اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد مدیرکل حفظ آثار خراسان‌جنوبی:

برنامه‌های فرهنگ شهادت را به برخی از مسئولان باید تحمیل کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی با انتقاد از عدم همکاری برخی از مسئولان در راستای اجرای برنامه‌های ترویج فرهنگ شهادت گفت: به برخی از مسئولان باید با زور ابلاغیه این برنامه‌ها را تحمیل کرد.

برنامه‌های فرهنگ شهادت را به برخی از مسئولان باید تحمیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن مجنونی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ بسیاری از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ شهادت با دلسوزی خاصی با این مجموعه همکاری می‌کنند اما در این بین مسئولانی را نیز داریم که در این زمینه بی‌توجهی می‌کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه پنجم توسعه 20 درصد اعتبارات دستگاه‌های اجرایی باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صرف شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی به برخی از برنامه‌های اجرا شده برای گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، برپایی نمایشگاه‌های حوزه دفاع مقدس در شهرهای مختلف استان، اعزام فرماندهان دوران دفاع مقدس به شهرستان‌ها و برگزاری میزگرد تلویزیونی با حضور رزمندگان دفاع مقدس از جمله این برنامه‌ها است.

*رونمایی از تابلوی سوخت‌نگار مقام‌ معظم رهبری

مجنونی ادامه داد: همچنین به مناسبت سوم خردادماه از تابلوی سوخت‌نگار مقام معظم رهبری در استان و پوستر خوشنویسی و شعر رهبری و امام خمینی (ره) رونمایی شده است.

وی از برگزاری نمایشگاه آثار هنری و تجسمی دانشجویان به مناسبت سوم خردادماه در استان خبر داد و گفت: برپایی مراسم شب شعر پایداری و مقاومت نیز از جمله این برنامه‌ها است.

*بازخوانی عملیات‌های دفاع مقدس در خراسان‌جنوبی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که توسط معاونت پژوهشی این مجموعه در حال انجام است بازخوانی عملیات‌های دفاع مقدس است که در این راستا با رزمندگان مصاحبه‌هایی انجام می‌شود و این مصاحبه‌ها تنظیم و بایگانی می‌شوند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول