اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال مازندران:

فوتبال پدیده ساری از صعود به لیگ نونهالان ایران باز ماند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال مازندران گفت: تیم فوتبال نونهالان پدیده ساری از صعود به لیگ برتر باشگاه‌های کشور باز ماند.

فوتبال پدیده ساری از صعود به لیگ نونهالان ایران باز ماند

علی شفاهی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: در مرحله نهایی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور که چهار تیم در اصفهان به صورت دوره‌ای با هم مسابقه دادند، در نهایت نماینده مازندران در این رقابت ها با دو شکست و یک تساوی از دور مسابقات خارج شد.

وی تصریح کرد: در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک فوتبال نونهالان کشور برای صعود به لیگ برتر چهار تیم پدیده ساری، صنعت نفت آبادان، فولاد سپاهان اصفهان و ملوان بندر انزلی به میزبانی باشگاه فولاد سپاهان اصفهان با هم مسابقه دادند.

شفاهی بیان داشت: تیم پدیده ساری در این مسابقات با دو شکست سه بر دو مقابل صنعت نفت آبادان و هشت بر یک در برابر تیم میزبان فولاد سپاهان اصفهان و با یک تساوی دو بر دو مقابل ملوان بندرانزلی با یک امتیاز از صعود به لیگ برتر بازماند.

مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال مازندران گفت: در این مسابقات تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان با کسب امتیازات لازم موفق شدند به لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور صعود کنند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول