اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شهادت یک جوان بحرینی دیگر با گازهای سمی آل‌خلیفه

خبرگزاری فارس: یک جوان بحرینی دیگر بر اثر استنشاق گازهای سمی شلیک شده توسط نیروهای امنیتی و نظامی آل‌خلیفه به شهادت رسید.

شهادت یک جوان بحرینی دیگر با گازهای سمی آل‌خلیفه

 به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرآة البحرین، "جعفر جاسم رضی"، جوان بحرینی و از اهالی روستای "المقشاع" شامگاه روز گذشته بر اثر استنشاق گازهای سمی و اشک‌آور شلیک شده توسط نیروهای امنیتی و نظامی آل‌خلیفه به شهادت رسید.

روز گذشته مناطق مختلف بحرین از جمله "شهرکان"، "کرانه"، "السنابس"، "باربار"، "البلاد القدیم" و چند منطقه دیگر شاهد تظاهرات مسالمت‌آمیز مردمی علیه اشغالگران سعودی بود.

شلیک گازهای سمی در مناطق مسکونی و حتی داخل منازل به بهانه متفرق کردن تظاهرات‌کنندگان از جمله دلایل اصلی شهادت شهروندان بحرینی به شمار می‌آید.

مردم بحرین همزمان با نخستین سالگرد اشغال کشور خود توسط نیروهای نظامی سعودی از پنج شنبه گذشته فعالیت‌هایی را تحت عنوان "نه به اشغالگران" آغاز کردند.

در همین راستا مردم بحرین قرار است، جمعه آینده با برگزاری 10 تظاهرات بزرگ در مناطق مختلف این کشور به فعالیت‌های خود در هفته "نه به اشغالگران" پایان دهند.

روز گذشته همچنین بحرینی‌ها و اعراب و مسلمانان مقیم لندن در سالگرد اشغال بحرین توسط نیروهای نظامی سعودی مقابل سفارتخانه‌های بحرین و عربستان تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کردند.

تحصن‌کنندگان با اعتراض به ادامه اشغال بحرین، حضور نیروهای سعودی در خاک بحرین را غیرقانونی دانستند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول