اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رستم قاسمی:

رهایی از وابستگی به بیگانگان ماموریت عظیم صنعت نفت است

خبرگزاری فارس: وزیر نفت گفت: ماموریت وزارت نفت در خط مقدم تولید، رهایی کشور از وابستگی به بیگانگان و خودکفایی در این صنعت عظیم است.

رهایی از وابستگی به بیگانگان ماموریت عظیم صنعت نفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی نفت و گاز پارس، رستم قاسمی در پیامی به سومین همایش توسعه پایدار، یکپارچه و دانایی محور منطقه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: منطقه ویژه انرژی پارس تجلی‌گاه عزت و اراده ملی برای توسعه پایدار است و حضور مدعوین محترم به این منطقه را گرامی می‌دارم.

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: این طرح عظیم و راهبردی، ما را در آزمونی تاریخی قرار داده تا دین خود را نسبت به این نظام مقدس ادا و برای آیندگان چشم‌انداز روشنی ترسیم کنیم که به فضل الهی و با توجه به اصول و ارزش‌ها و توان بالای موجود در نیروهای خلاق مومن متعهد و متخصص این مهم محقق خواهد شد.

وزیر نفت یادآور شد: امروز ماموریت ما در خط مقدم تولید رهایی کشور از وابستگی به بیگانگان و خودکفایی در این صنعت عظیم است؛ بنابراین اینگونه گردهمایی‌ها فرصتی برای تحقق این اهداف مقدس است که در این راستا باید با خرد جمعی برای دستیابی به اهداف بزرگ از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کرد.

وزیر نفت در بخش دیگری از پیام خود آورده است: شکی نیست که به حول و قوه الهی گذر از این آزمون تاریخی نه تنها برای نسل حاضر که برای آیندگان نیز مایه فخر و مباهات خواهد بود؛ استفاده از همه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های علمی و تخصصی کشور برای دستیابی به اهداف بلند اجتناب‌ناپذیر است، امیدوارم در سومین همایش توسعه پایدار یکپارچه و دانایی محور منطقه اقتصادی انرژی پارس با توجه خاص به تولید توسعه همه‌جانبه، گامی بلند در این مسیر برداریم.

قاسمی خاطر نشان کرد: آرزوی اینجانب توفیق دست‌اندرکاران، فعالان و دلسوزان این عرصه و دستیابی به دستاوردهای علمی و عملی برای توسعه پر شتاب این میدان استراتژیک و اجرای منویات مقام معظم رهبری و نزدیکی و نیل به اهداف سند چشم‌انداز 1404 است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول