اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس خبر داد

تنگه هرمز زیر پوشش امواج دیجیتال قرار می‌گیرد/ راه‌اندازی دفتر خبری صدا و سیما در جزیره ابوموسی

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس با اشاره به راه‌اندازی سامانه دیجیتال شهرستان ابوموسی در تنب بزرگ گفت: در پی راه‌اندازی این دو سامانه، تنگه هرمز نیز زیر پوشش امواج دیجیتال صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرد.

تنگه هرمز زیر پوشش امواج دیجیتال قرار می‌گیرد/ راه‌اندازی دفتر خبری صدا و سیما در جزیره ابوموسی

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره ابوموسی، وحید کمالی در حاشیه بهره‌برداری از سامانه دیجیتال صدا و سیما در مرکز این شهرستان با بیان اینکه برای راه‌اندازی سامانه‌های دیجیتال ابوموسی و تنب بزرگ در مجموع یک میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: با راه‌اندازی این سامانه‌ها مردم در این دو جزیره می‌توانند 16 کانال تلویزیونی و 10 کانال رادیویی به طور دیجیتال دریافت کنند.

وی ادامه داد:‌ برنامه‌های یاد شده بر روی کانال‌های 63 و 58 باند UHF قابل دریافت خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس ادامه داد: سامانه دیجیتال صدا و سیما در ابوموسی تنها بعد از 15 روز از طرح موضوع و درخواست برای راه‌اندازی، در این شهرستان و تنب بزرگ فعال شده است.

وی با بیان اینکه سامانه‌های مذکور علاوه بر جزیره ابوموسی و تنب بزرگ توان پوشش تنگه هرمز را نیز دارد، افزود: با پیگیری استاندار هرمزگان مصوبات دور سوم سفر رئیس جمهوری در حوزه صدا و سیما در حال تحقق صد درصدی است.

کمالی در ادامه از آمادگی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس برای راه‌اندازی دفتر خبری صدا و سیما در جزیره ابوموسی خبر داد و گفت: این دفتر با هدف عادی‌سازی پوشش اخبار این جزیره، تهیه و تولید مستندات و فیلم‌ها می‌تواند کاربرد بالایی داشته باشد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول