اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی- امنیتی استاندار همدان:

نخبه‌پروری سرلوحه برنامه‌ها قرار گیرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی- امنیتی استاندار همدان گفت: نخبه‌پروری سرلوحه برنامه‌ها قرار گیرد.

نخبه‌پروری سرلوحه برنامه‌ها قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی پیش از ظهر امروز در جشن ستارگان نخبه علمی استان نامگذاری امسال توسط مقام‌ معظم رهبری را نشان از جهت‌گیری و راهبردنگری ایشان در حوزه کلان مدیریت عنوان کرد و اظهار کرد: اعتقاد داریم آنچه اتفاق می‌افتد و حاکمیت جامعه را پوشش می‌دهد توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی از گذشته در ما درونی شده و نگاه نافذ ایشان در تمام دوران‌ها بر کشور احاطه داشته است.

وی افزود: هر تحول بزرگی که در حوزه سازندگی اتفاق می‌افتد و جهش‌های جامعه را از فضای مدیریتی مورد احاطه قرار می‌دهد، در راستای توجه به نخبگان می‌تواند تحولات بزرگی را در سطح جامعه ایجاد کرده و ما را سمت و سوی تحقق شعارهای رهبری رهنمون کند.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار همدان خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا با رصد کردن برنامه‌ها و شعارهای تعیین شده به منظور نامگذاری سال‌ها، از سال 83 تاکنون مباحث و نکات ویژه در این شعارها را مد نظر قرار داده و تک تک قله‌های تأثیرگذار در این لایه‌های قدرت را از درون آن خارج کنند.

وی بیان کرد: با شکل‌گیری و جهت‌گیری اطلس‌های کلان فرهنگی که از ملزومات جامعه ما محسوب می‌شود می‌توانیم ساختارهای علمی را مد نظر قرار داده و تحولی عظیم را در جامعه ایجاد کنیم.

فامیل‌کریمی ادامه داد: ایجاد تحول بنیادین در آموزش و پرورش، ثبات و توانمندی را در ساختار آموزشی کشور ایجاد و باوری درونی را در مدیریت کلان کشور به ارمغان آورده که می‌تواند راهبردهای علمی حوزه نخبگان کشور را در خود جای داده و به شورای فرهنگی کشور نیز مرتبط شود.

وی تصریح کرد: برای دستیابی به آینده روشن باید مسیرهای مختلف توسعه، شکوفایی و بالندگی را از تمام بخش‌ها و حتی درون خانواده‌ها آغاز کرده و نخبگان را به عنوان حوزه‌های قدرت جامعه تا حد توان پرورش دهیم.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار همدان افزود: ایجاد پارک‌ علم و فناوری به عنوان مرکز نخبه‌یابی و نخبه‌پروری در استان توانسته تا حد زیادی مشکلات موجود نخبگان را حل کرده و لایه‌های استعدادهای موجود را شناسایی کند.

وی در پایان گفت: وظیفه داریم تا ظرفیت‌های نخبگان استان را شناسایی کرده و آنها را به سمت حوزه‌های مختلف اجتماع هدایت کنیم تا از جامعه‌ای بالنده و پویاتر از گذشته در سطح مجامع بین‌المللی برخوردار باشیم.

انتهای پیام/س10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول