اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 7 آبان ماه در اصفهان؛

ارسال آثار به پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس تمدید شد

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان اصفهان گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان اصفهان تا هفت آبان ماه سال جاری تمدید شد.

ارسال آثار به پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس تمدید شد
حسین علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره فراخوان پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان اظهار داشت: پنجمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس هم‌زمان با بیستمین جشنواره کنگره سراسری شعر دفاع مقدس در استان اصفهان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: آثار نفرات برگزیده در سطح استان به بیستمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس معرفی می‌گردند.
دبیر اجرایی پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان اصفهان با اشاره به پاسداشت زبان فارسی در حوزه‌ شعر دفاع مقدس تاکید کرد: به منظور شناسایی چهره‌های شاخص و آتیه‌دار در حوزه دفاع مقدس و از آفرینندگان کلام که با شیوایی سخن، تازه‌ترین مفاهیم شعر مقاومت را خلق می‌کنند، دعوت به عمل می‌آید.وی استفاده از ظرفیت‌های علمی و هنری استان برای ایجاد و تقویت حرکت پویای شعر را از اهداف برگزاری پنجمین جشنواره شعر کودک دانست و اضافه کرد: تلاش در ترویج و حفظ فرهنگ مقاومت، پایداری، ایثار، شهادت از دیگر اهداف این جشنواره است.
محمدی موضوعاتی را که شاعران و عموم مردم می‌توانند شرکت کنند را این گونه بیان داشت: ایثار، شهادت و دفاع مقدس، مقاومت فلسطین و لبنان، فرهنگ عاشورایی و شعر کودک و نوجوان دفاع مقدس در قالب آزاد از موضوعات این جشنواره است.
وی با اشاره به اینکه تا هفت آبان ماه سال جاری مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره است، تصریح کرد: مراسم اختتامیه 26 آبان ماه سال جاری مصادف با روز حماسه و ایثار استان اصفهان و نفرات برگزیده اول تا سوم اعلام می‌شوند.
دبیر اجرایی پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان اصفهان گفت: علاوه بر نفرات برگزیده هر گروه، از پنج نفر شاعر برگزیده نیز تقدیر می‌شود.
به گزارش فارس، ارسال آثار برای عموم و در تمام شرایط سنی آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به خیابان 22 بهمن، چهارراه علامه امینی، ضلع غربی باغ غدیر، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، صندوق پستی 1774-81465  - تلفن:2683182 و تلفکس:2683180 ارسال کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول