اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان خبر داد

کشف 2400 لیتر سوخت قاچاق در رودبار

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: مNموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کهنوج از تعدادی افراد در منطقه زهکلوت رودبار، 2 هزار و 400 لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

کشف 2400 لیتر سوخت قاچاق در رودبار

علی‌اکبر مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در بازرسی مأموران انتظامی منطقه زهکلوت از توابع شهرستان رودبار از تعدادی افراد مقدار 2 هزار و 400 لیتر نفت گاز کشف کردند.

وی افزود: در همین راستا پرونده‌ای در این ارتباط تشکیل و به منظور رسیدگی به تعزیرات حکومتی  کهنوج ارسال شد که پس از مراحل سیر قانونی در شعب این اداره کل و محرز شناخته شدن اتهام، متهم به پرداخت 100 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و ضبط کالای مکشوفه با کیفیت تحویل به شرکت پخش فرآورد‌ه‌های نفتی ناحیه محکوم شد که توسط اجرای احکام در مرحله اجراست.

مختاری خاطرنشان کرد: در زمینه مبارزه با قاچاق سوخت، تعزیرات حکومتی استان کرمان طی سال گذشته رتبه دوم کشور را بعد از استان سیستان و بلوچستان به خود اختصاص داده است.

وی ابراز داشت: ‌هزار و 745 فقره پرونده در زمینه قاچاق سوخت به تعزیرات حکومتی استان کرمان وارد و مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: طرح پاکسازی جنوب استان کرمان از قاچاق سوخت با همکاری نیروی انتظامی در دست اقدام است.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول