اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

خوزشاهیان «پیراهن و کفن» خود را به بازار می‌فرستد

خبرگزاری فارس: یک شاعر از انتشار تازه‌ترین اشعار خود با عنوان «پیراهن و کفن» تا پایان سال جاری خبر داد.

خوزشاهیان «پیراهن و کفن» خود را به بازار می‌فرستد

هادی خوزشاهیان، نویسنده، مترجم و شاعر ادبیات کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار ادبیات و کتاب باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص تازه‌ترین اثر زیر چاپ خود، بیان داشت: چندی پیش اشعاری را برای گروه سنی نوجوان سرودم که آنها را گردآوری و در مجموعه شعری به چاپ خواهم رساند.

وی با بیان اینکه عنوان این اثر را «پیراهن و کفن» نهادم، اضافه کرد: این مجموعه شعر دربرگیرنده اشعاری با موضوعات عاطفی و اجتماعی است که بیشتر آنها به جنگ تحمیلی و مرگ اختصاص دارد.

خوزشاهیان با بیان اینکه مجموعه شعر «پیراهن و کفن» دارای حدود یکصد صفحه است، ادامه داد: انتشارات شانی سعی دارد این مجموعه شعر را تا پایان سال منتشر کند و این اثر در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به مخاطبان نوجوان نیز عرضه خواهد شد.

این شاعر با بیان اینکه مجموعه شعر «پیراهن و کفن» دارای حدود 40 قطعه شعر با موضوعات آزاد است، ادامه داد: تاکنون از بنده مجموعه شعرهای بسیاری منتشر شده که این اثر نیز در راستای همان مجموعه شعرها روانه بازار نشر می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول