اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موسس طب اهل بیت (ع) در ایران:

قرص‌های آهن وارداتی حاوی اسیدفولیک است

خبرگزاری فارس: موسس طب اهل بیت (ع) در ایران گفت: ورود قرص‌های آهن حاوی اسید‌فولیک به داخل کشور موجب کاهش عمر مصرف‌کننده می‌شود.

قرص‌های آهن وارداتی حاوی اسیدفولیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت حسین روازاده ظهر امروز در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در این شهر، اظهار داشت: قبل از اینکه به فکر تحول باشیم باید به نتیجه آن فکر کنیم.

وی با اشاره به اینکه در شرایط بحرانی در طول سال‌های گذشته افرادی مانند امام خمینی (ره) رهبری انسان‌ها را بر عهده می‌گیرد، تصریح کرد: دشمنان نظام در طول 200 سال گذشته تلاش‌های زیادی کرده‌اند تا انجام گناه و فساد را در بین مردم و جوانان ترویج دهند.

رئیس جامعه اصلاح کشاورزی ایران اضافه کرد: دشمنان نظام حرکت‌های انقلابی برخی از رهبران و مردم جامعه را در دوران انقلاب کم‌رنگ جلوه داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به قیمت رسیدن به برخی از خواسته‌های خود تمام موانع را کنار می‌زنند، ابراز داشت: در کودکستان‌های کشورهای استعمارگر و انگلیس کودکان را تحت نظر و طبق خواسته‌های فرهنگی خود تربیت می‌کنند.

روازاده درباره وارد کردن قرص‌های آهن حاوی اسید‌فولیک به داخل کشور خاطر نشان کرد: مصرف این قرص‌ها در دختران در سنین نوجوانی موجب کاهش طول عمر آنها می‌شود.

وی با بیان اینکه جسم انسان تا سن 35 سالگی در حال رشد و در سن 40 سالگی زمان شکوفایی روح انسان است، ابراز داشت: مرکز فراگیری علوم واقعی در روستاها است.

این مسئول با بیان اینکه دشمن از طریق تهاجم فرهنگی با استفاده از ماهواره، اینترنت و دانشگاه‌های کشور می‌خواهد فرصت آموزش را از مردم ما بگیرد خاطر نشان کرد: بیکاری در کشور نتیجه نادرست بودن تحصیل و ناکافی بودن فراگیری علوم در دانشگاه‌ها است.

وی سکته قلبی در افراد بین 16 تا 22 سال که کاکائو زیاد مصرف می‌کنند را بیشتر دانست و افزود: 50 درصد از گاز شومینه‌های خانگی و 30 درصد از گاز بخاری‌های خانگی به درون خانه‌ها نفوذ می‌کند و موجب خفگی در افراد می‌شود.

به گزارش فارس، در این مراسم به برگزیده‌های کانون فرهنگی طاها در شهر رشت و نیز تعدادی از حاضران هدایایی به رسم یادبود اهدا و از سایت کانون رونمایی شد.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول