اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان:

33 محصول زراعی و باغی جنوب کرمان زیر پوشش بیمه است

خبرگزاری فارس: مدیر ستادی شعبه‌های بانک کشاورزی جنوب کرمان گفت: در حال حاضر از 85 محصول زراعی، باغی و دامی منطقه جنوب کرمان 33 محصول زیر پوشش بیمه قرار دارند.

33 محصول زراعی و باغی جنوب کرمان زیر پوشش بیمه است

محمدرضا حاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: گروه خدمات بیمه‌ای مدیریت ستادی شعبه‌های بانک کشاورزی جنوب کرمان با چهار شرکت بیمه‌گذار و 138 نفر کارگزار که از فارغ‌التحصیل آن رشته‌های کشاورزی هستند در حال فعالیت است.

وی افزود: در حال حاضر از 85 محصول زراعی، باغی و دامی منطقه جنوب کرمان 33 محصول زیر پوشش بیمه قرار دارند.

حاتمی عمده محصولات زیر پوشش را در زمینه باغی، نخیلات و مرکبات ذکر و تصریح کرد: 90 درصد سطح زیر کشت این محصولات زیر پوشش بیمه قرار دارند.

وی بیان کرد: در زمینه زراعت نیز گندم آبی و سیب‌زمینی طرح استمرار زیر پوشش قرار دارند که 100 درصد برنامه پیش‌بینی شده، محقق شده است.

حاتمی عنوان کرد: در سال زراعی 89 – 90 حدود 170 میلیارد ریال خسارت به بیمه‌گذاران خسارت دیده، پرداخت شده است.

مدیر ستادی شعبه‌های بانک کشاورزی جنوب کرمان عمده این خسارت‌ها را در نخیلات دانست و گفت: این امر به دلیل خسارت‌های خشکیدگی خوشه، توفان و تگرگ بوده است.

حاتمی عمده خسارت‌های منطقه جنوب کرمان را سرمازدگی، تگرگ و توفان خواند و بیان کرد: هر ساله خسارت‌های هنگفتی به محصولات کشاورزی منطقه وارد می‌شود.

وی اذعان کرد: در سال زراعی جاری مدیریت بیمه کشاورزی برای اطلاع‌رسانی به کشاورزان از طریق روزنامه، پیامک، چاپ بروشور و تراکت و تشکیل دوره‌های آموزشی اقدامات زیادی انجام داده است.

حاتمی خاطرنشان کرد: همچنین این مدیریت با شرکت در دومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی منطقه نسبت به معرفی خدمات خود اقدام کرده است.

وی با اشاره به رتبه‌های کسب شده مدیریت بیمه کشاورزی در بیمه‌گری محصولات کشاورزی اظهار داشت: مقام پنجم کشوری در بیمه‌گری زیربخش باغ‌ها، یازدهم کشوری در انضباط مالی و مقام 15 کشوری از لحاظ تعداد بیمه‌‌گذار از جمله این رتبه‌هاست.

حاتمی تصریح کرد: کاهش ضریب خسارت به 1.2 با وجود خسارت‌های عمده رخ داده در منطقه از دیگر موفقیت‌های مدیریت ستادی شعبه‌های بانک کشاورزی جنوب کرمان است.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول