اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامیان:

مردم و مسئولان رامیان در هفته دفاع مقدس سنگ تمام گذاشتند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامیان گفت: در گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و برنامه‌های این ایام مردم و مسئولان شهرستان، سنگ تمام گذاشتند و سبب خوشحال خانواده‎های شهدا و ایثارگران شدند.

مردم و مسئولان رامیان در هفته دفاع مقدس سنگ تمام گذاشتند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ مجید علی‎‎بیک صبح امروز در دیدار با مسئولان شهرستان رامیان، اظهار کرد: نحوه تزئین شهرها، نصب بنرها، پارچه‎ها و پلاکاردهای مختص این ایام در ادارات و شهرها و روستاها، برگزاری یادواره‎های شهدا، سرزدن و ملاقات با خانواده‎های شهدا و ایثارگران، غبارروبی مزار شهدا و برگزاری همایش‎ها، نمایشگاه‎ها و شب‎های شعر و خاطره دفاع مقدس همه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا بوده است و انصافا در سطح شهرستان رامیان هم همچون سایر نقاط ایران شاهد شور و حالی وصف‎ناشدنی بودیم که یادآور شب‎های روحانی جبهه و جنگ است.
وی خاطرنشان کرد: شهرداران شهرهای رامیان، دلند و به ویژه خان‎به‎بین با همکاری شوراهای اسلامی شهرشان تمام سعی خود را به کار بستند تا شرمنده بچه‎های جبهه و جنگ نباشیم از این رو شایسته است به نمایندگی از همان خانواده‎های شهدا و ایثارگران تلاش آنها را ارج بگذاریم.
علی‎بیک اضافه کرد: برگزاری هفت یادواره شهدا در سطح شهرستان از دیگر برنامه‎های روحانی این ایام بود که با همکاری پایگاه‎های مقاومت و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از رشادت‎ها و دلاورمردی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد و با حضور خوب مردم شهیدپرور شهرستان و مناطق تابعه همراه بود.
وی با تقدیر از فرماندار شهرستان گفت: تعامل خوبی بین بسیج شهرستان با فرمانداری و سایر ادارات برقرار است که همکاری در اعزام کاروان‎های راهیان نور و برگزاری مراسم مختلف در سطح ادارات نمونه‎ای از آن است.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول