اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران/

حضور موسسه بوستان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

خبرگزاری فارس: کارشناس ارتباط با مراکز علمی موسسه بوستان کتاب از ارائه تازه‌های نشر انتشارات بوستان کتاب وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب خبر داد.

حضور موسسه بوستان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

مهدی محدثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آغاز فعالیت مؤسسه بوستان کتاب در سال 61 اظهار کرد: تبیین و گسترش خردمندانه وحی و ارزش‌های انقلاب اسلامی از اهداف این مؤسسه بوده که به انتشار آثاری از اندیشوران و فرهیختگان می‌پردازد.

وی خاطر نشان کرد: آثار مؤسسه بوستان کتاب از جنبه‌های کمی و کیفی، رشد چشمگیری داشته و در میان ناشران دینی سراسر کشور، جایگاه ارزشمندی پیدا کرده است.

کارشناس ارتباط با مراکز علمی مؤسسه بوستان کتاب ادامه داد: ناشر برگزیده سال قرآن کریم در سال 83، ناشر سال دانشجویی در سال‌های 81، 82، 84 و 86، ناشر سال جشنواره کتاب خانواده در سال 86 و... از افتخارات مؤسسه بوستان کتاب است.

وی با اشاره به حضور مؤسسه بوستان کتاب در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب گفت: هزار و 350 عنوان کتاب در این نمایشگاه ارائه می‌شود که از این تعداد 426 عنوان کتاب در سال 90 در مؤسسه بوستان کتاب چاپ شده که 118 کتاب چاپ اول بوده است.

محدثی عنوان داشت: 20 تا 25 درصد تخفیف در قیمت کتاب‌ها در نظر گرفته‌ شده است و بن کتاب و کارت‌های خرید کتاب از سوی بانک‌ها به متقاضیان ارائه می‌شود.

وی عنوان داشت: دو شعبه از بوستان کتاب در استان قم، دو شعبه در اصفهان، یک شعبه در مشهد و یک شعبه در تهران دایر است که همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب این فروشگاه‌ها با همان مقدار تخفیف تبدیل به نمایشگاه می‌شوند.

کارشناس ارتباط با مراکز علمی مؤسسه بوستان کتاب خاطر نشان کرد: تقاضای 200 مترمربع غرفه برای ارائه کتاب‌های بزرگسالان و 40 مترمربع برای ارائه کتاب‌های کودکان و نوجوانان اعلام شده که 900 اثر بزرگسال و 115 اثر کودک و نوجوان در سال گذشته عرضه شد و امسال تعداد آثار عرضه شده به هزار و 200 اثر بزرگسال و 150 اثر در موضوع کودک و نوجوان رسید.

وی بیان داشت: بنیاد حکمت برتر، به سوی سعادت ابدی، راه و رسم زندگی، سیمای اهل بیت در نهج‌البلاغه، اینترنت و دین‌داری، مفاهیم اجتماعی در قرآن، کتاب‌شناسی امر به معروف و نهی از منکر از جمله کتاب‌های چاپ اول مؤسسه بوستان کتاب بوده که در سال 90 منتشر شده است.

محدثی یادآور شد: این مؤسسه با شرکت بیش از 323 عنوان کتاب در جشنواره‌های مختلف مانند کتاب سال کشوری، کتاب سال حوزه، کتاب سال دانشجویی و... 29 نوبت به عنوان ناشر برگزیده انتخاب شده است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول