اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین سالگرد تاسیس شبکه جهانی ولایت

خبرنگاران قمی از شبکه جهانی ولایت بازدید کردند

خبرگزاری فارس: همزمان با دومین سالگرد تاسیس شبکه جهانی ولایت، خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم از این شبکه بازدید کردند.

خبرنگاران قمی از شبکه جهانی ولایت بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم خبرنگاران و فعالان در عرصه رسانه و مطبوعات استان قم پیش از ظهر امروز مصادف با دومین سالگرد تاسیس شبکه جهانی ولایت از این شبکه بازدید کردند.

شبکه جهانی ولایت شب میلاد با سعادت امیرالمؤمنین(ع) مصادف با 13 رجب 1431 هجری قمری مصادف با پنجم تیر 89 شمسی با مدیریت آیت‌الله حسینی‌قزوینی فعالیت خود را آغاز کرد.

شبکه جهانی ولایت یک شبکه مستقل تلویزیونی غیر دولتی ـ غیر انتفاعی بوده که در راستای تثبیت و تحکیم بنیان‌های تئوریک و تقویت علمی مبانی نظری و پاسخگویی به شبهات و سئوالات، دفاع از حریم تشیع و اندیشه‌های متعالی اسلام ناب محمدی حرکت کرده است.

شبکه ولایت با ارائه حقایق دین مبین اسلام و ایجاد مودت هر چه بیشتر بین مسلمانان به دور از هرگونه اهانت به مقدسات، باورها و اعتقادات دیگر فرق اسلامی و همچنین دیگر ادیان الهی نسبت به معرفی و نشر مکتب اهل‌بیت(ع) اقدام می‌کند.

این شبکه روزانه 24 ساعت برنامه پخش می‌کند که از این میزان 10 ساعت برنامه اصلی بوده که پنج تا شش ساعت برنامه زنده از طریق سه ماهواره هارتبرد، نایل ست و گالکسی برنامه‌هایی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی پخش می‌کند.

این شبکه در قالب 9 گروه علمی تفسیر و علوم قرآن، کلام و مهدویت، معارف و اندیشه دینی، خانواده، تاریخ و سیره، پاسخ به شبهات، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه و برنامه‌های مناسبتی ویژه برنامه‌های خود را تولید می‌کند.

درس خارج مهدویت، فقه مقارن، تاریخ و سیره، بوستان معرفت، اقیانوس، دایره زندگی، انس با نهج‌البلاغه، سوگندهای قرآن، دفاع از حقیقت، سریال مردان آنجلس، فصل انتظار، زنان الهی، جایگاه زن در اسلام، رسالت زن منتظر، پرتوی از قرآن، تقویم نور و الفبای آرامش از جمله عناوین برنامه‌های این شبکه است.

ارائه اصول و مبانی اسلام ناب محمدی، دفاع تئوریک از حریم تشیع، تبیین، تبلیغ، نشر و گسترش باور، بینش، معارف و ارزش‌های اسلامی، تثبیت بنیان‌های تئوریک و تقویت علمی مبانی نظری، پاسخگویی به شبهات، تعمیق و توسعه دانش و معرفت اسلامی، آسیب‌شناسی فرهنگ دینی و بسترسازی مناسب، تبیین معارف ناب اسلامی و ارتقای سطح علمی و تخصصی فرهیختگان و حوزویان از جمله اهداف شبکه جهانی ولایت است.

خبرنگاران در این بازدید از بخش‌های مختلف تولید، تدوین و استودیوی این شبکه بازدید کردند و در جریان فعالیت‌های آن قرار گرفتند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول