اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس

نتایج شمارش آرا در حوزه انتخابیه مشهد و کلات اعلام شد

خبرگزاری فارس: نتایج شمارش آرا در حوزه انتخابیه مشهد و کلات اعلام شد که در این راستا 2 نماینده باقی مانده این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه یافتند و فهرست وکلای مشهد کامل شد.

نتایج شمارش آرا در حوزه انتخابیه مشهد و کلات اعلام شد

محمدغفاری، رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: از مجموع 424 هزار و 519 رای اخذ شده، جواد کریمی‌قدوسی با 195 هزار و 380 رای و محمدحسین حسین‌زاده‌بحرینی با 188 هزار و 291 رای به مجلس نهم راه یافتند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی در ادامه به تعداد آرای دو نامزد دیگر مجلس نهم اشاره کرد و افزود: هم‌چنین عفت شریعتی‌کوهبنانی و جواد آرین‌منش به ترتیب 162 هزار و 977 رای و 160 هزار و 439 رای را کسب کردند که با این تعداد آرا، از راه‌یابی به بهارستان نهم باز ماندند.

غفاری با اشاره به اینکه نتایج اعلام شده خام است و نتایج پس از امضای صورت‌جلسه تجمیعی هیئت نظارت و هیئت اجرایی و ارسال آن به ستاد انتخابات استان نهایی می‌شود، گفت: مشارکت مردم نسبت به دور دوم انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی، 6 درصد رشد داشته است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی ادامه داد: 67.3 درصد از رای‌دهندگان را جوانان بین 18 تا 40 سال و 3 درصد را افراد بالای 75 سال تشکیل دادند.

گفتنی است از مجموع 5 نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، 4 نفر نامزد جبهه پایداری هستند که به بهارستان نهم راه یافتند.

هم‌چنین در استان خراسان‌رضوی از مجموع 18 نماینده راه یافته به مجلس شورای اسلامی، 5 نفر از جبهه پایداری و 13 نفر از جبهه اصولگرایان هستند که راهی مجلس نهم شدند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول