اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌‌کل میراث صنایع‌دستی گلستان:

بازاریابی اصلی‌ترین مشکل فروش صنایع‌دستی است

خبرگزاری فارس: معاون اداره‌‌کل میراث صنایع‌دستی و گردشگری گلستان گفت: بازاریابی اصلی‌ترین مشکل فروش صنایع‌‌دستی است که هنرمندان می‌توانند با ارتباط‌گیری در نمایشگاه‌ها این مشکل را تا حدی مرتفع کنند.

بازاریابی اصلی‌ترین مشکل فروش صنایع‌دستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز رضا پورمهدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه اغلب استان‌های کشور با وجود ظرفیت‌های بالای صنایع‌دستی بازارچه دائمی ندارند، برپایی نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی زمینه را برای عرضه این محصولات فراهم می‌کند.

وی برپایی نمایشگاه جاده ابریشم در گستره بین‌المللی را اقدامی بسیار ارزنده توصیف کرد و ادامه داد: هرچه نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در عرصه وسیع‌تری برگزار شود صنایع‌دستی فاخر استان‌ها نیز به شکل گسترده‌تری معرفی می‌شود.

وی یادآور شد: بازاریابی، اصلی‌ترین مشکل فروش صنایع‌دستی است و هنرمندان می‌توانند با افزایش ارتباط خود با استان‌ها و کشورهای مختلف زمینه فروش محصولات خود را فراهم کنند.

پورمهدی بر لزوم فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از صنایع‌دستی در سبد مصرفی خانوارها تاکید کرد.

وی زیورآلات سنتی، جاجیم‌بافی، گلیم‌بافی، پلاس‌بافی،‌ ابریشم‌بافی و دوخت البسه محلی را از جمله صنایع‌دستی رایج در این استان عنوان کرد و گفت: بخشی از این صنایع‌دستی در نمایشگاه بین‌المللی تبریز به نمایش گذاشته می‌شود.

معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان گفت: نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی جاده ابریشم زمینه تبادل فرهنگی میان استان‌های مختلف کشور را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول