اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی دانشکده پرستاری مامایی شهید بهشتی رشت:

دانشجویان برای پیشرفت، یادگیری را توشه راه خود قرار دهند

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشکده پرستاری مامایی شهید بهشتی گفت: دانشجویان برای پیشرفت در امور خود باید آموزش و یادگیری را همواره توشه راه خود قرار داده و در این عرصه خود را دانشجو بدانند.

دانشجویان برای پیشرفت، یادگیری را توشه راه خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیده نوشاز میر حق‌جو پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی دانشکده مذکور با اشاره به فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان رشته مامایی و پرستاری این دانشکده، اظهار کرد: امسال بیست و دومین دوره از دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی پیوسته مامایی و چهاردهمین دوره فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی ناپیوسته این دانشکده ورودی‌های مهر 87، بهمن 88 و مهر 89 فارغ‌التحصیل شدند.

وی با اشاره به فراغت از تحصیل دانشجویان رشته مامایی افزود: این دانش‌آموختگان پس از گذراندن تمام واحدهای تئوری و کار عملی در بیمارستان و تکمیل آمار زایمان و پس از موفقیت در امتحان جامع عملی مامایی فارغ‌التحصیل شده‌اند.

معاون آموزشی دانشکده پرستاری مامایی شهید بهشتی، تربیت نیروهای کارآمد در کوتاه‌ترین زمان و مقرون به‌صرفه برای ارائه خدمت به زنان جامعه را هدف اصلی از تربیت این دانشجویان عنوان کرد و گفت: حساسیت این رشته به گونه‌ای است که در سال 2009 «شعار جهانی امروز جهان بیش از هر زمان دیگری به ماما نیازمند است» سرلوحه برنامه‌های بهداشتی و مراقبتی زنان در اقصی نقاط دنیا شد.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموختگان این دانشکده برای آغاز سفری مهیج برای مواجه شدن با دنیای واقعی کار و زندگی آماده شده‌اند، اذعان کرد: دانشجویان برای پیشرفت در امور خود باید آموزش و یادگیری را همواره توشه راه خود قرار دهند و در این عرصه خود را دانشجو بدانند.

میر حق‌جو به دانشجویان توصیه کرد که با تلاش و کوشش بسیار به افرادی که قبل از آنها وارد دنیای واقعی کار و زندگی شده‌اند توجه کنند.

به گزارش فارس، متن سوگندنامه گروه پرستاری توسط مینو میترا چهرزاد مدیر گروه پرستاری دانشکده شهید بهشتی قرائت شد و دانشجویان طبق این سوگندنامه به تمام انسان‌ها از هر رنگ و نژاد و ملیتی احترام گذاشته و با تمام توان در راه ارتقای سلامت آنها بکوشند و همواره به اساتید و کسانی که به آنها آموزش داده‌اند احترام بگذارند.

در بخش‌های دیگری از این سوگندنامه دانش‌آموختگان سوگند یاد کردند که همواره علم و اخلاق و صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند و سلامت مددجویان را بر همه چیز مقدم دانسته و راز نگه‌دار بیماران باشند.

دانش‌آموختگان در این مراسم به خداوند تبارک و تعالی سوگند خوردند تا با تمام توان از هویت حرفه‌ای خود دفاع کنند و دانش و مهارتشان را همواره ارتقا داده و در هیچ زمانی از آموختن غافل نباشند و همواره برای استقلال و سربلندی ایران اسلامی بکوشند.

ا‌نتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول