اخبار فارس من فارس TV فارس پلاس افکار سنجی زندگی
بیشتر
انتشار : 11:34 , 1400 مهر 9 آخرین پیگیری: 3 ماه 20 روز 1 ساعت قبل

طرح الیت در دانشگاه فردوسی نباید اجرا شود

ناشناس شهرداری مشهد/وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات/ خراسان رضوي 45
در دانشگاه فردوسی، قرار است به بهانه طرح‌های محیط زیستی و با هدف کاهش تردد درون فضای پردیس دانشگاه، از دانشجو برای ورود به دانشگاه پول گرفته شود و این طرح با همکاری شهرداری و الیت قرار است اجرا شود. ما خواستار لغو این طرح و جلوگیری از ایجاد دانشگاه به بنگاه اقتصادی هستیم.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

طرح الیت دانشگاه سبز دانشگاه فردوسی مشهد شهرداری مشهد
دیدگاه تان را بنویسید
برای ارسال دیدگاه وارد حساب کاربری شوید
دیدگاه ها
13:48 , 1400 مهر 19 حمایت کردیم، لطفا و خواهشا با حمایتتون، به داد دانشجویان برسید، کد کمپین دانشجویی: 96078
ناشناس 11:12 , 1400 مهر 19 یک ضلع دانشگاه فردوسی بلوار وکیل آباد، ضلع دیگر آن بزرگراه کلانتری و ضلع دیگر بلوار پیروزی است که هر سه از پر ترددترین و شلوغ ترین راه های مشهد است !!! کنترل آلودگی و کاهش تردد در این منطقه شوخی است. من نمی دانم هدف دانشگاه از اجرای این گونه طرح ها چیست ؟؟!!!
اسی 10:00 , 1400 مهر 18 حمایت شد خواهشا از کمپین های پیشنهادی ما حمایت کنید
م.بابایی پور 18:42 , 1400 مهر 16 1. اگر قرار هست افرادی که ماشین دارن مالیات بدن چطور هست که هزینه کارمندان و اساتید و هیئت علمی به حسابشون مجدد واریز میشه؟ ماشین این عزیزان تولید آلودگی نمیکنه؟ 2.طبق کدام تحلیل وجود دوربین. رصد و بررسی خودروهای ورودی توجیهی برای پلیس به جهت کاهش ترافیک شده و اصلا طبق کدام تحلیل هزینه گرفتن از خودروها باعث میشه مردم ماشین رو از درب منزل بیرون نیارن؟ مگه توسعه زیرساخت های حمل و نقل از درب منزل اتفاق افتاده که با این طرح میخواین کاهش بدین؟ 3. این طرح مگر صرفا برای درآمد زایی از خودروهای ورودی نیست و مقرر نشده که طی قراردادی 25 درصد از درآمد به الیت برسه و اگر این درآمد محقق نشد دانشگاه وظیفه پرداخت مابه التفاوت آن را به الیت دارد و درنتیجه مجوز افزایش تعرفه هم دست خود دانشگاه است؟؟ پس دقیقا به نفع شماست که خودرو بیشتری تردد کند و این با حرفها و ادعای مطرح شده به بهانه ترافیک 8 صبح به شدت در تضاد است. 3. دانشگاه سبز طی چه ضمانت اجرایی و با چه کسی قرارداد بسته که طرح های سبز و ون و اسکوتر برقی و... راه اندازی کند؟ چه کسی قرار هست مطالبه کند؟ خود دانشگاه که بستر دانشگاه سبز است؟؟ نقد رو ول نکردن. مارو به نسیه حواله میدن؟؟ چه ضمانتی هست که مبالغ دریافتی از دانشجویان و شرکت ها سر موعد به سرانجام برسد؟ تکلیف دانشجویانی که تا 2 سال هزینه های طرح های توسعه ای آینده را پرداخته و هم هزینه کرده و هم از برکات خیالی آن استفاده نکرده اند چیه؟؟ اساسا ابتدا باید طرحی سرمایه‌ گذاری بشه روش. ایجاد بشه و بعد عوارض گرفته بشه. اینجا چرا برعکس هست؟؟ چرا کارمندان و اساتید از این مشارکت در هزینه حذف شدن؟؟ 4.دوچرخه در شهری که 5 6 ماه سال آن هوا سرد است چه توجیهی دارد؟ فقط به خاطر نصف سال آن هم وقتی نتوانسته اند زیرساخت های درستی از قبل در نظر بگیرند و از طرح های نظیر بایدو برای دوچرخه بهره لازم را نبردند چه توجیهی دارد؟ 5. چرا اگر دغدغه ترافیک وجود دارد درب سمت بلوار پیروزی رو باز نمی‌کنند؟؟ سخت نیست مدیریت بحران ترافیک. بحث توجیه پلن های درآمد زایی است! 6. چرا با شرکت های مراکز رشد و دانشجویان جلسات برگزار نشد در این 2 سال و ناگهان با دریافت پیامک های الیت همه متوجه شروع طرح شدند؟؟ اگر طرح شما بی ایراد است و کلی نفر کلی زمان وقت گذاشتن روش چرا برای اقناع افکار عمومی و دانشگاهی این 2 سال کاری نکردین و صرفا به دنبال بستن قرارداد با الیت بودین؟؟ و خیلی چراهای دیگه که ماهیت خیرخواهانه طراحان و مجریان طرح رو زیر سوال میبره!
ناشناس 17:58 , 1400 مهر 16 با سلام حتی اگر برای این طرح دو سال فکر شده، مسلما این فکر با مشورت دانشجو نبوده و بسیار مسخره هستش که از دانشجویی که د ر دوران طلایی تحصیل هست به هر عنوانی پول دریافت بشود. در فقط شرمندگی برای ریاست دانشگاه از دستاورد های این طرح هستش
ناشناس 14:09 , 1400 مهر 15 مخالف ورود الیت به دانشگاه هستم. مخالف پرداخت هزینه دورود به دانشگاه هستم.
ناشناس 13:51 , 1400 مهر 15 طرح مذکور بر خلاف قانون از دانشجویان و پرسنل و اساتید دانشگاه برای ورود به محل تحصیل و خدمتشان پول اخذ می نماید و دانشگاه را به پارکینگ عمومی و منبع درامدی برای الیت می نماید و اختمال سرقت و ناامنی در دانشگاه را بشدت افزایش داده و هوای دانشگاه را نیز الوده میکند.
ناشناس 02:16 , 1400 مهر 14 اصلا کار جالبی نیست که دانشگاه از این طریق کسب درآمد کند
ناشناس 15:50 , 1400 مهر 13 اشکالات متعدد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، امنیتی دارد. تناقض آشکار اهداف طرح با اهداف الیت! قبل از انعقاد قرارداد بیش از یکسال است که الیت شروع به کار کرده است! برخی وابستگان به مدیران دانشگاه پشت الیت پنهان شده اند!
Ali 15:45 , 1400 مهر 13 دانشگاه جزو اموال دولتی و عام المنفعه است و این کار میتواند پیگیری قضایی نیز داشته باشد
Mtaheri 11:35 , 1400 مهر 13 سالهاست دانشگاه حق ایاب و ذهاب کارکنان را پرداخت نمی کند . آلان برای تامین منفعت چه گروهی دانشگاه می خواهد به بهانه حمایت از دانشگاه سبز ، حق ایاب و ذهاب کارکنان را به الیت پرداخت کند؟!!!!!!! جای بسی سوال است .
ناشناس 22:12 , 1400 مهر 12 دانشگاه جزو اموال دولتی و عام المنفعه است و این کار میتواند پیگیری قضایی نیز داشته باشد
ناشناس 13:51 , 1400 مهر 12 متاسفانه برای جیب دانشجوشهرستانی در دانشگاه برنامه ریزی کردند و جبرانی کسری های دانشگاه بیش از 20 نشریه و گروه دانشجویی بیانیه اعتراضی دادندولی ........
ناشناس 13:27 , 1400 مهر 12 کم مونده برای نفس کشیدنمون هم تعرفه بذارن. الله اکبر.
میرزامندلیف 10:51 , 1400 مهر 12 عزیز ما حمایت کردیم ولی خودتان باید یه دستی بجنبانید. ناسلامتی دانشجو هستید. دانشجو می میرد ذلت نمی پذیرد
م.بابایی پور 00:43 , 1400 مهر 12 اگر خسارت چندبار کوبیدن و ساختن میدون علوم و خسارت اون دوچرخه‌ها و ایستگاه‌های زنگ‌زده رو از طراح‌ها و مسئولین دانشگاه می‌گرفتند حالا جرأت نداشتند همینطور پشت سر هم طرح ناقص بدن. پول بیت المال سرنوشتش اون شد. حالا اومدن سراغ جیب ما
م.بابایی پور 00:40 , 1400 مهر 12 هیچ پروژه ای در هیچ مقیاسی اگر براش دسترسی و پارک خودرو در نظر گرفته نشه نمیتونه درست فعالیت کنه. هر ساختمان با توجه به سرانه نفرات هدف فعالیتش باید پارکینگ داشته باشه. این چه حرفیه آخه. بیایم بدیهیات زندگی روزمره رو بکنیم محدودیت و ازش درآمد کسب کنیم؟؟ این چه توجیهی هست؟ بیان افرادی که ارتباطی با دانشگاه ندارن شناسایی و ازشون ورودی بگیرن که مازاد ورودی رو کنترل کنم نه اینکه جلو بدیهیات رو بگیرن
م.بابایی پور 00:37 , 1400 مهر 12 شما نمیتونی فارغ از زیرساخت های شهری که این همه نواقص داره بیای مردم رو در محدوده دانشگاه مجاب کنی که این طرح درسته و فنی هست.. اونا دقیقا چون میدونن ملت چاره ای به جز استفاده از ماشین ندارن دقیقا دست گذاشتن رو همین طرح که ازش درآمد کسب کنن... به نظر شما اگر از فردا هیچ کس ماشین نیاره این طرح شکست نمیخوره؟؟؟ پاشنه آشیل طرحشون دقیقا ورود ماشین هست. آخه خیلی واضحه
ناشناس 20:38 , 1400 مهر 11 خیلی کار اشتباهیه واقعا موندم چی با خودشون فکر میکنن همچین طرح های مسخره ای میزارن
ناشناس 18:06 , 1400 مهر 11 بی حساب و کتاب ترین دانشگاه ایران، دانشگاه فردوسیه! اونم با کادر مدیریتی فسیلش!!! انسان های از خود راضی و متکبر!!!
ناشناس 18:04 , 1400 مهر 11 این کار به هیچ وجه نباید انجام بشه! دانشگاه رو کردند بنگاه اقتصادی! اونم به اسم دانشگاه سبز!!! همه دانشگاه های بزرگ کشور دارند از راه اندازی واحدهای فناور و کسب و کارهای دانش بنیان حمایت می کنند اما اینجا نه خبری از خدمات هست و نه حمایت! تازه میخان از شرکتهای مرکز رشد برای تردد روزانه پول هم بگیرند! واقعا مسخره است! لطفاااااا جمع کنید این بساط رو!
ناشناس 17:55 , 1400 مهر 11 همچین کاری اوج نامردی درحق دانشجوعه
ناشناس 14:28 , 1400 مهر 11 نباید از دانشجوها وجهی بخاطر ورود به دانشگاه گرفته شود.
 06:18 , 1400 مهر 11 حمایت کردیم، خواهشا در حق ما لطف بفرمایین و با حمایتتون، در رفع مشکل ما دانشجوها سهیم باشین، کد کمپین ما: 96078
سوژه های پیشنهادی
سوژه های در حال رشد