اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای منتخب جبهه متحد اصولگرایان گیلان در آستارا:

مشارکت مردم نشانه اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: کاندیدای منتخب جبهه اصولگرایان گیلان در آستارا گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشانه اقتدار نظام اسلامی است.

مشارکت مردم نشانه اقتدار نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا علیرضا نعمتی عصر سه‌شنبه در جمع مردم بخش لوندویل این شهرستان با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار داشت: تریبون یک میتینگ سیاسی که توسط دست‌اندرکاران انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی تعیین می‌شود مکان مقدسی است که مطالبی در آن مطرح می‌شود که باید به دور از هرگونه توهین باشد.

وی یکی از شرایط انتخاب اصلح را اجرای سخنرانی‌های منطقی و بیان برنامه‌های آن کاندیدا عنوان کرد و افزود: اطرافیان کاندیداها نیز باید با رعایت قانون از هرگونه پاره کردن عکس‌های تبلیغاتی رقبای خود پرهیز کنند.

کاندیدای منتخب جبهه متحد اصولگرایان گیلان در آستارا با انتقاد از رواج شایعه‌پراکنی در بین اطرافیان برخی کاندیداها علیه یکدیگر تصریح کرد: با توجه به برگزاری هشت دوره انتخابات مجلس در شهرستان آستارا که پرشور و موفق برگزار شده امروز عموم اقشار مختلف مردم کشور بیدار شده و هرگز فریب اینگونه شایعات و فرصت‌طلبان را نمی‌خورند.

وی پرهیز از تبعیض و بی‌عدالتی و رعایت اصل شایسته‌سالاری را از دیگر شرایط کاندیداهای نمایندگی دانست و بیان کرد: با توجه به تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری درباره دقت نمایندگان برای هرگونه تاثیرپذیری از سرمایه‌داران و تخلفات بانکی در کشور، حساسیت مردم در این دوره نسبت به مفاسد اقتصادی چند برابر شده است.

نعمتی حضور مردم در انتخابات را نشانه اقتدار و عظمت ملت ایران نامید و خاطر نشان کرد: تحریم دشمنان قسم‌خورده نظام علیه انتخابات هیچ تأثیری در روند برگزاری انتخابات و آرمان‌های ملت ایران نمی‌گذارد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول