اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

اعتراف نفر همراه عطاء الله مهاجرانی در نشست 18 میلیون دلاری

نوری زاده:الجنادریه را گارد ملی سعودی برگزار کرد/ این فستیوال مثل جشن هنر شیراز بود

خبرگزاری فارس: علیرضا نوری زاده که به همراه عطاء الله مهاجرانی به منظور دریافت کمک مالی از سعودی ها برای جریان فتنه در نشست «الجنادریه» شرکت کرده بود ، اعتراف کرد: نشست الجنادره از سوی «گارد ملی عربستان» برگزار می شود.

نوری زاده:الجنادریه را گارد ملی سعودی برگزار کرد/ این فستیوال مثل جشن هنر شیراز بود

به گزارش خبرنگار سیاسی فارس ، به دنبال  اعتراضات شدید محافل سیاسی و رسانه ای در داخل و خارج کشور به حضور عطاء الله مهاجرانی تئوریسن دولت خاتمی و عضو اتاق فکر موسوی در نشست الجنادریه و دریافت کمک 18 میلیون دلاری از دستگاه امنیتی سعودی،علیرضا نوری زاده  دیگر تریبون دار حامی جریان فتنه که وی نیز در این نشست شرکت کرده است ، با انجام مصاحبه های مختلف درصدد توجیه حضور  مهاجرانی در این نشست برآمده است. نوری زاده در مصاحبه با بی بی سی در توجیه دلایل حضور خود و عطاء الله مهاجرانی ، نشست الجنادریه را یک نشست فرهنگی عنوان کرد که توسط سعودی های برگزار می شود.

وی در این خصوص تاکید کرد که فسیوال (الجنادریه) نه به بزرگی جشن هنر شیراز ولی در همان جهت است.

گفتنی است جشن هنر شیراز در دوران رژیم شاه حرکتی به اصطلاح فرهنگی بود که دیکتاتوری پهلوی برای سرپوش گذاشتن بر  جنایت های خود و خفقان حاکم بر ایران با هزینه های سنگین به راه انداخت. جشن هنر شیراز یکی از نقاط عطفی بود که ملت ایران را برای ساقط کردن رژیم پهلوی مصمم کرد.

علیرضا نوری زاده در این مصاحبه در عین ادعای فرهنگی بودن نشست الجنادریه تصریح کرد که این فستیوال از سوی «گارد ملی  عربستان سعودی» برگزار می شود.

خبرگزاری فارس پیش از این خبر داده بود که امسال فستیوال به اصطلاح فرهنگی الجنادریه به محفلی برای ارتباط گیری دستگاه امنیتی رژیم سعودی با چهره های سیاسی غربگرا و حامی جبهه سازش و مخالف جبهه مقاومت تبدیل شده بود. در این نشست برخی چهره های سیاسی مخالف جمهوری اسلامی از جمله عطاء الله مهاجرانی عضو  ارشد دولت های هاشمی و خاتمی و  حامی موسوی حضور داشتند. دستگاه امنیتی سعودی در پایان این نشست 18 میلیون دلار برای تقویت جریان فتنه اهدا کرد.

/انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول