اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز چهارمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان البرز

خبرگزاری فارس: معاون ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: دبیرخانه جشنواره شعر دفاع مقدس این استان با نام عطر سنگر فعالیت خود را آغاز کرد.

آغاز چهارمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان البرز
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، غلامحسین رنجکش افزود: این جشنواره با همکاری تمامی نهادهای فرهنگی شهر و با محوریت دفاع مقدس، مقاومت ملل و بیداری اسلامی، شعر دفاع مقدس با مضامین و مفاهیم عاشورایی در چهار بخش آزاد، دانشجویی، دانش آموزی و کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: در این جشنواره نهادهای تخصصی استان در حوزه فرهنگ و هنر تعامل داشته و هر یک بخشی از جشنواره را عهده‌دار خواهند بود.
رنجکش گفت: دبیرخانه جشنواره شعر از امروز 18 مهرماه فعالیت خود را آغاز و تا پایان وقت اداری 15 آذرماه ادامه خواهد داشت.
وی تأکید کرد: شاعران می‌توانند در هر حوزه سه اثر به دبیرخانه جشنواره به آدرس کرج-45 متری گلشهر - بلوار هوشیار نبش خیابان شهید فرهاد جهانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز و یا به نشانی الکترونیکی alborz@sajed.ir ارسال دارند.
این مسئول گفت: آثار ارسالی باید به صورت لوح یا فایل فشرده شامل فایل تایپ شده اشعار و مشخصات شاعر در محیط word و فایل اسکن شده عکس پرسنلی شاعر باشد.
رنجکش تاکید کرد: این جشنواره مختص البرز بوده و شاعر باید ساکن محدوده جغرافیایی استان البرز باشد و شعر ارسال شده در جشنواره دیگری شرکت داده نشده و یا در مجموعه‌ای به چاپ نرسیده باشد.
وی در پایان ضمن دعوت از همه شاعران استان برای شرکت در جشنواره گفت: شماره تلفن02614609594 همه روزه از ساعت 9 لغایت 14 آماده پاسخگویی است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول