اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بخش رامند:

فرهنگ مقاومت در جامعه فراگیر شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بخش رامند گفت: فرهنگ مقاومت باید در جامعه فراگیر شود و لازمه این امر مطالعه رفتار رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس است.

فرهنگ مقاومت در جامعه فراگیر شود

حجت‌الاسلام حسین انصاری امروز به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا اظهار کرد: رزمندگان انقلاب اسلامی در زمان جنگ تحمیلی با تمام قدرت معنوی خود توانستند در برابر متجاوزان بعثی ایستادگی کرده و از اسلام عزیز و مردم غیور و ولایت‌مدار ایران اسلامی دفاع کنند.

وی با اشاره به جمله تاریخی امام خمینی (ره) در شکست دشمنان و بیگانگان خارجی افزود: بنا‌بر فرموده معمار کبیر و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران "رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی ابهت دو ابر‌قدرت شرق و غرب را در هم شکسته و خرد کردند".

امام جمعه بخش رامند فتح خرمشهر در سال‌های آغازین جنگ تحمیلی را عاملی بسیار مهم برای افزایش روحیه رزمندگان اسلام دانست و تصریح کرد: بسیاری از رزمندگان و ایثارگران پیشکسوت از فتح خرمشهر به عنوان فتح بزرگ یاد کرده و خاطرات آن دوران را برای نسل جوان کنونی بازگو می‌کنند.

انصاری ادامه داد: باید سعی کرد تا آثار و ارزش‌های معنوی دفاع مقدس همواره در جامعه و در بین جوانان زنده نگه‌داشته شود.

وی شوق جوانان بسیجی در دوران دفاع مقدس به حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را نتیجه ارتباط نزدیک و مستحکم آنان با خداوند متعال دانست و عنوان کرد: روحیه معنوی به انسان کمک می‌کند که در هر عرصه‌ای همواره پیروز و رستگار شود.

امام جمعه بخش رامند اضافه کرد: خداوند متعال به تمام کسانی که در راهش جهاد کنند، اجر و مزد فراوانی را عطا می‌کند.

انصاری با اشاره به لزوم پاسداشت دستاورد‌ها و ارزش‌های جنگ تحمیلی بیان کرد: دشمنان اسلام امروز با تهاجم و شبیخون فرهنگی به دنبال انحراف در اصل اعتقادات و اصول انقلابی ملت ایران هستند و در این مسیر از ابزارهای مختلف تهاجم استفاده می‌کنند.

وی ضرورت برنامه‌ریزی صحیح مسئولان فرهنگی و متولیان امور هنری در کشور را برای مبارزه با تهاجم دشمنان بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: قطعا جوانان و نوجوانان با ایمان ایران اسلامی با توکل بر خداوند متعال و ائمه اطهار سبب افزایش روحیه اعتقادات و بینش صحیح اسلامی خود می‌شوند.

امام جمعه بخش رامند با اشاره به دستاورد‌ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف و لزوم حفاظت از این دستاورد‌ها تأکید کرد: اقتدار و عزت روز‌افزون جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر جوانان و نوجوانان سخت‌کوش و با همت ایران اسلامی است.

انصاری با بیان اینکه جهش علمی در کشور در چند سال گذشته بی‌سابقه و حیرت‌انگیز بوده است، گفت: دشمنان کوردل با ترور دانشمندان جوان هسته‌ای کشور به دنبال مانع‌تراشی در مسیر رشد و پیشرفت همه‌جانبه علمی کشور هستند که قطعا نقشه‌ها و دسیسه‌ها‌یشان بی‌نتیجه مانده و شکست می‌خورد.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول