اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بوشهر خبر داد:

احداث مجتمع بزرگ تجاری خورشید در بوشهر

خبرگزاری فارس: شهردار بوشهر از احداث مجتمع بزرگ تجاری، خدماتی و تفریحی در 13 طبقه و در ساحل بوشهر با نام خورشید خبر داد.

احداث مجتمع بزرگ تجاری خورشید در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فضل‌الله توسلی صبح امروز در نشست بررسی مقدمات آغاز این پروژه اظهار داشت: این ساختمان چند منظوره در نزدیکی پارک خلیج فارس و در زمینی به مساحت حدود 7 هزار متر مربع و رو به دریا ساخته می‌‌شود.
وی افزود: این مجتمع بزرگ تجاری و تفریحی شامل یک طبقه زیرزمین و سیزده طبقه بالای آن است و دارای کارکرد تجاری در طبقات اولیه و فضای پارکینگ در طبقه سوم و هتل در طبقات بالایی است به طوریکه لابی هتل در طبقه ششم قرار دارد.
شهردار بوشهر اضافه کرد: مجتمع خورشید علاوه بر بخش‌های تجاری و اقامتی، دارای بخش‌های اداری و چندین سالن کنفرانس و آمفی تئاتر، کتابخانه، رستوران، کافی شاپ، سالن‌های ورزشی و بدنسازی، شهر بازی، استخر شنا، کلینیک درمانی، تراس‌های رو به دریا و حیاط سبز نیز است. 
توسلی، ساخت چنین مجتمع‌های چند منظوره را در راستای توسعه و آبادانی بوشهر و موجب افزایش تعاملات اجتماعی عنوان کرد و گفت: این ساختمان می‌تواند به‌عنوان شاخص و نماد شهر بوشهر به‌ شمار آید. 
وی افزود: رویکرد شهرداری بندر بوشهر حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران و اجرا کنندگان پروژه‌های ساختمانی و عمرانی است و ما با ارائه تسهیلات و سایر ابزارهای قانونی که در اختیار داریم از هر گونه سرمایه‌گذاری و فعالیت در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی که به رونق این بندر دیرینه و پرافتخار کمک کند، حمایت می‌کنیم.
نشست ماهانه کمیته ساماندهی کیوسک‌های سطح شهر و دکه‌های مطبوعاتی با حضور معاون اجرایی شهردار، رئیس کمیته ساماندهی، رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر، مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز، مسئول واحد رفع سد معبر، شهرداران مناطق یک و دو و تعدادی از کارشناسان شهرداری در دفتر معاونت اجرایی و خدمات شهری در ساختمان شهرداری بندر بوشهر برگزار شد.
در این جلسه آخرین وضعیت کیوسک‌های سطح شهر از نظر عدم ایجاد سد معبر و همچنین مطابقت داشتن فعالیت آنها با مفاد قرارداد فی ما بین و نیز عدم واگذاری به شخص ثالث، بررسی و مقرر شد یکی از کیوسک‌های متخلف که متصدی آن با تغییر خودسرانه ماهیت کیوسک که صرفا برای فروش تنقلات و مطبوعات است آن را تبدیل به شعبه فروش محصولات ایرانسل کرده است تعطیل و لغو قرارداد شود.
 در ادامه جلسه به شکایت چند تن از شهروندان مغازه دار از وضعیت یک کیوسک در سطح شهر نیز رسیدگی و مقرر شد برای رفع مزاحمت، کیوسک مزبور جابه جا شود.
در این جلسه داریوش پوربهی رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر بوشهر پیشنهاد کرد برای رفاه حال شهروندان و سامان بخشیدن به وضعیت دستفروشان، هشت کیوسک مجهز در نوار ساحلی به ویژه در پارک‌های روبروی دیوار نیروی هوایی ایجاد شود که این پیشنهاد مورد موافقت و تصویب اعضای جلسه قرار گرفت و مشاور شهرداری مأمور به تهیه نقشه و جانمایی برای این کیوسک‌ها شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول