اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت 32 تیم از سراسر کشور آغاز شد

نخستین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای در کاشان

خبرگزاری فارس: نخستین دوره مسابقات ملی باز‌ی‌سازی رایانه‌ای با عنوان (KASHANGDC2012) با رقابت 32 تیم از دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان از امروز به مدت سه روز آغاز به کار کرد.

نخستین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، امروز در مراسم افتتاحیه این دوره از بازی‌ها در تالار سپیده کاشانی این دانشگاه، اظهار داشت: ایجاد انگیزه رقابت و شناسایی استعدادهای برتر دانشجویان در ساخت بازی‌های رایانه‌ای از اهداف اصلی برگزاری این دوره از مسابقات است.

منصور دیاری با اشاره به رسالت دانشگاه آزاد در مقابل هجوم بازی‌های رایانه‌ای نامناسب افزود: دانشگاه آزاد کاشان در همین راستا و به منظور ابداع یک نوآوری و طرحی جدید، برای ساخت بازی‌های رایانه‌ای بومی متناسب با فرهنگ و عقاید اسلامی ایرانی و همچنین پیشرفت علم و فرهنگ کشور نخستین دوره این مسابقات را با همکاری بنیاد ملی بازی سازی رایانه‌ای کشور ترتیب داد.

وی با تأکید بر اینکه این دوره از رقابت‌ها نه تنها از لحاظ یک مسابقه علمی بلکه به عنوان یک رویداد ملی علمی و فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان بسیار حائز اهمیت است افزود: مهمترین دستاورد برگزاری این دوره از مسابقات تجاری‌سازی دانش بازی‌های رایانه‌ای است.

به گفته وی،شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات تعداد 32 تیم با قضاوت هفت داور از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و بنیاد ملی بازی سازی رایانه‌ای کشور به رقابت می‌پردازند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان خاطر نشان کرد: پس از پایان ر قابت‌ها و انتخاب تیم‌های برتر ضمن اهدای جوایز ویژه و تندیس مسابقات به آنها، بازی‌های قابل اجرا بر روی سایت مسابقات برای استفاده عموم نصب می‌شود.

دیاری همچنین متذکر شد: در این دوره از مسابقات تیم‌هایی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان(2 تیم)، علوم و تحقیقات فارس،دانشگاه علم و صنعت ایران،  صنعتی همدان، سما واحد رودهن (2 تیم)، سما واحد بوشهر(2 تیم)، ، فنی و حرفه‌ای دختران واحد قم، دانشگاه قم، سما واحد همدان، دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان، دانشگاه کاشان(2 تیم)، دانشگاه مازندران و دانشگاه زنجان حضور دارند.

وی اضافه کرد: همچنین دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، دانشگاه زنجان، دانشکده فنی و مهندسی شهید باهنر شیراز(2 تیم)، دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید مهاجر اصفهان(2 تیم)، انستیتو ملی بازی سازی ایران(2 تیم)، علوم و تحقیقات تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی دزفول، سما کرمان، جهاد دانشگاهی اصفهان، دانشگاه پیام نور تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی آبادان و دانشگاه فنی و حرفه‌ای سروش اصفهان نیز دیگر تیم‌های حاضر در مسابقات هستند که به مدت 48 ساعت بصورت آنلاین در تالار سپیده کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول