اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرکلانتر ششم پلیس پایتخت:

کارت سوخت‌های سرقتی دست سارق حرفه‌ای را رو کرد

خبرگزاری فارس: سرکلانتر ششم پلیس پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم خودرو در منظقه کیانشهر تهران خبر داد و گفت: از متهم 35 قطعه کارت سوخت سرقتی کشف شده است.

کارت سوخت‌های سرقتی دست سارق حرفه‌ای را رو کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی نیروی انتظامی، عباس دانشجو گفت: عصر روز یکشنبه بیست و هشتم خرداد ماه در راستای اجرای طرح امنیت محله محور مأموران گشت کلانتری هنگام گشت‌زنی در شهرک کیانشهر، به مرد جوانی که در حال پرسه زنی بود، مشکوک شده و برای بررسی موضوع در صدد متوقف کردن وی برآمدند.

سرکلانتر ششم پلیس فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود: در حالی‌که مأموران لحظه به لحظه به مرد جوان نزدیک می شدند، متهم به محض مشاهده واحد گشت فرار را بر قرار ترجیح داده و به سرعت متواری شد.

وی ادامه داد: با فرار متهم عملیات تعقیب و گریز مأموران از سرگرفته شد و دقایقی بعد با اجرای طرح مهار وی دستگیر و مورد بازرسی بدنی قرار گرفت.

دانشجو با اشاره به کشف 35 قطعه کارت سوخت از متهم تاکید کرد: نامبرده به سرعت برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل و تحت بازجوی های فنی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران در خلال بازجویی های پلیسی دریافتند متهم از سارقان حرفه ای و سابقه دار لوازم خودرو در شرق پایتخت است.

سرکلانتر ششم پلیس پایتخت در پایان خاطرنشان کرد: پرونده‌ای در این ارتباط تشکیل و متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه ششم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ فرستاده شد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول