اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی سرخپوشان:

تیم گرگان لیاقت قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان را داشت

خبرگزاری فارس: قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی سرخپوشان گفت: تیم گرگان در رقابت‎های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور لیاقت قهرمانی را داشت.

تیم گرگان لیاقت قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان را داشت

علی نصیبی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: اقدام غیرحرفه‌ای تیم سیرجان در هفته هجدهم و پایانی رقابت‎های لیگ برتر فوتبال بانوان و عدم حضور در گرگان برای برگزاری دیدار با سرخپوشان، کاملا به سود تیم هم‌استانی آنها شهرداری بم تمام شد و باعث شد گشت بمی‌ها با مسجل شدن قهرمانی‌شان، با آسودگی خاطر به مصاف تیم دلوار کشتی جنوب بوشهر بروند.

وی خاطر نشان کرد: این در حالی بود که در صورت شکست تیم بم مقابل بوشهر و پیروزی گرگان در خانه مقابل سیرجان با تفاضل گل بسیار، سرخپوشان گرگان قهرمان لیگ برتر ایران می‎شد، اما عدم حضور معنادار سیرجان با وجود انجام تمهیدات لازم در گرگان، باعث شد بازی سه بر صفر به سود ما اعلام شود در صورتی که ما به پیروزی با تفاضل گل بیشتر از این احتیاج داشتیم.

این مسئول ادامه داد: انتظار داریم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با حساسیت ویژه پیگیر این موضوع که حرف و حدیث‎ها و ابهام‎هایی را به وجود آورده،باشد.

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی سرخپوشان گرگان متذکر شد: بنده و تعدادی دیگر از اعضای هیئت مدیره در میانه مسابقات و در حالی که تیم دو باخت داشت و البته حاشیه‌هایی نیز مجموعه را تهدید می‎کرد به باشگاه ملحق شدیم.

نصیبی گفت: در این بین تلاش ما به جذب بیش از پیش از اسپانسرها، بازگرداندن آرامش به تیم، فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب و ... استوار گشت و خوشبختانه این اقدامات هیئت مدیره و مدیرعامل، با بازخورد مناسبی از سوی مجموعه باشگاه مواجه شد و سبب گشت تلاش‎های بازیکنان و کادر فنی دوچندان شده و تیم نتایجی درخشان را در ادامه رقابت‎ها کسب کرده و در کورس قهرمانی قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: با همراهی مدیران استانی، شورا و شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان، اداره کل ورزش و جوانان استان، هیئت فوتبال و البته نیکوکاران گرگاندوست، با توجه به فشردگی رقابت‌ها، غیر از بازی مقابل انزلی و همدان، تیم را در باقی دیدارها به صورت هوایی اعزام کردیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سرخپوشان گرگان خاطر نشان کرد: تامین خوابگاه مناسب، استخر، سینما و... از دیگر اقدامات مجموعه باشگاه بود تا بازیکنان با آرامش بازی‎ها را پی گرفته و تنها دغدغه بازی را داشته باشند.

نصیبی یادآور شد: با توجه به مشکلات مالی باشگاه، از آنجا که به بازیکنان تعهد داشته و به آنها قول داده بودیم، اکنون در حال پرداخت مبلغ قراردادهای آنان هستیم تا بتوانیم لااقل اینگونه پاسخگوی بخشی از زحمات آنها باشیم.

وی افزود: باشگاه فرهنگی ورزشی سرخپوشان علاوه بر تیم فوتبال دارای تیم فوتسال بانوان نیز بوده که این تیم با وجود داشتن عنوان نایب قهرمانی جام حذفی ایران، در سال گذشته به علت مشکلات مالی از حضور در لیگ برتر ایران انصراف داده و در رقابت‎های سال جاری نیز به علت مشکلات مالی قصد حضور در لیگ یک را نداشته که در این صورت سقوط نماینده گرگان به دسته دوم حتمی است.

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی سرخپوشان گرگان ابراز داشت: در این میان به خاطر از دست نرفتن این سهمیه با ارزش و با توجه به آنکه بنا بر اعلام فدراسیون در رقابت‎های لیگ یک فوتسال باید یک اسفند در استان فارس به میدان برویم، جلسات اضطراری باشگاه طی هفته گذشته به خاطر جذب اسپانسر، تعیین کادر فنی و برگزاری تمرینات و... به صورت مستمر برگزار شد.

نصیبی خاطر نشان کرد: در این بین امیدواریم با افزایش حمایت‌ها از این مجموعه، مشکل مالی ما حل شود تا با توجه به ظرفیتی که در مجموعه باشگاه و گرگان وجود دارد اگر نتوانستیم سهمیه فوتسال لیگ برتر بانوان را برای گرگان به ارمغان بیاوریم لااقل سهمیه لیگ یکی خود را حفظ کنیم.

وی گفت: اما آنچه که مسلم است اینکه اگر نتوانیم منابع مالی را برای حضور در این مسابقات تامین کنیم چاره‎ای جز انصراف نداریم.

عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سرخپوشان گرگان در بخش دیگری از سخنانش به سوابق این باشگاه اشاره کرد: سرخپوشان از ریشه‎دارترین تیم‎های استان است که با همت مجید دزیانی از ورزشکاران گرگانی راه‎اندازی شده و ایشان که هم‌اکنون به عنوان مدیرعامل باشگاه انجام وظیفه می‎کند زندگی‎اش را وقف سربلندی این مجموعه که بازیکنان زیادی را به تیم ملی تحویل داده، کرده است.

نصیبی ابراز داشت: وی با وجود موانع بسیار در جذب اسپانسر برای ورزش بانوان، با تحمل مشقات بسیار دو تیم فوتبال و فوتسال این باشگاه را از مسابقات شهرستانی و استانی به زیرگروه لیگ کشور و سپس لیگ دو و یک و سرانجام لیگ برتر رساند هر چند که در این مسیر دچار مشکلات و استرس‎های بسیاری شده و مجبور به تحمل دردسرهای مالی زیادی گشت.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم مجموعه استان بتواند قدردان افرادی که اینگونه برای سربلندی جوانان این دیار می‌کوشند باشد، در این بین تلاش هیئت مدیره نیز بر تشکیلاتی شدن فعالیت باشگاه و حرکت آن به سوی حرفه‎ای شدن است.

تیم فوتبال سرخپوشان گرگان در پایان رقابت‎های لیگ برتر بانوان ایران با کسب 45 امتیاز و تنها با یک امتیاز اختلاف با قهرمان، نایب قهرمان لیگ برتر بانوان ایران شد.

انتهای پیام/ن۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول