اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

2 هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس 2 هزار عنوان برنامه در این استان به اجرا درآمد.

2 هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا شد
حسینعلی یوسفعلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد بازسازی عملیات مسلم بن عقیل در منطقه عمومی علی‌آباد، برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در بوستان بش‌قارداش، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، برگزاری رژه نیروهای مسلح، ارائه خدمات درمانی به بسیجیان و ایثارگران، محافل انس با قرآن را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.
وی با بیان اینکه به همین مناسبت مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی در سطح پایگاه‌های خراسان شمالی به اجرا درآمد، تصریح کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با مشارکت دستگاه‌های مختلف به طرز باشکوهی در این استان اجرا شد.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس استکبارستیزی را از مهم‌ترین این دستاوردها برشمرد.
وی تاکید کرد: انقلاب‌ها، خیزش‌ها و زیر کشیدن طاغوت‌ها که در کشورها آغاز شده، از دستاوردهای مهم دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.
یوسفعلی‌زاده افزود: بسیاری از دستاوردهایی که امروز در نظام اسلامی به دست آورده‌ایم، محصول تکلیف گرایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه ایران اسلامی مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و یک تفکر جهانی شده است، یادآور شد: امروز در جای جای کشورها، اسلام خواهی و فریاد اسلام طلبی، یورش مظلوم علیه ظالم، دستاورد عظیمی بوده که به برکت خون شهیدان و دفاع مقدس برای نظام اسلامی رقم خورده است.
وی خاطرنشان کرد: فریاد اسلام خواهی از برکات دفاع مقدس بوده و باید این ارزش‌ها همواره پاس داشته و از آن محافظت شود.
انتهای پیام/wh30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول