اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان قم خبر داد:

ثبت‌نام 50 هزار کارگر قمی برای دریافت سهام عدالت

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان قم گفت: 50 هزار کارگر ساختمانی و فصلی قمی به منظور دریافت سهام عدالت ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 50 هزار کارگر قمی برای دریافت سهام عدالت
اکبر شوکت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، در سخنانی با اشاره به فعالیت‌های انجمن صنفی کارگران ساختمانی اظهار کرد: تمام امور مربوط به استادکاران و کارگران ساختمانی از جمله بیمه‌های تامین اجتماعی، سهام عدالت کارگران، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، پیگیری مطالبات کارگران ساختمانی و‌... بر عهده این انجمن است.
وی ادامه داد: انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی رسیدگی به این موضوع‌ها را در سطح استان‌ها و کانون انجمن‌های کارگران ساختمانی پیگیری کرده و این مشکلات و برنامه‌ها را در سطح کشور دنبال می‌کنند.
رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان قم تصریح کرد: بیمه کارگران ساختمانی که در سال جاری به تصویب رسید از جمله مواردی بود که توسط این کانون انجام شد.
شوکت در ادامه با اشاره به تاسیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان از سال 75، عنوان کرد: 20 هزار کارگر ساختمانی در سطح استان وجود دارند که نیمی از این تعداد زیر پوشش انجمن‌ صنفی هستند.
وی بیان کرد: انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان قم با 10 هزار عضو جز سه انجمن برتر و پیشرو در کشور است.
رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان قم با اشاره به تصویب بیمه کارگران ساختمانی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کارگران ماهیانه هفت درصد از حق بیمه را پرداخت می‌کنند.
شوکت گفت: با تصویب شدن بیمه کارگران ساختمانی، 4 هزار کارگر ساختمانی به همراه خانواده در قم بیمه شدند.
وی در ارتباط با فعالیت انجمن‌های صنفی در رابطه با دریافت سهام عدالت کارگران اظهار کرد: ثبت‌نام برای دریافت سهام عدالت کارگران از اواخر سال گذشته از طریق انجمن‌های سراسر کشور صورت پذیرفت و اسامی در سایتی که توسط وزارت کار معرفی شده بود، وارد شد و مورد بازبینی قرار گرفت.
رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان قم با بیان اینکه 50 هزار کارگر ساختمانی و فصلی قمی به منظور دریافت سهام عدالت ثبت‌نام کرده‌اند، عنوان کرد: در بین کارگران، نخستین صنفی که سهام عدالت دریافت می‌کنند کارگران ساختمانی و فصلی هستند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول