اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ

به همت هیئت معارف جنگ هوانیروز منتشر می‌شود؛

«مردی در روشنایی» روایت داستانی زندگی فرمانده سابق هوانیروز

خبرگزاری فارس: زندگی امیرسرتیپ خلبان «کیومرث احدی» فرمانده سابق ستاد هوانیروز در کتابی با عنوان «مردی در روشنایی» به زودی منتشر می‌شود.

«مردی در روشنایی» روایت داستانی زندگی فرمانده سابق هوانیروز
به گزارش خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا»، زندگی و خاطرات امیرسرتیپ خلبان «کیومرث احدی» فرمانده سابق هوانیروز در کتابی با عنوان «مردی در روشنایی» با قلم «زهرا ابوعلی» به زودی به همت هیئت معارف جنگ هوانیروز منتشر می‌شود.

دوران کودکی، نوجوانی، ورود به دانشکده افسری، تحولات انقلاب و فعالیت‌های مبارزاتی دانشجویان این دانشکده در سال 57، حضور 2 ماهه امیر سرتیپ احدی در آن منطقه جنوب به صورت روزشمار، چگونگی ورود کیومرث احدی به هوانیروز و گذراندن دوره‌های خلبانی در سال 1360 و فرماندهی دیس پیج (هواشناسی و کنترل وضعیت هوا برای پرواز) بخشی از سرفصل‌های این کتاب است.

در این کتاب 300 صفحه‌ای حضور امیرسرتیپ «کیومرث احدی» در عملیات‌های مختلف دوران دفاع‌مقدس از جمله عملیات‌های والفجر9، نصر4، کربلای6 و بیت‌المقدس 2 و 6 و نبردهای پایان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و در دوران پس از دفاع‌مقدس با فرماندهی در پایگاه هوانیروز مسجد سلیمان، گذراندن دوره عالی دافوس، آغاز فرماندهی وی در سال 1382 در کل هوانیوز به تحریر درآمده است. 
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول