اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی:

پالایش سهام عدالت کارگران خراسان شمالی پایان یافت

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: بررسی و پالایش نهایی سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی این استان به پایان رسید.

پالایش سهام عدالت کارگران خراسان شمالی پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، قهرمان طاهری اظهار داشت: با بررسی و استخراج اسامی کارگران فصلی و ساختمانی که دارای نقص مدارک در این سامانه بودند با ارسال پیامک از متقاضیان و ثبت نام کنندگان خواست تا ضمن مراجعه به ادارات کار و امور اجتماعی شهرستان محل سکونت خود نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.
وی افزود: با اطلاع رسانی نسبت به ثبت‌نام کارگران فصلی و ساختمانی در سایت www.karsaham.ir ‌ تعداد 47 هزار و 541 نفر در سامانه مذکور ثبت‌نام کرده که با بررسی و پالایش نهایی 46 هزار و 493 نفر مدارکشان مورد تایید قرار گرفت.
طاهری تصریح کرد: از تعداد 46 هزار و 493 نفر متقاضی دریافت سهام عدالت در استان خراسان شمالی تعداد 19 هزار و 968 نفر مربوط به شهرستان بجنورد، 9 هزار و 906 نفر شهرستان شیروان، 6 هزار و 686 نفر شهرستان اسفراین، یک هزار و 805 نفر شهرستان فاروج و 3 هزار و 918 نفر مربوط به شهرستان جاجرم است.
وی خاطرنشان کرد: مسئولیت شناسایی، بررسی و تأیید شرایط احراز کارگران فصلی و ساختمانی بر عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولیت توزیع و واگذاری سهام عدالت بر عهده  وزارت امور اقتصادی و دارایی است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول