اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار استان اردبیل:

پیام اول و آخر شهدا ولایت‌پذیری بی‌چون و چراست

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: توصیه و پیام اصلی شهدا به همه ما اطاعت بی‌چون و چرا از فرمان ولایت و ولی امر مسلمین جهان است.

پیام اول و آخر شهدا ولایت‌پذیری بی‌چون و چراست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذکی‌الله خوشبخت عصر امروز در یادواره شهدای گرانقدر فصل بهار مشگین‌شهر اظهار داشت: اگر وصایای شهیدان را به دقت مطالعه کنیم در 90 درصد این وصایا اولین و آخرین توصیه شهیدان اطاعت محض از ولایت فقیه و بصیرت‌افزایی است که از این دو عنصر می‌توان به عنوان عنصر دفع بلا و شرارت یاد کرد.

وی تصریح کرد: امروز ملت ایران به واسطه همین تبعیت و حفظ وحدت در دنیا شهره آفاق است و در عمل نیز توانسته است بسیاری از ترفندهای نظام استکبار و طاغوتی را خنثی کند.

خوشبخت شهیدان را بهترین اسوه در ولایت‌پذیری و شناخت راه حق از راه باطل توصیف کرد و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش هستند تا به هر نحو ممکن ارزش‌های شهدا و رزمندگان متدین نظام اسلامی ما را زیر سؤال ببرند در حالی که هرگز به این هدف شوم و پلید خود دست نیافته و در ادامه نیز به یقین ناکام می‌ماند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما در حالی دهه چهارم انقلاب را به نام دهه عدالت و پیشرفت سپری می‌کنیم که سراسر این دهه می‌تواند آوردگاه حق در برابر ظرفیت باطل و پوچ دشمنان باشد که در این میزان پیروز نهایی ملت سربلند ایران است.

وی در ادامه سخنان خود انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان را یک وظیفه حساس و خطیر توصیف کرد و ادامه داد: در این راه وظیفه نسل اول و دوم انقلاب بسیار سنگین و حساس است به طوریکه باید از تحریف جلوگیری کرده و واقعیت‌ها را به نسل آینده منتقل کرد.

به گزارش فارس، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل اضافه کرد: دشمن در سنگر خودکامگی خود امروز به شکست واقعی معترف است و بیش از هر زمان دیگر تلاش می‌کند تا هدف و مقصد شوم خود را به سرانجام برساند اما به یقین در این مرحله با شکست و ناکامی جدی مواجه می‌شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول