اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر در بیرجند

مسابقات قرآن دانشگاه‌های شرق کشور پایان یافت

خبرگزاری فارس: بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشگاه‌های شرق کشور که به میزبانی دانشگاه بیرجند برگزار شده بود با معرفی نفرات برتر در رشته‌های مختلف به کار خود پایان داد.

مسابقات قرآن دانشگاه‌های شرق کشور پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشگاه‌های شرق کشور که به میزبانی دانشگاه بیرجند برگزار شده بود صبح امروز با معرفی نفرات برتر در رشته‌های مختلف به کار خود پایان داد.

 

این مسابقات که در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار شد، در بخش شفاهی این مسابقات و در رشته قرائت ترتیل در بین خواهران نجمه گلیار از دانشگاه فردوسی مشهد، معصومه ابدی از دانشگاه مازندران و طیبه‌السادات رضوی از دانشگاه بیرجند به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در این رشته در میان دانشجویان پسر شرکت‌کننده سید محمد طاهایی از دانشگاه مازندران، محمدامین بهشتی از مجتمع آموزش عالی امام رضا (ع) و محسن بزم‌آرا از دانشگاه بیرجند رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته قرائت ترتیل نرگس نصیری از دانشگاه صنعتی شاهرود، فرزانه کلالی از دانشگاه فردوسی مشهد و فریبا اکبریان از دانشگاه گلستان و در میان برادران سید حجت ترحمی از موسسه آموزش عالی حکمت رضوی، محمدحسن دهدشت از دانشگاه سمنان و محمد شیرین از دانشگاه بجنورد به ترتیب حائز رتبه‌های برتر شدند.

همچنین در رشته حفظ کل زینب کی‌خواه از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در بخش خواهران و حسن گرمی از دانشگاه فردوسی مشهد در میان برادران رتبه‌های اول را کسب کردند.

در رشته حفظ 20 جزء خواهران قدسیه رضوانی از دانشگاه مازندران و محسن حسین‌خواه از دانشگاه گیلان رتبه‌های اول را کسب کردند.

در بخش کتابخوانی این دوره از مسابقات در رشته‌های قرآن‌شناسی، مفاهیم قرآنی، فرازهایی از قرآن و عترت و زندگینامه 14 معصوم به ترتیب محسن‌ حسین‌خواه از دانشگاه گیلان، عارف پیشه‌ور از دانشگاه بیرجند، آریا دهقانی و علیرضا جعفرپورکامی از دانشگاه گیلان حائز رتبه‌های برتر شدند.

همچنین در این مراسم از چهار نفر از داوران مسابقات در بخش حسن حفظ تقدیر شد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول