اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان تاکید کرد:

معرفی ابعاد مختلف دفاع مقدس به نسل جوان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با اشاره به اینکه ابعاد مختلف دفاع مقدس به خوبی به نسل جوان منتقل نشده است، گفت: برای معرفی این ابعاد باید تلاش کنیم.

معرفی ابعاد مختلف دفاع مقدس به نسل جوان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جهانبخش کرمی در همایش تجلیل از خادمان راهیان نور و مراسم یادبود شهدای علم و فناوری اظهار داشت: شهدا در مقابل دشمنان ایستادند تا به نظام و انقلاب آسیبی نرسد.
وی با بیان اینکه امروز باید رهروان راستین شهدا باشیم، ادامه داد: دشمنان تا زمانی که ملت ایران بسیجی وار در صحنه حضور دارند جرات تعدی نداشته و هرگز نمی‌توانند به خواسته‌های خود برسند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: دوران دفاع مقدس گنجینه گرانبهایی است که چگونگی و چرایی آن به جوانان انتقال داده نشده است.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با حضور ایمانی و عاشورایی مردم به نتیجه رسید، خاطر‌نشان کرد: پیروزی این انقلاب در شرایطی که جهان در دست ابر قدرت‌ها بود یک اتفاق معنوی بزرگ محسوب می‌شود.
سردار کرمی با بیان اینکه استکبار جهانی در نظر داشت کشور ایران را از درون متلاشی کند، ادامه داد: دشمنان صدام را مامور از بین بردن انقلاب کرد، ولی غافل از اینکه ملت ایران پای انقلاب و نظام خود ایستاده و اجازه نمی‌دهند به کشور خود آسیبی برسد.
وی با اشاره به اینکه علل آغاز جنگ ارتباط تنگاتنگی با انقلاب اسلامی داشت، تصریح کرد: دشمنان از تاثیر این انقلاب می‌ترسیدند، که امروز شاهد این تاثیر به وضوح در بین ملت‌های منطقه هستیم.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه منشور حکومتی صدام محو کردن شیعه از صحنه بود، اضافه کرد: صدام در جنگ حتی به مردم خود نیز رحم نمی‌کرد و آنها را قتل و عام می‌کرد.
وی با اشاره به اینکه وضعیت ایران در آغاز جنگ تحمیلی در شرایط مناسبی نبود، ادامه داد: با وجود نداشتن استراتژی مدون برای هدایت جنگ انقلاب اسلامی ایران با وجود رشادت‌ها و فداکاری رزمندگان در جنگ به پیروزی رسید.
فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با تاکید به تدابیر مناسب امام (ره) در شرایط مختلف افزود: امام در مقابل دشمنان موضع‌گیری مناسبی داشتند و با رهبری خود انقلاب را به سوی پیروزی رهنمون کردند.
وی با بیان اینکه در دوران جنگ امام (ره) هوشیاری و بیداری‌های لازم را به مردم ایران تذکر می‌دادند، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های امام در جنگ تحمیلی ایجاد بسیج عمومی و تشویق مردم برای حمایت از دفاع مقدس بود.
سردار کرمی رمز پیروزی در انقلاب و دفاع مقدس و همچنین جنگ نرم امروز را ولایت، ایثار، انگیزه، جوانان  و روحیه شهادت دانست و گفت: جوانان امروز همانند شهدای دیروز جهاد را تکلیف خود می‌دانند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول