اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرعین:

مدرنیزه کردن آب‌ گرم‌ها ظرفیت گردشگری را ارتقا می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سرعین گفت: مدرنیزه کردن آب‌ گرم‌ها در شهر گردشگری سرعین به ارتقای شاخص‌های این حوزه کمک می‌کند.

مدرنیزه کردن آب‌ گرم‌ها ظرفیت گردشگری را ارتقا می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات نوسازی و بهسازی آب‌های گرم سرعین اظهار داشت: در سال‌های گذشته چندین مورد از آب‌های گرم سرعین با جلب و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ساماندهی و مدرنیزه شدند که این خود به افزایش رضایت‌مندی گردشگران و علاقمندان به آب‌های گرم و استفاده بهینه از این منابع کمک کرده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا بهسازی و نوسازی دو آب‌ گرم مشهور سرعین، گاومیش گلی و بش باجیلار آغاز شده به طوریکه در تلاش هستیم امسال با تکمیل بهسازی و نوسازی این دو مجموعه آب گرم مسافران تابستانی بتوانند از این ظرفیت بهره‌برداری کنند.

دبیر خاطرنشان کرد: برای بازسازی این دو آب‌ گرم بالغ بر یک میلیارد و 270 میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده و پیش‌بینی می‌کنیم همین روند در سایر آب‌ گرم‌ها نیز ادامه پیدا کند.

این مسئول اضافه کرد: برای ساماندهی ایستگاه پمپاژ و محوطه‌سازی آب گرم گاومیش گلی 700 میلیون تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: برای تجهیز موتورخانه و بهسازی استخر آب گرم بش باجیلار نیز 570 میلیون تومان هزینه شده که انتظار می‌رود با این هزینه کرد فضای آن مناسب برای پذیرایی مسافران و گردشگران تابستانی باشد.

به گزارش فارس، فرماندار سرعین همچنین از اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار شهرستانی برای دو استخر کردن آب گرم بش باجیلار خبر داد و گفت: هم‌اکنون عملیات اجرایی این طرح با محوریت امور آب شهرستان سرعین آغاز شده است.

دبیر در ادامه سخنان خود اضافه کرد: ما یک استقبال خوبی را از سوی سرمایه‌گذاران در توسعه آب‌های گرم، احداث مجتمع‌های مدرن آب‌درمانی و همچنین احداث سالن سرپوشیده بازی کودکان شاهد هستیم که با اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران کار به سرعت در حال انجام است.

وی به محورهای متعدد توسعه گردشگری سرعین تا رسیدن به سقف 7 میلیون گردشگر و افزایش مدت اقامت دو روز بیان کرد: این افزایش حضور و اقامت برای منطقه درآمدزایی بیشتری را به همراه دارد به طوریکه در یک حساب سرانگشتی بالغ بر 10 هزار و 600 میلیارد تومان می‌توان از درآمدزایی صنعت گردشگری در سرعین استفاده بهینه داشت.

دبیر افزود: دیگر زمان مدیریت سنتی در شهری مثل سرعین سپری شده و ما امروز به بازاریابی، بازار داری و بازارسازی مناسب در این شهر گردشگری نیاز داریم تا بتوانیم مناسب با ذائقه سرمایه‌گذاران و مردم و گردشگران خدمات به آنها ارائه کنیم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول