اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

واکنش مرعوبانه شورای امنیت سازمان ملل به تسخیر سفارت انگلیس در تهران

خبرگزاری فارس: شورای امنیت سازمان ملل روز گذشته در واکنش شتاب‌زده به اقدام خودجوش دانشجویان ایرانی در تسخیر سفارت انگلیس در تهران آن را محکوم کرد.

واکنش مرعوبانه شورای امنیت سازمان ملل به تسخیر سفارت انگلیس در تهران
به گزارش فارس به نقل از نشریه فرانسوی "20 مینوت"، "خوزه فیلیپ کابرال" رئیس دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل و سفیر پرتغال در این نهاد بین‌المللی روز گذشته در محکومیت اقدام دانشجویان ایرانی در ورود به سفارت انگلیس در تهران اعلام کرد: «اعضای شورای امنیت حمله به سفارت انگلیس در تهران را که منجر به ورود غیرمجاز به ساختمان‌های دیپلماتیک و کنسولی و به بار آمدن آمدن خسارات جدی شد، به شدت محکوم می‌کنند.»

بر اساس این گزارش، بیانیه شورای امنیت در محکومیت اقدام دانشجویان ایرانی در ورود به سفارت انگلیس با اتفاق آراء ۱۵ عضو این شورا از جمله چین و روسیه، به تصویب رسید.

ده‌ها نفر از دانشجویان دانشگاه‌های تهران بعدازظهر روز گذشته در اعتراض به دور جدید تحریم‌های لندن علیه ایران، مقابل سفارت انگلیس در تهران تجمع کردند.

در این تجمع که اقشار مختلف مردم همراه با دانشجویان حضور داشتند، شعارهایی چون "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر انگلیس"، "مرگ بر اسرائیل"، "الله اکبر"، "دانشجو می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد"، "ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده" و ... سر داده ‌شد.

در این تجمع، پرچم انگلیس و رژیم صهیونیستی همراه با شعار مرگ بر انگلیس دانشجویان به آتش کشیده شد.


انتهای پیام/ر.ص
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول