اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی:

500 معتاد پاکی خود را در اسفراین جشن می‌گیرند

خبرگزاری فارس: جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی گفت: 500 معتاد سابق، پاکی خود را در اسفراین جشن می‌گیرند.

500 معتاد پاکی خود را در اسفراین جشن می‌گیرند

محمدرضا یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد گفت: این برنامه تا اواخر ماه جاری با حضور استاندار خراسان‌شمالی در اسفراین برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تعدادی از افراد پاک‌شده مربوط به روستای سست اسفراین بوده که طی آیینی پاک‌شدن خود از اعتیاد را جشن می‌گیرند.

یزدان‌پناه با اشاره به در پیش بودن هفته مبارزه با مواد مخدر از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و همایش‌ها به همین مناسبت در استان خبر داد.

به گفته وی، هم‌زمان با این هفته نمایشگاه‌هایی در ارتباط با موضوع مواد مخدر برگزار می‌شود.

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی در ادامه با اشاره به اختصاص 50 میلیون ریال برای کمپ ترک اعتیاد فاروج اظهار کرد: این اعتبار به منظور اشتغال‌زایی و حمایت از افراد پاک‌شده از اعتیاد برای ایجاد اشتغال اختصاص یافته است.

وی همچنین مهم‌ترین رویکرد این شورا را برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد برشمرد که در سطح مراکز مختلف دانشگاهی، مدارس، ادارات و پایگاه‌های بسیج به اجرا در آمد.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول