اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مخترعانی از چهار استان شمال غرب

نمایشگاه اختراعات در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان گفت: با نمایش 100 اختراع، نمایشگاه اختراعات چهار استان در زنجان برگزار می‌شود.

نمایشگاه اختراعات در زنجان برگزار می‌شود

علی رمضانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: بنیاد نخبگان استان زنجان در سال جاری در راستای حمایت از نخبگان اقدامات لازم را انجام داده و در راستای تحقق شعار سال اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر از وظایف این بنیاد محسوب می‌شود، تصریح کرد: توجه به طرح‌های کسب و کار و تعاونی‌های دانش بنیان از برنامه‌های سال جاری در کنار توجه به سایر بخش‌ها است.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان از برگزاری نمایشگاه اختراعات در استان زنجان خبر داد و گفت: این نمایشگاه با حضور چهار استان کشور در زنجان برگزار می‌شود.

وی از حضور استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه با حضور نخبگان و استعدادهای برتر و مخترعان این چهار استان برگزار می‌شود.

رمضانی از پیش‌بینی تایید 100 اختراع برای حضور در این نمایشگاه از سوی داوران خبر داد و گفت: نام‌نویسی این دوره به صورت اینترنتی بوده و مخترعان این چهار استان می‌توانند از طریق اینترنت برای حضور در این نمایشگاه نام‌نویسی کنند.

وی با بیان اینکه پس از نام‌نویسی افراد برای حضور در این نمایشگاه اختراعات ارائه شده از سوی داوران مورد بررسی قرار می‌گیرد، یادآور شد: تنها اختراعاتی به این نمایشگاه راه می‌یابند که از سوی داوران تایید شده باشند.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای برنامه‌های فرهنگی و بازدیدهای مختلف در سال جاری خبر داد و گفت: ارائه برنامه‌های آموزشی در راستای توانمند سازی نخبگان و استعدادهای برتر و اجرای طرح‌های مختلف برای نخبگان از دیگر برنامه‌های سال جاری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه همه فعالیت‌های بنیاد نخبگان استان زنجان در راستای تاثیرگذاری نخبگان در جامعه انجام می‌شود، یادآور شد: با توجه به نامگذاری سال گذشته با عنوان سال جهاد اقتصادی و سال جاری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تلاش‌های لازم برای ادامه سال جهاد اقتصادی و توجه به تولید ملی در دستور کار بنیاد نخبگان قرار دارد.

رمضانی ایجاد اشتغال پایدار برای نخبگان، حمایت از استعدادهای برتر و پیگیری امور مربوط به نخبگان را از برنامه‌های سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/و۲۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول