اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول میراث فرهنگی فیروزآباد خبر داد

راه‌اندازی مرکز تحقیقات صنایع دستی فیروزآباد

خبرگزاری فارس: مسئول میراث فرهنگی فیروزآباد از راه‌اندازی دفتر مرکز تحقیقات و نمایشگاه دائمی صنایع دستی این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی مرکز تحقیقات صنایع دستی فیروزآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، درنا شهبازی اظهار داشت: در راستای افزایش همکاری و گسترش فعالیت‌های این اداره در حوزه آموزش و ترویج در رشته‌های مرتبط با میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری موفق شدیم با تلاش و کوشش جمعی از علاقمندان و همکاران این مرکز را راه‌اندازی کنیم.

وی با اشاره به لزوم راه‌اندازی چنین مراکزی به منظور ایجاد پل ارتباطی نزدیک‌تر با علاقمندان گفت: این اداره همواره با دانشجویان و علاقمندان ارتباط نزدیک داشته و با راه‌اندازی این مرکز، بدون شک این همکاری‌ها گسترش پیدا می‌کند.

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان فیروزآباد اضافه کرد: راه‌اندازی این مرکز با حمایت حمید چابک یکی از محققان و علاقمندان صورت گرفته و وی با اهدای چند جلد کتاب زمینه راه‌اندازی این مرکز را فراهم کرده است.

شهبازی در پایان با اظهار امیدواری نسبت به تجهیز و تکمیل این مرکز در آینده‌ای نزدیک گفت: در صورت جذب نیروهای کارشناس در این مرکز و همچنین افزایش مواد تحقیقاتی شاهد توسعه و اثرگذاری این مرکز در سطح شهرستان و استان می‌شویم.

این مرکز در دفتر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان فیروزآباد واقع در بلوار شهید بهشتی شهر فیروزآباد قرار دارد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول