اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی فرمانده کل سپاه؛

امیری فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد شد

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی فرمانده کل سپاه، سردار یونس امیری فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد شد.

امیری فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد شد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز در این مراسم که جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تعدادی از مسئولان عالی و ارشد سپاه حضور داشتند، از خدمات شش ساله سردار سرتیپ دوم پاسدار عوض شهابی‌فر تقدیر شد.
سردار حسین سلامی در این مراسم که با حضور گسترده پاسداران و مسئولان این استان برگزار شد، با اشاره به جانفشانی فرزندان سلحشور کهگیلویه و بویراحمد در مبارزه با منافقین و گروهک‌های تروریستی ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد همواره در میادین حساس و در راه مقابله با استکبار و ایادی دست‌نشانده آنان در صف اول مبارزه قرار گرفته است.
وی افزود: سرداران سپاه، مقام و مسئولیت را تنها برای خدمت به کشور و مردم می‌خواهند و هیچ‌گاه با از دست‌دادن مسئولیت‌ها، غمگین و افسرده نمی‌شوند.
فرمانده سابق سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان این‌که در هر گوشه‌ای از ایران خدمت کنم سرباز کوچک ولایت هستم گفت: اکنون پس از 30 سال خدمت در سپاه پاسداران، احساس جوانی و شادابی می‌کنم و از مسئولان عالی سپاه می‌خواهم تا سخت‌ترین کارها را به من بسپارند.
عوض شهابی‌فر افزود: در طول دوره شش ساله خدمت در سپاه فتح کارهای خوبی انجام شده که همه آن‌ها را مدیون مجاهدت پرسنل این سپاه ولایت‌مدار می‌دانم.
فرمانده جدید سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز با تشکر از فرماندهی کل سپاه به دلیل اعتماد و اطمینان به وی برای واگذاری این مسئولیت سنگین متذکر شد: ما نیز به نوبه خود راه گذشتگان را ادامه داده و سعی خواهیم کرد با تدابیر جدید جایگاه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد را ارتقا بخشیم.
سردار سرتیپ دوم پاسدار یونس امیری اذعان داشت: ولایت‌مداری مهم‌ترین رکن در سپاه بوده که این رمز موفقیت و تعالی این نهاد مقدس در همه عرصه‌ها به شمار می‌رود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول