اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

حمله به سفارت ایران در پاریس با تبر و خونسردی پلیس فرانسه+ فیلم

خبرگزاری فارس: تعدادی از جدای طلبان و منافقان با تبر و سنگ سفارت کشورمان را در پاریس هدف حمله قرار می‌دهند و این درحالی است که خبری از پلیس‌های فرانسوی نیست.

حمله به سفارت ایران در پاریس با تبر و خونسردی پلیس فرانسه+ فیلم
دولت انگلیس و همپیمانان غربی این کشور درحالی حمله دیروز دانشجویان به سفارت این کشور را به شدت مورد انتقاد قرار دادند و آن را برخلاف قوانین بین المللی نامیدند که بارها سفارت ایران در کشورهای غربی مورد حمله قرار گرفته و هیچ‌ یک از کشورها نسبت به این مسئله واکنشی نشان ندادند.

فیلم مورد نظر نشان می‌دهد، عده از منافقان با برگزاری تظاهرات برای یکی از جدایی طلبان کرد که اعدام شده به سفارت حمله می‌کنندو شیشه ها را می‌شکنند و با تبر در سفارت را می‌شکنند و کسی نه آنها را دستگیر کرده نه مقاومتی می‌کند؛ گویا طرف فرانسوی ملزم به اجرای معاهده ژنو برای حفظ امنیت سفارت خانه های خارجی نبوده است.

این درحالی است که پیش از این در حمله تروریست ها به سفارت ایران در لندن در سال 1359 دو کارمند سفارت ایران به شهادت رسید با اینحال غرب هیچ واکنشی به این مسئله نداشت.

شما می توانید فیلم حمله به سفارت ایران در پاریس را اینجا مشاهده کنید.

انتهای پیام/ق
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول