اگرقرار براین بود که چنین قانون ناعادلانه ای وضع شود حداقل زودتر اطلاع رسانی میکردند تا کسانی مثل من که امسال سال 31کارشان است وبراساس حسن نیتشان وفقط به دلیل کمک وهمکاری با آموزش منطقه خود ماندگار شدنددرتصمیمشان تجدید نظر کنند.
 
ناشناس ۲۲:۴۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ فاصله خدمتی فارغالتحصیلان دانشسراباید جزسنوات خدمت محاسبه شود
 
ناشناس ۲۳:۱۶ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ سلام، فقط میتوانم بگویم که واقعا هیچ چیز حتی محاسبه سنوات فاصله خدمتی وپرداخت حقوق ومزایای آن نمیتواند جبران عقب ماندگیها، صدمات روحی وروانی وحتی بازی شدن با آبروی مارا بنماید.
 
ناشناس ۰۰:۲۹ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ مقصر ما نیستیم استخدام میکردن چرا الان که در شرف بازنشستگی هستیم چنین بخشنامه ای اومده به خاطر تامین نیروی کسری آموزشو پرورش
 
ناشناس ۰۶:۵۶ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ سنوات حساب شود
 
ناشناس ۰۷:۰۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ فاضله خدمتي جز سنوات است
 
ناشناس ۰۷:۰۷ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ سلام به جرٱت میتونم بگم نیروهای دانسشرا از دلسوزترین، صدیق ترین، متعهدترین وکارآمد ترین معلمان در آموزش وپرورش بودندوالان این دستمزد خوبی برای پاداش سالهاجانفشانی و خدمت صادقانه نیست.
 
ناشناس ۰۹:۱۶ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ سابقه فاصله خدمتی معلمان دانشسرایی طبق رای دیوان عدالت اداری باید داده شود
 
ناشناس ۰۹:۱۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ من هم خواهان اجرای حکم قطعی دیوان هستم که چندسال پیش صادرشده است ونبایدبه این عزیزان ظلم شود اول کار گفتن فی سبیل الله هم نمی خواهیم والان که نیاز دارند به زور می خواهند نگاهشان دارند من خواهان پیگیری حق این عزیزان هستم
 
ناشناس ۱۵:۳۷ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ سلام فاصله خدمتی باید جزء سنوات محاسبه گردد.
 
ناشناس ۱۹:۱۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ خواهشا به درد دل مافرهنگیان رسیدگی کنید. اگرهنوز به خداایمان دارید
 
ناشناس ۱۹:۱۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ فاصله خدمتی محاسبه شود .
 
ناشناس ۱۹:۴۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ فاصله خدمتی باید جزء سنوات حساب شود
 
ناشناس ۱۹:۴۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ لطفافاصله خدماتی دانشسرایی ها راجزسنوات حساب شود وبه معلم که پایه واساس یک کشور به حساب میاید وتربیت آینده سازان رابه عهده دارد ظلم نکنید
 
ناشناس ۱۹:۵۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ لطفا رسیدگی کنید
 
ناشناس ۲۰:۳۳ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ فاصله خدمتی راخواهشاحساب کنید
 
ناشناس ۲۱:۲۰ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ سالها طول کشید تا آسیبهای ناشی از دانشسرای شبانه روزی که روح نوجوانی من را نابود کرد التیام یابد اکنون دوباره آسیب روحی و روانی جدید را تحمل نتوانم
 
ناشناس ۲۱:۲۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ فاصله خدمت باید جزو سابقه حساب شود
 
ناشناس ۲۱:۳۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ یه بار میان میگن با 25سال سابقه با 30روز حقوق و 30سال سنوات بیا بازنشست شودولت احمدی نژاد تا یه عده ای را استخدام کنن حالا میگن با 33سال خدمت با 30روز حقوق بمون
 
ناشناس ۲۱:۳۶ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ فاصله خدمتی باید جز سنوات حساب شود
 
ناشناس ۲۲:۴۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ طبق رای دیوان عدالت اداری باید اپ و سازمان بازنشستکی تمکین کرده و حق فرهنگیانی که 30 سال گچ تخته سیاه رو خوردن بدن
 
ناشناس ۲۳:۰۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ سلام من هم یک فرهنگی وفاصله خدمتی دارم درسال ۱۴۰۰با۳۱سال سابقه بازنشسته می شوم ومتقاضی لغو رای جدید دیوان هستم وفاصله خدمتی باید جزءسنوات حساب شود
 
ناشناس ۲۳:۴۶ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ بنده هم جز همین گروه هستم حکم باز نشستگی بنده را اموزش و پرورش صادر نموده ولی سازمان بازنشستگی ان را رد کرده به دلیل فاصله خدمتی حال تکلیف ما چیست نه این طرفی ام نه ان طرفی
 
ناشناس ۰۸:۴۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ فاصله خدمتی باید جزء سنوات خدمتی حساب شود ۰با توجه به رای صادره وکسر حق بیمه وکسورات بازنشستگی که خود دیوان رای صادره کرده ۰
 
ناشناس ۰۸:۵۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ فاصله خدمتی به احکام اضافه شده و بایستی برا بازنشستگی محاسبه شود
 
ناشناس ۰۹:۰۳ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ فاصله خدمتی بایدجزو سنوات خدمت حساب شود.لطفا رسیدگی کنید
 
ناشناس ۰۹:۳۹ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ باسلام. فاصله ي خدمتي با اراده ي معلمين نبوده كه حالا از سوابق آنها كم شود. با توجه به رأي صادره از طرف ديوان عدالت اداري و كسر حق بيمه و كسورات بازنشستگي كه سال نود صورت گرفته حالا چطور بعداز ده سال اين رأي برگردانده مي شود؟ لطفاً رسيدگي كنيد. با تشكر
 
ناشناس ۰۹:۵۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ باتوجه به تعهدمحضری که اوایل خدمت داریم وما نسبت به تعهدی که داشتیم پایبند بودیم این حق واقعی و عادلانه ی ماست که فاصله ایجاد شده جزو سوابق خدمتی حساب شود.
 
ناشناس ۱۵:۲۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ فاصله خدمتی دانشسرا جزو سنوات خدمت انتخاب شود
 
ناشناس ۰۱:۰۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ فاصله ی خدمتی باید جز سنوات. حساب شود
 
ناشناس ۰۱:۱۹ ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ چطور رای دیوان عدالت وحکمی که صادر شده نقض میشه .این خلاف قانون هست. قانون خودش را نقض می کنه؟!عجیبه
 
ناشناس ۰۹:۲۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ با این کار بی اعتمادی را در پی داشت.
 
ناشناس ۱۱:۱۴ ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ما باید طبق رای که داده شده حکمی که زده شده باید بازنشسته شویم چون برای آینده خود برنامه ریزی کرده ایم.
 
ناشناس ۱۱:۵۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ سلام فاصله خدمتی ماراجزئ سوابق مامحاسبه کنیدزیرااگرمحاسبه نشودظلمی به ما شده است بالاترازظلمی که یزید به امام حسین کرد
 
ناشناس ۱۲:۱۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ با عرض سلام و ادب و احترام بلاتکلیفی و ضربه روحی در آغاز راه و حذففاصله خدمتی و دلسردی از آموزش و پرورش در پایان راه ...‌ لطفا فاصله خدمتی حساب شود .
 
ناشناس ۱۴:۰۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ظلم آشکار به فرهنگیان زحمت کش درروز روشن توسط صندوق بازنشستگی کشور ۔عدم اجرای حکم قطعی دیوان عدالت اداری در رابطه با احتساب فاصله بین فراغت از تحصیل تا استخدام دانشسرایی ها
 
ناشناس ۱۴:۵۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ فاصله خدمتی جزو سنوات حساب شود
 
ناشناس ۱۸:۱۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ مافرهنگیان چون صنف قدرتمندی نداریم حقوق ماهمیشه ضایع می شود.ازطرفی هیچگاه باهم متحدنیستیم.اگراتحادداشته باشیم می توانیم حقوق ازدست رفته خودرابدست آوریم.
 
ناشناس ۰۰:۱۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ موافق متن هستم
 
ناشناس ۰۰:۴۳ ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ خدا رو خوش نمی آید با روح و روان معلمان زحمت کش دانشسرایی این گونه بازی شود . رحم کنید تا خدا هم به شما رحم کند.
 
ناشناس ۰۰:۴۳ ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ ما دانشسرایی ها ی در شرف بازنشستگی نسبت به حذف فاصله سنوات خدمت از فارغ‌التحصیل شدن تا بکارگیری مجدد از سنوات خود معترض هستیم، ده هاهزارنفراز دانشسرایی ها با همین سنوات بازنشست شده اند .لطفا نگذارید حق ما ضایع شود.
 
ناشناس ۰۰:۵۰ ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ فاصله خدمتی بین دانشسرا تا استخدام آموزش و پرورش حق ماست که جز سنوات خدمتی به حساب آید، چون یک دهه قبل دیوان عدالت اداری که بالاترین مرجع قضایی کشور می باشد یا به صورت انفرادی یا گروهی رای صادر کرده است.
 
ناشناس ۰۱:۲۳ ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ این خواسته ی به حق فرهنگیان دانشسرایی باید عملی شود.
 
ناشناس ۰۶:۵۴ ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ لطفا به داد ما دانشسرایی ها برسید.
 
ناشناس ۰۷:۰۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ فاصله خدمتی باید جز سنوات حساب شود.
 
ناشناس ۰۸:۰۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ با سلام تعداد زیادی از همکاران با همین وضعیت سال گذشته بازنشسته شده اند.
 
ناشناس ۱۰:۰۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ همکار من دی ماه 99 بازنشسته شد وحکم بازنشستگی اش هم آمده فاصله خدمتی هم داشت
 
ناشناس ۱۱:۵۹ ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ فاصله خدمتی معلمان دانشسرای جزء سابقه خدمت حساب شود
 
ناشناس ۱۹:۱۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ فاصله خدمتی باید جزء سنوات حساب شود
 
ناشناس ۰۱:۲۶ ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ فاصله خدمتی بایدجزسنوات حساب شودباتوجه به رای صادره ازطرف دیوان عدالت
 
ناشناس ۰۱:۴۳ ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ متاسفم برای مملکتی که یک شخص به تنهایی میتواند حکم دادگاه را لغو کند و کسی پاسخگو نیست
 
ناشناس ۰۹:۲۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ با سلام به نظر بنده این کارها برای جبران نیرو ی آموزش وپرورش هست یادتان هست برای یک سال اضافه خدمت باید از چندین ارگان و سازمان و خود وزیر مجوز کسب می کردند اما الان تا ۴۰ سال هم التماس می کنند خیلی سخت زیر بار خواهند رفت خود دیوان هم با اینها هماهنگه
 
ناشناس ۰۷:۰۲ ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ فاصله خدمتی باید جزء سنوات خدمتی حساب شود ۰با توجه به رای صادره وکسر حق بیمه وکسورات بازنشستگی که خود دیوان رای صادره کرده ۰
 
ناشناس ۰۸:۱۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ سلام دولت به تعهداتش عمل نکرده. ووقفه تحصیلی ایجادشده. ما به مدت فاصله خدمتی ایجاد شده در دوران جوانی سر در گم بودیم وهیج جای دیگه هم استخدام نمی شدیم. لذا فا صله خدمتی باید جزو سنوات حسابشو د
 
ناشناس ۰۸:۴۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ سلام خشنودی خلق خداموجب خشنودی حق است.چرابایدحق مخلوق مظلوم الهی که همان معلمان زحمتکش هستندبااین حقوق کم رابه ناحق بخورند.ماحقمان رااینجاوسرپل صراط می گیریم جایی که قاضی عادل حکم می کند.یاقاضی الحاجات یاعادل یاحاکم.
 
ناشناس ۰۸:۵۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ سلام پس ازسالهاخدمت صادقانه وحضورمامعلمان ودانش آموزانمان خانواده هایمان درتمام عرصه های این انقلاب این نقشه هاسودی نداردوازاعتمادمعلم سواستفاده کردید.فاصله خدمتی دانشسرایی هابایدمحاسبه شودطبق مستندات وحکم
 
ناشناس ۱۰:۱۲ ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ ما معلمان دانشسرایی نخبه ترین دانش آموزان آن زمان بودیم که فقط و فقط به عشق معلمی در آزمون ورودی دانشسراها شرکت کردیم و از بدو ورود از ما تعهدخدمت در آموزش و پرورش گرفتند.
 
ناشناس ۱۳:۳۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ سلام اینکه دیوان عدالت اداری سال های گذشته رای به برقراری سنوات بدهد و امروز رای خود را پس بگیرد ،آیا سنگ روی سنگ بند می شود . پس اسم دیوان عدالت را باید عوض کرد!!! و باید گذاشت دیوان مصلحت!!!
 
ناشناس ۱۳:۴۴ ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ به حمایت از بچه های دانشسرا برای احتساب فاصله خدمتی
 
ناشناس ۱۳:۴۸ ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ سلام. چه تفاوتی بین فاصله خدمتی معلمان دانشسرا یی و فاصله خدمتی دانشگاهیان تربیت معلم وجود دارد ؟ ایا این تبعیض اشکار نیست ؟
 
ناشناس ۱۵:۱۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ لطفا درباره فاصله ی خدمتی دانشسرایی ها تدبیری بیندیشید
 
ناشناس ۲۰:۱۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ باسلام واحترام .لطفاًفاصله خدمتی مامعلمان مظلوم راجزسنوات خدمت به حساب آورید.
 
ناشناس ۲۳:۴۸ ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ فاصله خدمتی باید جز سنوات حساب شود
 
ناشناس ۱۰:۳۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ باسلام خواهشا فاصله سنواتي راكه حق ما دانشسرايي هاهست حذف نكنيد.
 
ناشناس ۱۵:۵۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ ظلم وزور وجفا وستم به زیردستان بترسیدازان کسی که نتواندحقش رابگیردوواگذارکندبه خدا
 
ناشناس ۱۷:۱۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ احتساب فاصله خدمتی، حق دانشسرایی ها هست. حق نبايد پایمال شود.
 
ناشناس ۱۷:۱۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ احتساب فاصله خدمتی تا استخدام
 
ناشناس ۱۷:۱۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ عدالت باید برا همه اجرا بشود و خواسته ما احتساب سنوات بین فارغ التحصیلی تا زمان استخدام می باشد که بیمه اش را شخصی پرداخته ایم.
 
ناشناس ۱۷:۱۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ رای قبلی دیوان عدالت اداری، نباید نفض شود.
 
ناشناس ۱۷:۲۸ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ باسلام من یکی از فرهنگیان دانشسرایی با ۳ سال فاصله خدمتی هستم و مهر ۱۴۰۰ باید بازنشست شوم .و فاصله خدمتی همان طور که برای همکاران سال های قبل حساب شده برای ما نیز لطفا حساب شود .
 
ناشناس ۱۷:۳۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتی دانشسرا باید جز سنوات باشد
 
ناشناس ۱۷:۳۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ من نیز یک فرهنگی هستم که فاصله خدمتی دارم ودرحال بازنشسته شدن هستم متقاضی لغو این بخشنامه می باشم
 
ناشناس ۱۷:۴۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ من نیز یک فرهنگی هستم که فاصله خدمتی دارم ودرحال بازنشسته شدن هستم متقاضی لغو این بخشنامه می باشم
 
ناشناس ۱۷:۴۸ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ من خواستاراجرای عدالت درموردکسانی هستم که رای قطعی دیوان دارند
 
ناشناس ۱۷:۵۱ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله سنواتی حق هما دانشسرایی هاست، نه فقط کسانی که بازنشست شدند، لطفا مدافع حقوق ما باشید
 
ناشناس ۱۷:۵۲ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ حق فرهنگیان هست که فاصله خدمتی دانشسراها محاسبه گردد
 
ناشناس ۱۷:۵۴ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ حق دانشسرایی ها اعمال گردد.
 
ناشناس ۱۷:۵۴ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ سلام فاصله خدمتی جزو خدمت حساب شود باتشکر
 
ناشناس ۱۷:۵۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتی باید جزء سنوات حساب شود
 
ناشناس ۱۸:۰۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ با سلام من یک سال فاصله خدمتی دارم بعد از دوره دو ساله دانشسرا که آن هم فی سبیل الله خدمت کردم که بعد از ۶ ماه به صورت حق التدریس پذیرفتند. بی انصافی و ظلم هست جزء سابقه حساب نکنند.
 
ناشناس ۱۸:۰۴ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ تقاضای احقاق حق داریم.سالهای متمادی زحمت کشیدیم و انتظار حمایت داریم
 
ناشناس ۱۸:۰۴ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ وقعا ظلم است فاصله خدمتی برا یه عده حساب شو برای بقیه نشود
 
ناشناس ۱۸:۰۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتی باید جز سنوات خدمت محاسبه شود.
 
ناشناس ۱۸:۱۲ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ رای دیوان نقض مواد دادرسی دیوان بوده و نباید حکم عطف به ما سبق می شد . ارای قطعی انفردای و وحدت رویه سال ۸۸ قابل نقض نمی باشند . مگر اینکه خود دیوان قانون خودش را از اساس قبول نداشته باشد
 
ناشناس ۱۸:۱۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ لطفا با اجرای عدالت بین تمام فرهنگیان رسیدگی فرمایید .
 
ناشناس ۱۸:۱۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ آیا واقعاً این آزار روحی حق فرهنگیان در شرف بازنشستگی. هست؟!!!
 
ناشناس ۱۸:۱۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ باسلام ،فاصله خدمتی باید جزء سنوات خدمتی حساب شود ۰با توجه به رای صادره وکسر حق بیمه وکسورات بازنشستگی که خود دیوان رای صادره کرده ۰
 
ناشناس ۱۸:۲۲ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ سلام ،فاصله خدمتی باید جزء سنوات خدمتی حساب شود ۰با توجه به رای صادره وکسر حق بیمه وکسورات بازنشستگی که خود دیوان رای صادره کرده ۰
 
ناشناس ۱۸:۲۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ با عرض سلام و ادب اینقدر ظلم و بی عدالتی در حق معلمین بعد از ۳۰ سال خدمت
 
ناشناس ۱۸:۲۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فقط می خواستم بدونم مگه میشه ما ده سال پیش شکایت کردیم دیوان رای قطعی داده حزء سنواتمان حساب شده تازه قضات محترم یادشان افتاده اشتباه کردند
 
ناشناس ۱۸:۲۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ سلام،فاصله خدمتی باید جزء سنوات خدمتی حساب شود ۰با توجه به رای صادره وکسر حق بیمه وکسورات بازنشستگی که خود دیوان رای صادره کرده ۰
 
ناشناس ۱۸:۳۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ طبق قانون متعهدین خدمت در آموزش و پرورش فاصله خدمتی جزء سابقه خدمت محسوب می شود.
 
ناشناس ۱۸:۴۲ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ ضربه روحی دیوان بی عدالت بر پیکره فرهنگ کشور با عدم احتساب فاصله خدمتی دانشسرا
 
ناشناس ۱۸:۴۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتی باید جزء سنوات خدمتی حساب شود ۰با توجه به رای صادره وکسر حق بیمه وکسورات بازنشستگی که خود دیوان رای صادره کرده است
 
ناشناس ۱۸:۴۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتی دانشسرایی ها باید جزو سنوات محسوب شود .
 
ناشناس ۱۸:۴۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ از ما دانشسراییها حمایت کنید
 
ناشناس ۱۸:۴۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتی باید جزء سنوات حساب شود.
 
ناشناس ۱۸:۴۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتی باید جزسنوات خدمت محاسبه شود
 
ناشناس ۱۸:۴۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتی دانشسرایی ها باید جزو سابقه حساب شود .
 
ناشناس ۱۸:۴۸ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ با سلام ،بلاتکلیفی وضربه روحی ومالی دیوان عدالت اداری به دانش آموزان دانشسراهای تربیت معلمدر دوره استخدام والان هم در دوره ی بازنشستگی
 
ناشناس ۱۸:۵۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتی را حساب کنید
 
ناشناس ۱۸:۵۴ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتي جز ء سابقه حساب شود
 
ناشناس ۱۸:۵۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتی بایدجز سنوات خدمت حساب شود
 
ناشناس ۱۹:۱۴ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ سلام یک قاضی درتمام دنیااستقلال رای دارد چطور یک قاضی رای قضات دیگرراباطل اعلام میکند؟ این چه قانونیه؟؟؟
 
ناشناس ۱۹:۲۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ باسلام. احتساب دو سال وقفه پس از دانشسرا وپرداخت حقوق مربوطه ،حق مسلم ما فرهنگیان است.
 
ناشناس ۱۹:۲۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتی که حساب شده بود.بعضی ها مثل برجام حرف زور میگویندویک طرفه از آن خارج می شوند.
 
ناشناس ۱۹:۳۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتی باید حساب شود
 
ناشناس ۱۹:۴۱ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتی باید جزئ سابقه حساب شود .چرا که خود اموزش وپرورش به دلیل کمبود بودجه مانع از اشتغال ماشد وبزرگترین ضربه روحی را درسن نوجوانی به ما وارد کرد.وقتی ما بیمه فاصله خدمتی را به صندوق بازنشستگی واریز کردیم .چرا الان که دراستانه بازنشستگی هستیم مانع بازنشستگی ما میشن؟
 
ناشناس ۱۹:۴۸ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتی که بر اساس رای دیوان درسال 90 جز ئ سوابق ما حساب شده وبیمه ان را هم واریز کردیم چرا باید بعد از 10سال نقض بشه ؟ دیگر چگونه میتوان به قانون اعتماد کرد؟ ما چگونه میتوانیم عدالت را به بچه ها اموزش دهیم وقتی در حق خودمان ظلم و بی عدالتی صورت گیرد؟
 
ناشناس ۲۰:۰۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ من یک فرهنگی هستم که هنوز خانه ای برای بچه هام تهیه نکردم منتظر بازنشستگی بودم شاید به دردی بزنم.اما این رای ظالمانه.... من هم خواستار لغو این بخشنامه هستم
 
tosi ۲۰:۰۴ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ سلام بنده ۶ ماه دیگه باید بازنشسته بشم اما با وضعیت بلاتکلیفم. لطفا رسیدگی کنید. چرا باید حق ما معلمان ضایع بشه...
 
ناشناس ۲۰:۰۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ سلام . آیا کسی در این جامعه پیدا میشود که حق ما رو بگیرد ما دیگه از کار افتاده شدیم از لحاظ روحی وجسمی دیگه توان خدمت اضافی حتی برای یک روز هم ندازیم تو رو به خدا دست از سر ما معلمان بردارید یک عمر با بدترین شرایط مالی ساختیم به امید روز بازنشستگی‌..... غلامی
 
ناشناس ۲۰:۰۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتی باید جزء سنوات حساب شود
 
ناشناس ۲۰:۱۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ خواهان حق مسلم خود راجع به فاصله خدمتی هستم
 
ناشناس ۲۰:۱۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتی محاسبه شود
 
ناشناس ۲۰:۵۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ با سلام ،بلاتکلیف وضربه روحی ومالی دیوان عدالت اداری به دانش آموزان دانشسراهای تربیت معلمدر دوره استخدام والان هم در دوره ی بازنشستگی
 
ناشناس ۲۰:۵۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ با سلام و عرض ادب لطفا فاصله خدمتی فرهنگیان دانشسراها که بعد از پایان تحصیل تا زمان بکارگیری که رای بر محاسبه داده شده را اعمال کند و از دیوان عدالت اداری بخواهید که رای قبلی را که اعمال نمونده را نقص نکند.با تشکر
 
ناشناس ۲۱:۰۸ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ من نیز یک فرهنگی هستم که فاصله خدمتی دارم ودرحال بازنشسته شدن هستم متقاضی لغو این بخشنامه می باشم وامیدوارم این استرس و ضربه روحی با خبر خوش از بین برود.
 
ناشناس ۲۱:۰۸ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتی باید جزئ سنوات حساب شود
 
ناشناس ۲۱:۱۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ باسلام ؛ من از فارغ التحصیلیهای دانشسرایی هستم که دوسال فاصله خدمتی دارم ؛ خاهشن برطبق رای دیوان عدالت اداری که در سال ۸۸ صادر شده ؛ اون دوسال که از عمر و جوانی ما گذشت در بازنشستگی لحاظ گردد.
 
ناشناس ۲۱:۱۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ بنده بعدازفارغ التحصیلی ازدانشسراکه دوسال‌بیکاربودیم‌درنهاددیگری‌استخدام شده بودم‌ولی‌بعدازاینکه ردیف استخدامی‌آموزش‌وپرورش‌آمدگفتنداگربه تعهدخودعمل نکنیدوبه آموزش‌وپرورش‌نیاییدبایدجریمه چهارسال دردانشسرارایکجابپردازی
 
ناشناس ۲۱:۱۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتی باید جزء سنوات خدمتی حساب شود ۰با توجه به رای صادره وکسر حق بیمه وکسورات بازنشستگی که خود دیوان رای صادره کرده
 
ناشناس ۲۱:۳۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ سلام فاصله خدمتی باید جزو سنوات محاسبه شود
 
ناشناس ۲۱:۳۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ ما تقاضای عدالت در محاسبه فاصله خدمتی 756راداریم
 
ناشناس ۲۱:۳۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فرهنگی مظلوم نیست نجابت دارد
 
ناشناس ۲۱:۳۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ اگر اتفاقی بیوفته
 
ناشناس ۲۱:۴۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتی باید جز سنوات حساب شود
 
ناشناس ۲۱:۴۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ محاسبه فاصله خدمتی حق مسلم بچه های دانشسراست که در سخت ترین شرایط در بدترین مناطق ،مناطق صعب العبور خالصانه خدمت کردند
 
ناشناس ۲۱:۴۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ ناشناس فاصله خدمتی باید جزء سنوات خدمتی حساب شود ۰با توجه به رای صادره وکسر حق بیمه وکسورات بازنشستگی که خود دیوان رای صادره کرده ۰
 
ناشناس ۲۱:۴۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ سلام فاصله خدمتی باید جزو سنوات حساب شود
 
ناشناس ۲۲:۰۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ با سلام بعد از اینهمه سختی و خدمت در مناطق دور دست وسالها خدمت صادقانه انتظار داریم فاصله خدمتی ما حساب شود . چرا که قصور از طرف ما نبوده این دولت بود که از تخصص و حرفه ما استفاده نکرد وسه سال عمر ما تلف شد
 
ناشناس ۲۲:۰۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ لطفا به مشکل مادر دررابطه با تعهدی که دولت داده و عمل نکرده و محکوم شده وباز هم به تعهدش عمل نمی کند رسیدگی شود
 
ناشناس ۲۲:۰۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ سلام.در حق ما جفا نکنید. گناه ما چیه؟
 
ناشناس ۲۲:۲۴ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ سلام. من یک فرهنگی و دانشسرایی هستم. و خواستار محاسبه فاصله خدمتی به سنوات می‌باشم و می‌خواهم بازنشسته شوم
 
ناشناس ۲۲:۳۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله سنوات خدمتی باید محاسبه گردد
 
ناشناس ۲۲:۳۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ سلام. فاصله خدمتی دانشسراییهاباید جزو سنوات حساب شود..
 
ناشناس ۲۲:۴۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ ۱۷:۵۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱فاصله خدمتی باید جزء سنوات حساب شود
 
ناشناس ۲۲:۴۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتی باید جزء سنوات خدمتی حساب شود ۰با توجه به رای صادره وکسر حق بیمه وکسورات بازنشستگی که خود دیوان رای صادره کرده ۰
 
ناشناس ۲۲:۴۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ باتشکر از دوستان زحمت کش استان فارس
 
ناشناس ۲۲:۴۴ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ باید محاسبه شود
 
ناشناس ۲۲:۵۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتی دانشسرایی ها باید جزءسنوات حساب شود
 
ناشناس ۲۲:۵۱ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتی باید جزء سنوات حساب شود .
 
ناشناس ۲۲:۵۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتی جزو سنوات خدمتی حساب شود لطفا
 
ناشناس ۲۲:۵۴ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ خواهان محسبه فاصله خدمتی هستیم
 
ناشناس ۲۲:۵۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ سلام طی حکمی که دیوان عدالت اداری داه است باید فاثله خدمتی ما دانشسرایی ها که الان میخواهیم بازنشسته شویم سنوات حساب شود
 
ناشناس ۲۲:۵۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ لطفاً به داد ما دانشسرایی ها برسید و فاصله خدمتی را جزو سنوات خدمت حساب کنید
 
ناشناس ۲۲:۵۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ سپاس از پیگیری
 
ناشناس ۲۲:۵۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتی باید جزء سنوات حساب شود.
 
ناشناس ۲۳:۱۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتی فارغ التحصیلان دانشسرا که قبلا با رای دیوان عدالت اداری جز سوابق محسوب شده بود و عده کثیری از اون استفاده کردند اکنون نیز مانند سابق ادامه یابد
 
ناشناس ۲۳:۲۴ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ بنده هم فارغ التحصیل دانشسرا ودارای فاصله خدمت میباشم ومتقاضی لغواین بخشنامه میباشم.
 
ناشناس ۲۳:۲۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ من از فرهنگیان بنده خدا حمایت میکنم
 
ناشناس ۲۳:۲۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتی باید جزو سنوات محسوب شود
 
ناشناس ۲۳:۲۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ بایدمحاسبه شود ۱زیراظلم به حق معلمان است ۲تبعات آن هم سالها گریبانگیردانش آموزان مظلوم وبیگناه خواهدشدچون معلمی که ازهمان روزهای اول تاکنون به حقش ظلم شده با کدام انگیزه ودلخوشی می تواندکارکند؟
 
ناشناس ۲۳:۳۱ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتی جز سابقه حساب شود
 
ناشناس ۲۳:۴۴ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله ی خدمتی جزو سنوات خدمت محسوب شود
 
ناشناس ۲۳:۴۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ با سلام لطفا فاصله خدمتی نیروهای دانشسرایی را جزء سنوات بیاورید
 
ناشناس ۲۳:۴۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ فاصله خدمتی جزو سنوات خدمت محسوب شود
 
ناشناس ۲۳:۴۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ سلام ،لطفا رسیدگی شود ،
 
ناشناس ۲۳:۵۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ من نیز یک فرهنگی هستم که فاصله خدمتی دارم ودرحال بازنشسته شدن هستم متقاضی لغو این بخشنامه می باشم
 
ناشناس ۰۰:۰۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ باسلام ، فاصله خدمتی باید جزو سنوات حساب شود
 
ناشناس ۰۱:۱۸ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ فاصله خدمتی بایدجزء سنوات به حساب بیاید
 
ناشناس ۰۱:۴۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ فاصله خدمتی جزوسنوات حساب اید
 
ناشناس ۰۲:۰۸ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ فاصله خدمتي بايد جزء سنوات حساب شود.
 
ناشناس ۰۲:۱۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ فاصله خدمتی باید جزو سنوات باشه این حق مسلم ماست دو سال در عالم برزخ و عذاب بودیم و بهترین زمان عمرمان در فشار روحی و روانی و استرس سپری شده و شش ماه دیگه زمان بازنشستگی ماست و این ظلمی اشکار و غیر قابل پذیرش است.
 
ناشناس ۰۲:۱۸ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ رای موردی دیوان دارم/مابه التفاوت بیمه چهارسال دانشسراوفاصله خدمتی پول دادم ولی هنوزلحاظ نشده لطفا لحاظ کنید
 
ناشناس ۰۲:۱۸ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ فاصله خدمتی باید جزو سنوات باشه این حق مسلم ماست دو سال در عالم برزخ و عذاب بودیم و بهترین زمان عمرمان در فشار روحی و روانی و استرس سپری شده و شش ماه دیگه زمان بازنشستگی ماست و این ظلمی اشکار و غیر قابل پذیرش است.
 
ناشناس ۰۲:۲۱ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ احتساب فاصله خدمتی ماطبق تعهد محضری دولت الزامی وحق ثابت شده بوده ورای صادره از طرف دیوان مبنی بر احتساب فاصله خدمتی و پرداخت بیمه به صندوق بازنشتگی تاییداین حقیقت بوده ودقت در متن تعهد محضری این موضوع پیدا واشکار است.
 
ناشناس ۰۲:۲۱ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ فاصله خدمتی باید جز سابقه حساب شود لطفا پیگیری کنید ممنون
 
ناشناس ۰۳:۳۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ صندوق بازنشستگی بیمه فاصله خدمتی را محاسبه ودریافت کرده است چه آسیب های روحی در ابتدای خدمتمان متحمل شدیم وبرای 20سال مجبور به مهاجرت واستفاده از ردیف حقوقی استان های محروم شدیم جاسک وبشاگرد بابا دیگه بستمونه
 
ناشناس ۰۴:۳۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ فاصله خدمتی باید جزءسنوات حساب شود
 
ناشناس ۰۶:۵۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ لطفا رسیدگی شود
 
ناشناس ۰۶:۵۸ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ من یک فرهنگی ام لطفا فاصله خدمتی محاسبه شود
 
ناشناس ۰۷:۱۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ باسلام ضربه روحی وروانی یک بارقبل ازاستخدام وبلاتکلیفی دراوج‌جوانی بعداز چهارسال تحصیل در دانشسرا وحالا موقع بازنشستگی،گناهی نا بخشودنی است فاصله خدمتی بایدحساب شود.
 
ناشناس ۰۸:۴۱ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ فاصله خدمتی باید جزء سنوات حساب شود ..
 
ناشناس ۰۸:۴۲ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ فاصله خدمتی باید جز سنوات محاسبه بشود
 
ناشناس ۰۹:۲۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ با سلام. خواهشا به داد این جماعت مظلوم، علی الخصوص دلنشسرایی ها برسید وحق ما رو از صندوق بازنشستگی که از اجرای حکم سرباز میزند را بگیرید.
 
ناشناس ۰۹:۵۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ فاصله فارغ التحصیلی ازدانشسراتاخدمت به سنوات فرهنگیان اضافه شود .
 
ناشناس ۱۰:۳۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ فاصله خدمتی باید جزءسنوات باشد تاعدالت بین ما وکسانی که بازنشسته شده اند برقرار شود
 
ناشناس ۱۰:۳۴ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ با سلام فاصله خدمتی ما فرهنگیان دانشسرایی باید مثل فرهنگیان تربیت معلمی درسنوات ما محسوب شود.
 
ناشناس ۱۰:۵۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ لطفا بهذقانون احترام بگذاریم .وقتی یک بار دیوان رای به احتساب سنوات داده ،حالا چرا ان را نقض میکنید.
 
ناشناس ۱۱:۰۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ بنده خواستار احتساب یکسال فاصله ی خدمتی خود درسال تحصیلی ۷۵۷۴ هستم
 
ناشناس ۱۱:۲۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ لطفا به این مشکل ما رسیدگی کنید ،چون صندوق بازنشستگی قانون را زیر پا گذاشته
 
ناشناس ۱۱:۳۲ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ فاصله خدمتی بایدجزءسنوات محاسبه شود وتبعیض بین فارغ التحصیلان مراکز تربیت معلم ودانشسرایی ها حذف شود.
 
ناشناس ۱۲:۲۴ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ سلام، وقتی بیمه فاصله خدمتی رو گرفتید، برای چی حسابش نمیکنید؟؟
 
ناشناس ۱۲:۴۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ با سلام بعد از اینهمه سختی و خدمت در مناطق دور دست وسالها خدمت صادقانه انتظار داریم فاصله خدمتی ما حساب شود . چرا که قصور از طرف ما نبوده این دولت بود که به تعهد خود عمل نکرده واز تخصص و حرفه ما استفاده نکرد وسه سال عمر ما تلف شد.
 
ناشناس ۱۳:۰۸ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ طبق رای قبلی دیوان باید فاصله خدمتی محاسبه شود.
 
حسین ۹۱۹ ۱۳:۰۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ تایید
 
ناشناس ۱۴:۲۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ سلام‌ وقتی که بیمه فاصله خدمتی رو گرفتید، برای چی سابقه دو احتساب نمیکنید؟؟
 
ناشناس ۱۶:۲۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ فاصله خدمتی باید جز سنوات حساب شود
 
ناشناس ۲۰:۴۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ فاصله خدمتی باید جز سنوات حساب شود
 
ناشناس ۲۱:۱۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ فاصله خدمتی جز سنوات حساب شود.عدالت را برقرار کنید.
 
ناشناس ۲۳:۴۴ ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ من نیز یک فرهنگی هستم که فاصله خدمتی دارم ودرحال بازنشسته شدن هستم متقاضی لغو این بخشنامه می باشم
 
ناشناس ۰۰:۳۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ تقاضای رسیدگی داریم
 
ناشناس ۰۰:۳۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ فاصله خدمتی به اختبار و خواست خود همکارانایجاد نشده بخاطر بی تدبیری مسئولان آن زمان بوده پس قرار نیست ک تاوان اشتباه بی کفایتی مسئولین رو همکا ان بپردازند
 
ناشناس ۰۲:۲۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ احتساب فاصله خدمتی کمترین خدمتی است که به قشر فرهنگی صورت میگیرد
 
ناشناس ۰۵:۵۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ فاصله خدمتی باید جزئ سنوات حساب شود.
 
ناشناس ۰۶:۴۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ اهمال کاری از جانب دولت بوده نه متعهد خدمت، پس باید فاصله خدمتی ، حساب شود.
 
ناشناس ۰۷:۵۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ احتساب فاصله خدمتی مگر به ما نیاز نداشتند که ما را به صورت حق التدریس که وجاهت قانونی نداشت جذب نمودند حالا بیان می کنند بعداز فارغ التحصیلی نیاز نبود
 
ناشناس ۰۸:۱۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ الزام صندوق بازنشستگی به اجرای رای وحدت رویه دیوان عدالت سال 88
 
ناشناس ۰۹:۱۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ فاصله خدمتی می بایست جز سابقه محاسبه گردد
 
ناشناس ۰۹:۲۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ سلام فاصله خدمتی دانشسراها تا استخدام باید جزء سابقه محسوب شود
 
ناشناس ۰۹:۳۲ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ بهترین دوران سنی بیکار بودن و منتظر بودن باید جزو سابقه حساب شود
 
ناشناس ۰۹:۴۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ فاصله ی خدمتی باید جز سابقه محسوب شود
 
ناشناس ۱۰:۱۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ حمایت و عدالتخواهی
 
ناشناس ۱۰:۱۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ با سلام فاصله خدمتی را جزو سنوات محاسبه نمایید زیرا هم رای دیوان مبنی بر محاسبه است وهم اینکه بابت سنوات مبلغ صندوق بازنشستگی واریز شده است.
 
ناشناس ۱۰:۴۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ فاصله خدمتی جزو سنوات حساب شود
 
ناشناس ۱۱:۵۸ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ فاصله خدمتی دانشسرایی های زحمت کش باید جزو سابقه حساب شود
 
ناشناس ۱۲:۰۱ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ لطفا جلوی این ظلم بزرگ گرفته شود فاصله ی خدمتی باید جز سنوات حساب شود الان تو حکم همه فاصله ی خدمتی جز سنواته چرا این بازی جدید و در اوردن نمیدونیم
 
ناشناس ۱۲:۰۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ با عرض سلام، لطفا از ما معلمین دانشسرایی حمایت کنید تا فاصله خدمتی جزو سنوات محسوب شود.
 
ناشناس ۱۲:۱۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ فاصله خدمتی جزء سنوات حساب شود
 
ناشناس ۱۲:۱۴ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ باروح و روان ما بازی نکنید ما صادقانه در دورترین نقاط با کمترین حقوق جوانی و زندگی مون رو صرف خدمت به گل های جامعه کردیم
 
ناشناس ۱۲:۱۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ تغییر آرای وحدت رویه دیوان بر سر یک موضوع واحد در کمتر از ۱۲ سال ، متاسفانه برنامه بازنشستگی هزاران معلم را دچار اختلال کرده است
 
ناشناس ۱۲:۳۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ ظلم بزرگ در حق فرهنگیان از ظالمین
 
ناشناس ۱۲:۴۴ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ فاصله خدمتی طبق رای سال ۸۸ دیوان باید جزئ سابقه حساب شود چون کوتاهی از نظر دولت بوده و دانشسرایی ها قربانی بی تدبیری دولت بودند.
 
ناشناس ۱۲:۵۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ فاصله خدمتی باید جزء سنوات حساب شود
 
ناشناس ۱۳:۰۲ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ فاصله خدمتی باید جزء سنوات حساب شود
 
ناشناس ۱۳:۰۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ لطفا کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش را با ظلم در حق ما جبران نکنید
 
ناشناس ۱۳:۲۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ باسلام،ازریاست محترم قوه قضاییه تقاضای رسیدگی درمورداحرای رای وحدت رویه شماره654مورخه 86/8/6دیوان درمورداحتساب فاصله خدمتی دانشسراهای تربیت معلم رادارم.باتشکر
 
ناشناس ۱۳:۲۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ با سلام. لطفا از حق دفاع کنید.
 
ناشناس ۱۳:۳۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ فرهنگیان دانشسرایی در قسمت های مختلف آموزش و پرورش موفق بودند . حالا پس از سال ها خدمت صادقانه . با این وضع بدرقه شان نکنید
 
ناشناس ۱۳:۳۲ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ سلام هر شخص حقیقی و حقوقی برای رسیدن به حق خود به دیوان عدالت اداری شکایت می کند و چطور امکان دارد این سازمان، رای خود را باطل کند.از این پس چطور می توان به این سازمان و رای های آن اعتماد کرد.
 
ناشناس ۱۳:۴۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ این کار نه تنها ظلم به من بلکه ظلم به جوانانی هست که پشت درب های استخدامی منتظرمانده اند
 
ناشناس ۱۳:۴۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ احتساب سنوات فاصله خدمتی
 
ناشناس ۱۳:۴۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ این کار ظلم بزرگی در حق فرهنگیان دانشسرایی است
 
ناشناس ۱۳:۵۸ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ من یک دانش سرایی هستم که بعد از دوسال حتی در استان خودم بکار گرفته نشدم لطفا ظلم نکنید
 
ناشناس ۱۴:۰۲ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ سلام،عیدتان مبارک. فاصله خدمتی را جزء سنوات حساب کنید.
 
ناشناس ۱۴:۰۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ جبران کمبود نیروی آموزش وپرورش با معلمانی که الان دیگه اونقدر بی انگیزه وبی اعتماد شدند فقط وارد نمودن ضربه به آموزش کشوره، لطفا این ظلم را نه در حق معلمان دانشسرایی ونه در حق دانش آموزان بی نوا نکنید
 
ناشناس ۱۴:۰۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ شکستن رای دیوان توسط خود دیوان بعد از گذشت بالای یک دهه . در هر حالت و هر طور که بررسی شود، مقصر فرهنگیان نیستند . پس لطفا عدالت رو مجددا جاری کنید.
 
ناشناس ۱۴:۰۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ ۴سال فاصله خدمت من طبق رای قطعی دیوان عدالت بایدتوسط صندوق بازنشستگی اعمال ومحسابه شود
 
ناشناس ۱۴:۱۱ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ شکستن رای دیوان توسط خود دیوان بعد از گذشت بالای یک دهه . در هر حالت و هر طور که بررسی شود، مقصر فرهنگیان نیستند . پس لطفا عدالت رو مجددا جاری کنید.
 
ناشناس ۱۴:۲۱ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ باعرض سلام فاصله خدمت باید جز سنوات حساب گردد
 
ناشناس ۱۴:۲۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ احتساب سنوات و فاصله خدمتی دانشسراییها
 
ناشناس ۱۴:۲۸ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ فاصله خدمت باید جز سابقه حساب شود چرا که بی تدبیری دولت وقت باعث ایجاد این فاصله شد و معلمان قربانی این بی تدبیری شدند و نباید متضرر شوند
 
ناشناس ۱۴:۳۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ فاصله خدمتی باید جز سنوات حساب شود
 
ناشناس ۱۴:۳۴ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ باسلام. لطفا فاصله خدمتی جزء سنوات محاسبه گردد.باتشکر
 
ناشناس ۱۴:۴۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ برای احقاق حقتان بپاخیزید
 
ناشناس ۱۴:۴۲ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ باسلام تمام خدمتم را با نقش معلمی که شور و شوق و عشق و ایمان بود سپری کردم حالا امسال که میخواهم باز نشست شوم هزار برنامه ردیف کردم باید فاصله خدمت حز سنوات حساب شه وگرنه تمام برنامه هام بهم می خوره
 
ناشناس ۱۴:۵۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ طبق قانون همچون سنوات گذشته بایدفاصله خدمتی احتساب گردد
 
ناشناس ۱۵:۰۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ این فاصله را دلخواه که ایجاد نکردیم ومارو خودشان سر کار نبردند به صورت رسمی در صورتی که نیاز هم داشتند بیشتر مافی سبیل ا... وحق التدریس کار کردیم
 
ناشناس ۱۵:۱۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ فاصله خدمتی باید جز سوابق محاسبه شود
 
ناشناس ۱۵:۲۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ هیچ دولتی بر ظلم دوام نخواهد داشت
 
ناشناس ۱۵:۲۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ به حذف فاصله خدمتی خودم اعتراض دارم
 
ناشناس ۱۵:۲۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ عدم احتساب فاصله خدمتی دانشسرا ظلم بزرگی است. حق گرفتنی است!!!! یا حق
 
ناشناس ۱۵:۳۴ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ فاصله خدمتی باید جزیی از سنوات حساب شود
 
ناشناس ۱۵:۴۱ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ فاصله خدماتی در سابقه خدمت حساب گردد
 
ناشناس ۱۵:۴۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ تشکر
 
ناشناس ۱۶:۰۱ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ چطور می شود یه حکمی چندین سال پیش صادر شده باشد واکنون در آستانه بازنشستگی تغییر کند؟ آیا دادرسی نیست رسیدگی کند؟ آیا مردم باز هم می توانند اعتماد کنند؟
 
ناشناس ۱۶:۱۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ ظلم آشکار به فرهنگیان زحمت کش درروز روشن توسط صندوق بازنشستگی کشور ۔عدم اجرای حکم قطعی دیوان عدالت اداری در رابطه با احتساب فاصله بین فراغت از تحصیل تا استخدام دانشسرایی ها
 
ناشناس ۱۶:۳۲ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ فاصله خدمتی باید جز سنوات حساب گردد
 
ناشناس ۱۶:۳۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ فاصله خدمتی دانشسرایی را محاسبه کنید .لطف
 
ناشناس ۱۶:۵۲ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ سلام لطفا حق ما را باطل نکنید
 
ناشناس ۱۶:۵۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ سلام فاصله خدمتی فرهنگیان فارغ التحصیل دانشسرای تربیت معلم باید در سنوات خدمتی محاسبه شود .
 
ناشناس ۱۷:۲۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ حق ما را پایمال نکنید
 
ناشناس ۱۷:۴۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ فاصله خدمتی با جزءسنوات محسوب شود
 
ناشناس ۱۷:۴۸ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ به کدامین قانون باید بزرگترین مرجع عدالت کشور رای خود را بشکند
 
ناشناس ۱۸:۰۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ فاصله خدمتی جزءسابقه حساب شود
 
ناشناس ۱۸:۱۴ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ فاصله خدمتی جزسنوات حساب شود وحقوقش طبق روز پرداخت شود کسورات هم انجام شود
 
ناشناس ۱۸:۲۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ باسلام واحترام وتبریک لطفا حق ضایع شده ی دانشسرایی هارو پیگیری نمایید سپاس فراوان
 
ناشناس ۱۸:۳۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ سلام من هم درحال بازنشستگی هستم و فاصله خدمتی باید جزسنوات حساب بشه
 
ناشناس ۱۸:۳۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ سلام فاصله ی سنواتی باید در بازنشستگی محاسبه شود
 
ناشناس ۱۸:۵۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ فاصله خدمتی باید جزءسابقه اعمال شود
 
ناشناس ۱۸:۵۲ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ فاصله خدمتی باید جزء سنوات حساب شود
 
ناشناس ۱۹:۳۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ با سلام ،بلاتکلیف وضربه روحی ومالی دیوان عدالت اداری به دانش آموزان دانشسراهای تربیت معلمدر دوره استخدام والان هم در دوره ی بازنشستگی
 
ناشناس ۲۰:۰۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ سلام فقط امیدوارم عدالت رعایت شود
 
ناشناس ۲۰:۰۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ فاصله خدمتی باید جزءسنوات به حساب اید
 
ناشناس ۲۰:۱۸ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ چرا بالاترین مرجع رسیدگی کشور به راحتی حکم قبلی خود رانقض می کند دیگر مردم به کجا مراجعه کنند،طبق رای قبلی باید سابقه حساب ومزایای ان پرداخت شود همانطور که از افرادی به تعهدعمل نکردند چندبرابر هزینه گرفته اند
 
ناشناس ۲۱:۱۱ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ حذف سنوات یک کار غیر معمول و بدعت نادرست هست
 
ناشناس ۲۲:۲۴ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ فاصله ی خدمتی باید جزء سنوات حساب شود
 
ناشناس ۲۳:۰۴ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ گروهی از دانشسرایی ها باز نشست شده اند. سالهای قبل با رای دیوان فاصله خدمتی جز سابقه حساب شده. الان اعلام شده که جز سابقه نشه ظلم هست
 
ناشناس ۲۳:۵۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ وقفه ی خدمتی با رای قاطع دیوان عدالت اعمال شده، حالا چه شده که می خوان اون رو برگردانند اگه اینطور ی باشه بسیاری از معاملات ما که ضرر وزیان دیدیم ولی چون معامله قطعی بود رو هم برای ما برگردانند
 
ناشناس ۲۳:۵۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ سلام مهر نودونه بازنشسته بودم ولی چون ارشد بودم و نیاز به نیرو وجود داشت ماندم ،جالب اینکه از مهر ازحقوقم بازنشستگی کم نشد حالا اسفند دوباره کم شد ،انگار بد کردم که خواستیم کمک حال باشیم
 
ناشناس ۰۰:۳۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ فاصله خدمتی باید جزء سنوات حساب شود
 
ناشناس ۰۰:۵۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ سلام لطفا فاصله فارغ التحصیلی از دانشسرای تربیت معلم تا استخدام در آموزش وپرورش که دراحکام محاسبه شده؛توسط صندوق بازنشستگی محاسبه گرددوما را از بلاتکلیفی نجات دهید.باتشکر
 
ناشناس ۰۱:۲۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ لطفا فاصله خدمتی حساب بشه
 
ناشناس ۰۱:۴۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ چرا فاصله خدمتی را حذف کردید؟؟؟؟؟؟
 
ناشناس ۰۱:۴۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ فاصله خدمتی باید جز و سنوات محاسبه شود
 
ناشناس ۰۲:۳۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ دانشسرایی
 
ناشناس ۰۲:۳۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ باسلام فاصله خدمتی باید جلو سنوات خدمت محاسبه شود
 
ناشناس ۰۳:۳۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ لطفا مسئولین باوجدان رسیدگی کنند
 
ناشناس ۰۳:۳۲ ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ روزهای عمر انسانها نباید بازیچه بی کفایتی دولت شود
 
ناشناس ۰۶:۴۲ ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ سلام حمایت صددرصدی این جمله.
 
ناشناس ۰۹:۲۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ باسلام نگذارید حق معلمی که سی سال زحمت خالصانه کشیده به ناحق از بین برود
 
ناشناس ۱۰:۴۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ لطفا به تعهد خود احترام بگذارید و در ۳۰ سال ما را بازنشست کنید
 
ناشناس ۱۲:۲۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ لطفا به حرف حق ما دانشسرایی ها توجه کنید.
 
ناشناس ۱۷:۲۲ ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ فاصله خدمتی باید جزو سنوات احتساب شود چون ما از بدو ورود به آپ در دور افتاده ترین روستاها بیتوته کردیم و خیلی بیشتر از مدتی که تعهد داده بودیم در مناطق روستایی موندیم ما از مرکز استان و شهرمون در دانشسرای روستائی پذیرفته شدیم و درس میخوندیم
 
ناشناس ۱۹:۰۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ فاصله خدمتی باید جزو سنوات حساب شود
 
ناشناس ۲۲:۱۱ ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ باید فاصله خدمتی حساب شود چرا همیشه ما فرهنگیان باید مورد بی مهری قرار گیریم چیزی که حق ماست.
 
ناشناس ۲۲:۱۴ ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ با سلام امیدوارم پیگیریها موثر باشه من حق بازنشستگی و بیمه فاصله خدمتی را هم واریز کردم طبق رای دیوان عدالت
 
ناشناس ۲۲:۲۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ لطفافاصله خدمتی دانشسرایی ها رو پی گیری نمایید
 
ناشناس ۲۳:۵۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ نقض دوباره رای دیوان عالی در مورد عدم احتساب سنوات فاصله خدمتی با وجود واریز حق بیمه صندوق بازنشستگی ؛ خود نقض قانون است .
 
ناشناس ۰۰:۰۱ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ فاصله خدمتی باید جزو سنوات حساب شود مشکل فرهنگیان کم نبود در آستانه بازنشستگی این هم اضافه شد
 
ناشناس ۰۰:۵۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ محسوب نکردن فاصله خدمتی ظلمیست فاحش به جامعه ی مظلوم فرهنگیان
 
ناشناس ۰۱:۵۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ این ظلم مایکسال لیسانس بودیم اوایل خدمت آزمایشی بودیم حقوق دیپلم گرفتیم دوسال استخدام نشدیم ًبلاتکلیف بودیم ضربه روحی خوردیم الانم برنامه ریزی برای بازنشستگی کردیم که..
 
ناشناس ۰۲:۱۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ فقط همین طرف قوی،بنده ضعیف جامعه فرهنگی ولی خدایی داریم
 
ناشناس ۰۸:۲۲ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ سلام لطفا ایام وقفه دانشسراهای تربیت معلم را در سنوات خدمتی انها لحاظ کنید.
 
ناشناس ۰۸:۲۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ دو سال عمرمون رو بیهوده گذروندیم باید جزئ از سنوات حساب شود
 
ناشناس ۰۸:۵۱ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ سلام. خواهشن رسیدگی کنید هر از ابتدای استخدام متضرر شدیم و هم اینکه در پایان بازنشستگی
 
ناشناس ۰۸:۵۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ پیگیری فوری حق ما را پایمال نکنید
 
ناشناس ۰۹:۰۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ واقعا ظلمه قانونی که خودشان گذاشتند زیر پا می زارن
 
ناشناس ۰۹:۲۱ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ فاصله خدمتی باید جزسنوات حساب شود.
 
ناشناس ۰۹:۴۲ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ فاصله خدمتی که سال ۱۳۸۸از طرف دیوان عدالت اداری سابقه حساب شده و حکم زده شده را سابقه حساب کنند
 
ناشناس ۰۹:۵۱ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ فاصله خدمتی باید جز سنوات باشد
 
ناشناس ۱۰:۴۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ باسلام خواهشمندم طبق رای دیوان که در سالهای گذشته داده شده فاصله خدمتی مارا محاسبه نمایید چرا که بسیاری از همکاران ما در سالهای ماضی از این قانون تبعیت کرده اند .از طرفی ما را پای رفتن به مدت ۳ سال نیست .امادگی روحی لازم را هم نداریم چونکه خود را اماده رفتن می دیدیم .
 
ناشناس ۱۰:۴۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ فاصله خدمتی باید جز سنوات محسوب شود
 
ناشناس ۱۱:۳۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ تقاضای پیگیری داریم.
 
ناشناس ۱۱:۳۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ فصله خدمتی ایجاد شده به اراده من نبوده وزارت این فاصله را ایجاد کرد .ما حق بیمه بازنشستگی را پرداخت کردیم .بازنشستگی حق ماست . لطفاً جلوی حق کشی را بگیرید
 
ناشناس ۱۱:۳۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ تقاضای پیگیری داریم.فاصله خدمتی بایدجزء سنوات خدمتی حساب شود.
 
ناشناس ۱۱:۳۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ تقاضای پیگیری داریم.فاصله خدمتی بایدجزء سنوات خدمتی حساب شود.
 
ناشناس ۱۱:۴۲ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ حق دانشسرایی ها را پایمال نکنید
 
ناشناس ۱۱:۵۲ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ بازی با روح وروان معلمان آن هم پس از ۳۰ سال خدمت در آموزش وپرورش بدور از انصاف وعدالت است.
 
ناشناس ۱۲:۰۴ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ عدالت رعایت گرددفاصله خدمتی محاسبه گردد
 
ناشناس ۱۲:۰۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ باسلام فاصله خدمتی محاسبه گردد
 
ناشناس ۱۲:۲۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ سلام فاصله خدمتی دانشسرا چراحساب نمیکنن
 
ناشناس ۱۲:۲۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ باتوجه به اینکه عده ای زیادی از دانش آموزمعلمان دانشسرا بلاجبار فاصله خدمتی داشتند و در چندسال قبل بازنشست شدند.وما نیز حق صندوق بازنشستگی را پرداخت کرده ایم .رای وحدت رویه محاسبه فاصله خدمتی در مورد امثال ما نیز می بایست اجراشود و ما نیز بازنشست شویم
 
ناشناس ۱۲:۵۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ لطفا دل آزرده ما را با احتساب سنوات خوشحال کنید
 
ناشناس ۱۳:۰۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ باسلام لطفاً بابت حذف فاصله خدمتی جزو سابقه برای بازنشستگی محسوب گردد
 
ناشناس ۱۳:۱۸ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ فاصله خدمتی دانشسرا جزو سنوات حساب شود
 
ناشناس ۱۴:۰۴ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ باسلام.چهار سال عمر عزیزمان را در اوج جوانی از ما گرفتند.حال نمی خواهند این فاصله که رای آن را هم از دیوان داریم برایمان محاسبه کنند.عدالت کجاست؟
 
ناشناس ۱۴:۱۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ ا سلام ،بلاتکلیف وضربه روحی ومالی دیوان عدالت اداری به دانش آموزان دانشسراهای تربیت معلمدر دوره استخدام والان هم در دوره ی بازنشستگی
 
ناشناس ۱۴:۱۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ باسلام.درحالی که چهار سال از بهترین روز های عمرمان را در اوج انگیزه بی انگیزه مان کردند.اکنون که ناتوان شده ایم چرا دست از سرمان بر نمی‌دارند.فاصله خدمتتان را محاسبه کنید.
 
ناشناس ۱۵:۲۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ سلام .فاصله خدمتی دانشسرایی ها باید جزوسابقه خدمتی حساب شود
 
ناشناس ۱۵:۵۲ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ سلام .فاصله خدمتی دانشسرایی ها باید جزء سابقه خدمتی حساب شود
 
ناشناس ۱۶:۰۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ فاصله خدمتی راجزءسنوات حساب کنید.
 
ناشناس ۱۶:۴۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ انتظار رسیدگی سریع
 
ناشناس ۱۷:۴۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ فاصله خدمتی باید جزء سنوات حساب شود
 
ناشناس ۱۸:۰۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ فاصله خدمتی باید جز سنوات محسوب شود باتوجه به رای صادره وکسر حق بیمه و کسورات باز نشستگی که خود دیوان صادر کرده
 
ناشناس ۱۸:۱۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ دولت با همکاری پشت پرده با دیوان و صندوق بازنشستگی با این کار اوج بی اعتمادی به دولت را به فرهنگیان وارد میکند
 
ناشناس ۱۹:۰۲ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ فاصله خدمتی الان 11 ساله حساب شده الان که میخواهیم بازنشست بشیم دیوان رای به حذفش داده به کی بگی خدایا
 
ناشناس ۱۹:۰۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ با سلام ،بلاتکلیف وضربه روحی ومالی دیوان عدالت اداری به دانش آموزان دانشسراهای تربیت معلم در دوره استخدام والان هم در دوره ی بازنشستگی، ظلم هم حدی داره.از خدا بترسید.....
 
ناشناس ۲۱:۱۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ فاصله خدمتی باید و باید جزو سنوات خدمتی محاسبه گردد ولاغیر...
 
ناشناس ۲۱:۱۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ سلام لطفا نسبت به حق تضییع شده دانشسرایی ها اقداماتی انجام دهید .در رابطه با فاصله خدمتی آنها.
 
ناشناس ۲۱:۲۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ چهار سال در بهترین سن جوانیم جلو مردم کنف شدم حالا هم به امید باز نشست شدن میگن باید وایسی خدمت کنی با چه انگیزه ی وچه امیدی
 
ناشناس ۲۱:۳۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ لطفا رسیدگی شود
 
ناشناس ۲۱:۴۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ فاصله خدمتی طبق احکام پرسنلی جزء سنوات هست و باید جزء سنوات باقی بماند.
 
ناشناس ۲۱:۵۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ سلام فاصله خدمتی دانشسراهای تربیت معلم باید جزء سنوات باشد ۹سال پیش سازمان بازنشستگی طبق رای دیوان عدالت اداری حق بیمه ی فواصل استخدامی را از ما دریافت کرده حالا چه شده دیوان رای خودش ابطال میکنه.
 
ناشناس ۲۱:۵۷ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ محاسبه سنوات فاصله خدمتی بر اساس هزاران رای قطعی دیوان و رای وحدت رویه حق مسلم فرهنگیان دانشسرایی است.
 
ناشناس ۲۲:۲۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ با سلام...من هم یک دانشسرایی هستم و تمام مراحل را گذرانده و بیمه و هزینه‌ها را پرداخت کرده و رای دیوان عدالت را دارم و حکم هم زده شده اینقدر فرهنگیان را اذیت نکنید چرا که همه میدانند که کشور دست فرهنگی و فرهنگیان است
 
ناشناس ۰۰:۳۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ دعا میکنم ظلم ظالم به خودش برگرده
 
ناشناس ۰۱:۲۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ فاصله خدمتی باید محاسبه شود
 
ناشناس ۰۵:۰۱ ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ فاصله خدمتی باید جزو سنوات حساب شود ۸/۱/۱۴۰۰
 
ناشناس ۰۸:۴۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ چه تفاوتی است بین من که امسال باید بازنشست شوم وبا این مشکل مواجه شدم،باهمکارم که سال گذشته با همین شرایط بدون مشکل بازنشست شد.این عدالت نیست
 
ناشناس ۰۹:۲۵ ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ با سلام لطفا عدالت را برقرار نمایید
 
ناشناس ۰۹:۵۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ فاصله راحساب کنید
 
ناشناس ۱۱:۵۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ فاصله ی خدمتی باید جزو سنوات حساب شود.فشار روانی را به دانش آموختگان دانشسرا خاتمه بدید
 
ناشناس ۱۱:۵۸ ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ من یک فرهنگی هستم که فاصله خدمتی دارم ودر شرف بازنشستگی می باشم و متقاضی لغو بخشنامه جدید دیوان و صندوق بازنشستگی هستم و باید این فاصله خدمتی جزو سنوات ما محسوب شود و این حق ماست.
 
ناشناس ۱۲:۱۲ ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ فاصله خدمتی باید جز سنوات حساب شود
 
ناشناس ۱۲:۴۴ ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ خواهش می کنم این بی اعتمادی را در فرهنگیان ایجاد نکید تا جوانان با استعداد این ممکلت به آموزش وپروش بپیوندند.فاصله خدمتی را جزء سابقه حساب کنید چون بیمه آن را دریافت کرده اید
 
ناشناس ۱۳:۰۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ فاصله خدمتی جز سابقه محاسبه شود.
 
ناشناس ۱۳:۳۹ ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ مطابق اصلاحیه احکامی که از طرف اداره کل آموزش و پرورش با توجه به حکم دیوان و وحدت رویه سوابق بلاتکلیفی باید محاسبه شود.دانش آموزان دانشسراها هم جزء تعهدیها می باشند
 
ناشناس ۱۴:۲۱ ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ فاصله خدمتی باید جزءسنوات حساب شود. چرا بعد ده سال این تصمیم گرفته شده که ما را به زور نگه دارید
 
ناشناس ۱۵:۱۰ ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ فاصله خدمتی دانشسرا جزو سابقه حساب شود پیگیری سریع لطفاً
 
ناشناس ۱۷:۳۱ ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ فاصله خدمتی باید جزء سنوات حساب شود
 
ناشناس ۱۸:۳۲ ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ با سلام چرا بعد از ۱۰سال حکم فاصله خدمتی نقض جوادالائمه ما بیمه بازنشستگی را واریز کرده ایم و حکم صادر شده است ،آیا ما باید تاوان کمبود نیروی انسانی را بدهیم
 
ناشناس ۱۶:۱۱ ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ درزمان فاصله خدمتی مدرک تحصیلی را در اختیار ما قرار ندادند تا ادامه تحصیل دهیم چون آموزش وپرورش تعهد رو لغو نکرده بود سه سال سرگردان بودیم چه بلایی که سرمان نیومد بعد از ده سال اجرای حکم دیوان تازه یادشون اومده !!!!!!!!
 
ناشناس ۱۷:۲۳ ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ حتی اینجانب به امید اینکه دربهمن99بازنشست میشوم کل زندگیم رادرارومیه فروختم وواقعا زندگیم داره نابود میشود ایا این حق ماست بعداز30سال خدمت رفتنم به سر کلاس رابیگاری واجبار میدونم دیگه کلاس رفتنم چه ارزشی داره
 
ناشناس ۰۰:۰۰ ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ این تصمیم عدم احترام به قانون و تضییع حق معلمان است
 
ناشناس ۱۵:۳۶ ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
 
ناشناس ۱۵:۴۱ ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
 
ناشناس ۱۵:۵۰ ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ ...
 
ناشناس ۱۶:۳۱ ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ فاصله خدمتی باید جزء سنوات حساب شود
 
ناشناس ۰۳:۲۳ ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ چراقانون را نقض کرده ومی گویند منظورازرای دیوان دانشسرانبوده درصورتی که عیناهم نام مرکز تربیت معلم وهم دانشسراهردودررای ۸۸به نفع آنهاجهت محاسبه ذکرشده ودررای دیوان هیچ ابهامی نیست.بهانه تراشی چرا؟مگرعدل جزاصول دین ما نیست بی عدالتی چرا؟خداراچه میکنید؟
 
ناشناس ۱۲:۴۹ ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ لینک گروه
 
ناشناس ۱۳:۵۰ ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ لینک گروه تلگرامی پبگیری احتساب فاصله خدمتی <a href="https://t.me/chat/tahulnlsw8hymfts">https://t.me/chat/tahulnlsw8hymfts</a>
 
ناشناس ۱۵:۳۸ ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ <a href="https://t.me/chat/tahulnlsw8hymfts">https://t.me/chat/tahulnlsw8hymfts</a> عدد 8 بعد ازwبه صورت لاتین باید باشه تا بشه وارد گروه شد.
 
ناشناس ۱۶:۵۰ ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ درمتن تعهد دانشسرا چیزی به نام درصورت نیازدر آن نیست.چقدر بلاتکلیفی و مشکلاتی که تحمل کردیم. لطفا باردیگر این بدعهدی را تجدید نکنید آن هم در آستانه بازنشستگی.حداقل بگذارید با خاطره تلخ تر از این آموزش و پرورش را ترک نکنیم.
 
ناشناس ۱۹:۲۰ ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ سلام؛لطفا همکاران لینک گروه تلگرام را درست کنند وآدرس را در اینجا قرار دهند؛با لینک که فرستاده شده همکاران نمیتوانند وارد شوند لطفا اصلاح گردد.
 
ناشناس ۱۹:۲۳ ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ با سلام؛با لینک تلگرامی ارسالی نمیشود وارد شد لطفا اصلاح شود و آدرس مجددا ارسال شود
 
ناشناس ۲۳:۰۰ ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ <a href="https://t.me/chat/tahulnlsw8hymfts">https://t.me/chat/tahulnlsw8hymfts</a>
 
ناشناس ۲۳:۰۲ ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ لینک گروه
 
ناشناس ۲۳:۰۹ ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ سلام همکاران محترم متأسفانه لینک گروه اینجا کار نمی کنه هر کسی که میخواد به این آیدی تلگرام پیامی بده تا بفرستم براش @rez9280
 
ناشناس ۲۳:۱۵ ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ <a href="https://t.me/rez9280">https://t.me/rez9280</a>
 
ناشناس ۲۳:۱۹ ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ سلام همکاران محترم متأسفانه لینک گروه اینجا کار نمی کنه هر کسی که میخواد به این آیدی تلگرام پیامی بده تا بفرستم براش <a href="https://t.me/rez9280">https://t.me/rez9280</a>
 
ناشناس ۰۰:۳۸ ۱۴۰۰/۰۱/۱۲ فاصله خدمتی باید جزء سنوات خدمتی حساب شود ۰با توجه به رای صادره وکسر حق بیمه وکسورات بازنشستگی که خود دیوان رای صادره کرده
 
ناشناس ۰۰:۵۰ ۱۴۰۰/۰۱/۱۲ این چه دیوان عدالتی که هر روز یه جور رای میده ، تکلیف بیمه ای که از ما کسر کردن چی میشه ، اونایی که قبلا بازنشست شدن چی ؟
 
ناشناس ۰۶:۱۳ ۱۴۰۰/۰۱/۱۲ باسلام افسردگي دارم وتوان كار ندارم در هر شرايطي توان ادامه كار را ندارم خدا حافظ
 
ناشناس ۱۵:۵۹ ۱۴۰۰/۰۱/۱۲ سلام؛ یک تاریخی مشخص شود همه همکاران از همه استانها بیان تهران مقابل وزارت آموزش وپرورش و دیوان عدالت اداری تا تکلیف مشخص شود و گرنه با نوشتن مطلب چیزی عوض نمیشود
 
ناشناس ۱۳:۴۰ ۱۴۰۰/۰۱/۱۳ سلام برای مسئولان بی تدبیر و بی برنامه که نتوانسته اند نیروی خود را تامین کنند و حالا چنین برنامه ای را اجرا می کنند متاسفم
 
ناشناس ۱۶:۴۴ ۱۴۰۰/۰۱/۱۳ فاصله خدمتی باید جزو سنوات خدمت حساب شود کما اینکه در سال ۷۸ و ۷۹ جزو سنوات حساب شده است و احکام تمامی دانشسرایی ها اصلاح نیز شده است صندوق بازنشستگی تا الان بی جهت فرهنگیان را با چالش بیهوده نگران کرده است و ما خواستار اجرای قانون وحدت رویه هستیم چون حق ما دانشسرایی ها است
 
ناشناس ۱۷:۲۳ ۱۴۰۰/۰۱/۱۳ خواستار حساب کردن فاصله خدمتی
 
ناشناس ۱۷:۳۶ ۱۴۰۰/۰۱/۱۳ فاصله خدمتی باید جزو سنوات خدمت باشد
 
ناشناس ۲۳:۱۲ ۱۴۰۰/۰۱/۱۳ سلام قانون عطف بماسبق نمیشود مگر جایی که بی قانونی عمل کنند
 
ناشناس ۲۳:۱۹ ۱۴۰۰/۰۱/۱۳ پیگیری وقفه خدمت دانشسرایی ها
 
ناشناس ۲۳:۲۹ ۱۴۰۰/۰۱/۱۳ فاصله خدمتی نبایدازحکم ما حذف بشه
 
ناشناس ۲۳:۲۹ ۱۴۰۰/۰۱/۱۳ فاصله خدماتی جز سنوات هست .چون ملاک حکم کارگزینی می باشد .
 
ناشناس ۲۳:۳۰ ۱۴۰۰/۰۱/۱۳ سلام من واقعا از این اقدام صندوق بازنشستگی متعجبم و خواهشمندم فاصله ی سنواتی را محاسبه و ما را بازنشست کنید
 
ناشناس ۲۳:۳۰ ۱۴۰۰/۰۱/۱۳ ماندن جایز نیست .احترام متقابل حداقل خواسته ی ما می باشد .
 
ناشناس ۲۳:۳۲ ۱۴۰۰/۰۱/۱۳ فاصله خدمتی باید جزء سنوات دانشسرایی ها باقی بماند و محاسبه شود.
 
ناشناس ۲۳:۳۴ ۱۴۰۰/۰۱/۱۳ سلام ۳‌سال‌بلاتکلیف‌بودم.‌‌رشته‌پرستاری‌قبول‌شدم‌‌‌اجازه‌ندادند‌ثبت‌نام‌کنم.‌حالا‌هم‌که‌قراره‌بازنشست‌بشیم‌‌اینطوری‌عذابمون‌میدن لطفا‌رسیدگی‌کنید
 
ناشناس ۲۳:۴۵ ۱۴۰۰/۰۱/۱۳ لطفا ترو خدا حق ما رو بدید ما امسال داریم بازنشست میشیم در حق ما ظلم نکنید
 
ناشناس ۲۳:۴۷ ۱۴۰۰/۰۱/۱۳ با سلام .زمانیکه در اوج جوانی بودیم آموزش پرورش ما رو استخدام نکرد.حالا که به آستانه باز نشستگی رسیدیم،میخوان از ما کار اضافه بکشن.
 
ناشناس ۲۳:۵۲ ۱۴۰۰/۰۱/۱۳ سلام ، هم صندوق بازنشستگی واریز کردیم ،و هم رای دیوان عدالت داریم و حکم صادر کرده است و حکم اجرا شده است قانون عطف به ما سبق نمی شود و جز سابقه ما محسوب می شود و حکم صادر شده توسط دیوان عدالت قابل ابطال توسط وزارت آموزش وپرورش نخواهد بود .
 
ناشناس ۰۰:۰۰ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ اعتراض به حذف فاصله خدمتی
 
ناشناس ۰۰:۳۶ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ باتوجه به اینکه عده ای زیادی از دانش آموزمعلمان دانشسرا بلاجبار فاصله خدمتی داشتند و در چندسال قبل حتی یک مهر۹۹بازنشست شدند.وما نیز حق صندوق بازنشستگی را پرداخت کرده ایم .رای وحدت رویه محاسبه فاصله خدمتی در مورد امثال ما نیز می بایست اجراشود و ما نیز بازنشست شدند
 
ناشناس ۰۰:۴۵ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ لطفا به داد ما معلمان که ۳۰سال عاشقانه کارکردیم برسید صدایمان را بشنوید
 
ناشناس ۰۲:۴۹ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ با احتساب فاصله خدمتی برای بازنشستگی موافقم
 
ناشناس ۰۷:۰۱ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ خواهشنندم فاصله خدمتی را جزو سوابق حساب کنید ما چه گناهی کردیم که باید تاوان عدم برنامه ریزی اموزش وپرورش را باید بپردازیم
 
ناشناس ۰۷:۵۹ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ فاصله خدمتی جزو سنوات برای بازنشستگی حساب شود.
 
ناشناس ۰۸:۰۸ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ فاصله خدمتی جزو سنوات برای بازنشستگی محاسبه شود
 
ناشناس ۰۸:۴۷ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ با توجه به اخذ تعهد آموزش و پرورش جهت استخدام وعدم هرگونه تغییر در رشته ی شغلی وشوک روحی بعد از فارغ‌التحصیلی و اعمال اینگونه قوانین هنگام بازنشستگی تضییع حق ما و بی عدالتی است.لطفا رسیدگی شود.
 
ناشناس ۱۰:۱۹ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ خواهشمندم خدا را درنظر بگیرید با روح وروان ما بازی نکنید. اون ازاول استخدام که دوسال سرگردان بودیم وبااسترس استخدام شدیم. اینم از بازنشستگی....
 
ناشناس ۱۰:۲۵ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ لطفا به فاصله خدمتی کمک کنید
 
ناشناس ۱۰:۴۰ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ فاصله خدمتی ما جزو خدمت حساب شود
 
ناشناس ۱۰:۴۸ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ضمن عرض سلام ووقت بخیر لطفاً جهت احقاق حق فرهنگیان ذینفع درخصوص احتساب فاصله خدمتی اقدام فرمایید با تشکر
 
ناشناس ۱۰:۵۵ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ رییسی عدالت عدالت
 
ناشناس ۱۱:۰۲ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ فاصله خدمتی بایدجزسنوات حساب شود
 
ناشناس ۱۱:۲۵ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ عزیزان لطفاً جهت احقاق حقمان تا میتوانید اطلاع رسانی کنید.
 
ناشناس ۱۱:۳۰ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ من با ۲۹ سال سابقه درست نزدیک بازنشستگی زیر بار این ظلم نمی رم و از صندوق بازنشستگی و دیوان عدالت و آموزش و پرورش خواستارم که یک سال فاصله خدمت مارا جز سنوات محسوب کنند.
 
ناشناس ۱۲:۰۳ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ فاصله خدمتی بایدجز سنوات محسوب شود
 
ناشناس ۱۲:۰۳ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ فاصله خدمتی بایدجز سنوات محسوب شود
 
ناشناس ۱۲:۲۵ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ فاصله خدمتی رابایدجز‌سنوات محسوب کنید....
 
ناشناس ۱۳:۳۲ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ متاسفانه ظلم واضح درحق معلمان زحمت کش
 
ناشناس ۱۳:۴۱ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ آقای رئیسی فاصله خدمت باید جز سابقه طبق رای دیوان سال ۸۵ حساب شود
 
ناشناس ۱۳:۵۶ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ما برای خدمت در آموزش وپرورش دوره دیده بودیم و کاردیگری از ماساخته نبود و مادر این سال ضربه شدید روحی و اقتصادی را متحمل شدیم واین امکان وجود نداشت که وارد مشاغل دیگری باشیم
 
ناشناس ۱۴:۰۹ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ حمایت میکنم
 
ناشناس ۱۴:۲۶ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ فاصله خدمتی باید طبق رای دیوان مورد احتساب قرار گیرد
 
ناشناس ۱۵:۲۷ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ قانون مربوطه در سال1386 اجرایی شده و هیچ نهادی حق ندارد این قانون را نقض نماید
 
ناشناس ۱۵:۳۰ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ متن عالی بود.ان شاءالله با مساعدت و پیگیریهای ریاست محترم قوه قضائیه به حقوقه حقه خود دست پیدا کنیم
 
ناشناس ۱۵:۳۱ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ این قانون اجرایی در سال1386 معتبر بوده و هیج نهادی نباید ان را نقض نماید
 
ناشناس ۱۵:۳۶ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ فاصله خدمتی باید جزء سنوات محسوب شود.
 
ناشناس ۱۵:۳۶ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ بنده باید پارسال بازنشست میشدم ،چون مدیر مدرسه بودم متاسفانه با درخواست همکاران اداری استمرار زدم و همکاران با سابقه من بازنشست شدند..که امسال بخشنامه جدید مبنی بر عدم احتساب خدمت دوران فاصله خدمتی صادر شده است..خواهشمند است پیگیری بفرمایید
 
ناشناس ۱۵:۴۱ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ بنده از سال 73 بمدت چهارسال بعد از فارغ التحصیلی از دانشسرا منتظر ردیف استخدامی بودم و بیکار بودم ،زن و بچه ام داشتم و کارآزاد میکردم تا سال 1377 استخدام شدم.
 
ناشناس ۱۵:۴۳ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ احتساب سنوات فاصله خدمتی در سابقه با توجه به رای دیوان
 
ناشناس ۱۶:۱۶ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ سلام من دوسال قبل بازنشسته بودم ولی استمرار پر کردم. تمام کارهای بازنشستگی رو انجام دادم با درخواست اداره استمرار پر کردم الان که می خوام بازنشسته بشم. دوران فاصله خدمتی رو محاسبه نمی کنند به نظر شما اگه این ظلم نیست اسمشو چی می توان گذاشت
 
ناشناس ۱۶:۴۴ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ متقاضی لغو هرچه سریعتر بخشنامه عدم احتساب فاصله خدمتی میباشم.یک بار هم که شده به مشکلات و خواسته های فرهنگیان توجه کنید
 
ناشناس ۱۷:۲۵ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ فاصله ی خدمتی باید جز سنوات خدمتی دانشسرائیها محاسبه شود
 
ناشناس ۱۸:۱۳ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ محاسبه فاصله خدمتی حق قانونی فارق تحصیلان دانشسراها است لطفاً پی گیری کنید
 
ناشناس ۱۹:۰۳ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ فاصله خدمتی باید جز سنوات باشد
 
ناشناس ۱۹:۱۳ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ فاصله خدمتی دانشسرایی ها باید لحاظ شود و حذف نشود.
 
ناشناس ۱۹:۱۶ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ سلام یک فرهنگی در شرف بازنشستگی هستم که صندوق بازنشستگی و دیوان عدالت اداری حق مرا تضییع کرده و فاصله خدمتی مرا حذف کرده لطفا پیگیری فرمایید
 
ناشناس ۱۹:۳۹ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ فاصله خدمتی باید جز سنوات حساب شود در غیر اینصورت ظلمی آشکار است.
 
ناشناس ۲۰:۰۹ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ما معلمان دانشسرایی تا گرفتن حق قانونی از پا نخواهیم نشست فاصله خدمتی باید جز سوابق حساب شود
 
ناشناس ۲۰:۱۸ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ چقدر ظلم چقدر تحقیر چرا ما دانشسرائیها باید تاوان بدیم چطورممکنه قانون گذار قانون خودش را نقض کند
 
ناشناس ۲۰:۲۳ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ما دانشسرائیها چرا باید تاوان بدیم اول خدمت با ایجاد فاصله خدمتی روانمون نابود شد کافی نبود حالا دوباره لحظه بازنشستگی گلومونو فشار میدین
 
ناشناس ۲۰:۵۱ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ سلام فاصله خدمتی حق ماست باید جزء سنوات حساب شود
 
ناشناس ۲۱:۱۸ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ واقعا در از انصاف و عدالت هست بعد این همه مدت و با این همه سختی و مشقتی که در زمان دانشسرا تحمل کردیم حالا به دلیل کمبود نیرو تمام تعهدات را زیر پا بگذراند. مثلا قراره به دانش آموزان عمل به تعهد رو آموزش بدیم!!
 
ناشناس ۲۱:۲۱ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ فاصله خدمتی جز سابقه خدمت حساب شود .
 
ناشناس ۲۳:۳۰ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ فاصله خدمتی دانشسراها باید جز سنوات خدمت قرار بگیرد
 
ناشناس ۰۰:۳۷ ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ خداییشآب سردی بر پیکره کسانی می ریزن که سبی سال صادقانه خدمت کردن
 
ناشناس ۱۰:۱۳ ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ فاصله خدمتی می بایست جز سابقه حساب شود
 
ناشناس ۱۶:۴۵ ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ متاسفم به این رای من معلم اگر به تعهدم عمل نمی کردم دولت با من چه میکرد؟
 
ناشناس ۰۴:۴۹ ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ اینکه مسئولین برای صرفه جویی در بودجه کمبود معلم را با ظلم به سایر معلمان جبران کنند دور از عدالت و انسانیت هست
 
ناشناس ۰۰:۴۶ ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ فاصله خدمتی باید جزء سنوات حساب شود
 
ناشناس ۱۱:۲۳ ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ عدالت بایدبرای همه یکسان انجام شود.
 
ناشناس ۱۲:۳۴ ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ فاصله خدمتی باید جزو سنوات حساب شود ما فرهنگیان این بی قانونی را نمی‌پذیریم
 
ناشناس ۱۲:۵۵ ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ فاصله خدمتی باید جزو سنوات لحاظ شود .
 
ناشناس ۱۴:۳۰ ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ این نهایت ظلم در حق معلمان است چطور میخواهند قانون را عوض کنند اصلانمی تواند اجرایی باشد
 
ناشناس ۱۴:۳۶ ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ باسلام اینجانب درخواست پیگیری دارم .
 
ناشناس ۱۵:۰۷ ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ا سلام ،بلاتکلیف وضربه روحی ومالی دیوان عدالت اداری به دانش آموزان دانشسراهای تربیت معلمدر دوره استخدام والان هم در دوره ی بازنشستگی
 
ناشناس ۱۵:۱۰ ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ اینکه مسئولین برای صرفه جویی در بودجه کمبود معلم را با ظلم به سایر معلمان جبران کنند دور از عدالت و انسانیت هست
 
ناشناس ۱۵:۲۰ ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ اینکه مسئولین برای صرفه جویی در بودجه کمبود معلم را با ظلم به سایر معلمان جبران کنند دور از عدالت و انسانیت هست
 
ناشناس ۱۶:۰۱ ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ فاصله خدمتی چون به فعل خودمعلم نبوده بایدمحاسبه شود وگرنه تبعاتی سخت و وسیع و شکننده هم برای معلمان وهم دانش آموزان وهم اجتماع دارد.پس می توان گفت تبعاتی بی انتهاوتابی نهایت.
 
ناشناس ۲۱:۱۸ ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ دیوان عدالتی که رای خود را با توجه به شرایط دولت‌ها تغییر می‌دهد نامش را هم به دیوان دولت تغییر دهد!
 
ناشناس ۲۳:۱۵ ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ آ.پ و سازمان مدیریت جناب نوبخت ،فاصله خدمتی را جز سنوات خدمت حساب کنید ،و نیروهای جدید و جوان را استخدام نمایید تا جبران کمبود نیرو شود .
 
ناشناس ۰۲:۴۳ ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ بیشترین ضربه روحی توی آون سالها خوردیم بلا تکلیف بودیم بسه ظلم بسه
 
ناشناس ۱۱:۰۹ ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ۰۰:۵۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ فاصله خدمتی باید جزء سنوات خدمتی حساب شود ۰با توجه به رای صادره وکسر حق بیمه وکسورات بازنشستگی که خود دیوان رای صادره کرده ۰
 
ناشناس ۱۳:۳۵ ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ باسلام به نظرمن وقای رای دیوان صادرشده ،پس اجراشده ،ودیگر فانون عطف به ما سبق نمی شود . مگراینکه که رای دیوان مصلحتی وقابل تغییر باشید که درحکم دیوان این موضوع آن زمان ذکر نشده بود .
 
ناشناس ۲۳:۱۹ ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ لغو رای صادره از دادگاه دیوان عدالت اداری نقض آشکار حق قانونی وبی عدالتی محض درحق معلمان زحمت کش این جامعه می باشد لذا از کسانی که می توانند از مجاری قانونی این حق رابه قشر زحمتکش فرهنگیان برگردانند کمک کنند
 
ناشناس ۲۳:۲۳ ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ فاصله خدمتی جزو سابقه شود
 
ناشناس ۲۳:۳۶ ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ سلام لطفا فاصله ی خدمتی ما محاسبه شود و مقابل این ظلم بایستید
 
ناشناس ۱۸:۴۴ ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ فاصله خدمتی باید جزء سنوات خدمتی حساب شود ۰با توجه به رای صادره وکسر حق بیمه وکسورات بازنشستگی که خود دیوان رای صادره کرده
 
ناشناس ۲۱:۴۸ ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ با سلام از رئیس محترم قضایی آقای رئیسی عاجزانه مسئلت داریم که حقوق پایمال شده ما را به ما برگرداند وبا دستور شما دیوان محترم عدالت اداری رای خود مبنی برعدم احتساب فاصله خدمتی در بازنشستگی را پس بگیرد .با سپاس از شما من اله التوفیق
 
ناشناس ۱۳:۳۰ ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ فاصله خدمتی باید جزو سنوات حساب شود
 
ناشناس ۱۷:۰۳ ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ اتفاقاً علاوه‌بر محسوب شدن سابقه باید حقوق و مزایای ایام بیکاری هم پ داخت شود . عدالت این است
 
ناشناس ۱۲:۱۹ ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ باسلام
 
ناشناس ۱۵:۲۲ ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ فاصله خدمتی دانشسرایی ها نتیجه ی بی تدبیری آموزش پرورش بوده، و تاوان دو سال سرگردانی معلمان را هم باید بدهد نه اینکه ظلم دیگری را بر پیکره معلمان وارد کند، ما خسته ایم، خسته از ظلم عدم محاسبه فاصله خدمتی ظلم بزرگی به معلمان میباشدما رادریابید
 
ناشناس ۰۶:۰۸ ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ معلمان به تعهدات عمل کردند وچرا دولت عمل نمی کند . معلمان می توانستند ،از آموزش و پرورش خارج شوند ولی نشدند و به تعهد خود عمل کردند با آن حقوق نا کافی در آن ایام سخت با آن عشق وعلاقه ، اگر مجریان قانون انسانند ،انسانی عمل کنند، اگر بالاترند لطف کنند پس چرا پستی و نامردی
 
ناشناس ۲۳:۳۹ ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ فاصله خدمتی باید محاسبه شود
سوژه های پیشنهادی
سوژه های در حال رشد