اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرج خبر داد

دستگیری اعضای باند اراذل و اوباش، پنج دقیقه پس از آخرین شرارت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کرج گفت: ماموران انتظامی کرج طی یک عملیات پلیسی، اعضای باند اراذل و اوباش را پنج دقیقه بعد از آخرین شرارت دستگیر کردند.

دستگیری اعضای باند اراذل و اوباش، پنج دقیقه پس از آخرین شرارت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، عبدالرضا خیرخواهان با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 3 بامداد اواخر خرداد ماه شهروندی طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام داشت که تعدادی اراذل و اوباش با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ در فلکه اول فردیس اقدام به سرقت از مغازه لباس فروشی و تخریب شیشه‌های کافی نت و همچنین سرقت از یک مغازه کیف فروشی کرده و بلافاصله از صحنه جرم متواری شدند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، بررسی و پیگیری آن از طریق کلانتری 23 فردیس در دستور کار قرار گرفته و با توجه به اینکه واحد گشت در نزدیکی محل وقوع جرم در حال انجام وظیفه بود، بلافاصله به تعقیب متهمان پرداخته و سرانجام پنج دقیقه بعد از دریافت گزارش مردمی خودروی مورد نظر را در یکی از میادین فردیس مشاهده و بلافاصله دستور ایست از سوی ماموران صادر شد.

خیرخواهان ادامه داد: سرنیشنان خودرو به محض مشاهده خودروی گشت پلیس، اقدام به فرار کردند اما متعاقب تعقیب و گریز ماموران، سرنشینان خودرو پس از طی مسافتی خودرو را متوقف و پس از پیاده شدن از آن، هر کدام به مسیرهای مختلفی متواری شدند.

وی اظهار داشت: ماموران کلانتری برای جلوگیری از فرار متهمان، تعقیب و گریز را ادامه و سرانجام در حالی که اراذل و اوباش فراری قصد داشتند با درگیری، از دست ماموران متواری شوند، با قاطعیت ماموران زمین گیر و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج بیان کرد: متهمان به همراه خودرو توقیفی به کلانتری 23 فردیس منتقل و در بازرسی از خودرو تعدادی اموال مسروقه کشف و ضبط و تحویل مالباختگان شد.

گفتنی است، اراذل و اوباش دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به اتهام سرقت، شرارت، تخریب و برهم زدن نظم عمومی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/س30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول