اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بشرویه خبر داد

افتتاح پارک ساحلی بشرویه در هفته دولت / ایجاد پیست شترسواری در کویر

خبرگزاری فارس: شهردار بشرویه از افتتاح پارک ساحلی بشرویه در هفته دولت و ایجاد پیست موتورسواری و شترسواری در کویر بشرویه خبر داد.

افتتاح پارک ساحلی بشرویه در هفته دولت / ایجاد پیست شترسواری در کویر

حسن سلیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه، اظهار داشت: در راستای گسترش فرهنگ ورزش و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بشرویه، پارک ساحلی در کنار پارک بهارستان در حال احداث است.

وی ادامه داد: با ساخت زمین ورزشی ساحلی چند‌منظوره در جوار این پارک، امکان انجام ورزش‌هایی نظیر فوتبال و والیبال تحقق پیدا می‌کند و تاکنون این پروژه 80 میلیون ریال هزینه در‌بر‌داشته است که با پشت سر گذاشتن مراحل نهایی احداث و اختصاص اعتبار لازم، در هفته دولت افتتاح می‌شود.

شهردار بشرویه از تهیه طرح پیست موتورسواری و شترسواری در کویر بشرویه در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: به دلیل موقعیت استراتژیک بشرویه در مجاورت کویر و قابلیت گسترش ورزش‌های کویری در این منطقه، طرح‌های پیست موتورسواری و شترسواری در حال تهیه است.

سلیمی به بهسازی پارک بهارستان از سال گذشته اشاره کرد و افزود: پارک بهارستان با 40 هکتار مساحت از سال گذشته، عملیات بهسازی آن با اعتبار یک‌میلیارد و 100 میلیون ریال در حال اجرا است و در آینده‌ای نزدیک به تفرجگاه شهروندان تبدیل می‌شود.

وی به اقدامات شهرداری در ارتباط با ایجاد زیرساخت و گسترش ورزش اشاره کرد و گفت: یکی از این اقدامات احداث سالن مدیریت بحران در دانشگاه علمی‌کاربردی بشرویه است که اعتبار این سالن با مشارکت اداره کل بحران و شهرداری تأمین شده که علاوه بر استفاده در مواقع بحرانی، کاربرد ورزشی نیز دارد.

شهردار بشرویه همچنین از احداث یک پارک در مجاورت بهشت امام‌حسین (ع) بشرویه خبر داد و افزود: ساخت این پارک در مساحتی به ابعاد 2.5 هکتار در حال اجرا است و تاکنون 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سلیمی اعتبار این پروژه را دو میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام کرد که با تکمیل آن، در فروردین سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول