اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفته آینده صورت می‌پذیرد

اجرای عملیات احداث 1800 متر از شبکه فاضلاب کوی محمدیه

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان گفت: به منظور اجرای شبکه فاضلاب کوی محمدیه باید اقدامات احداث یک هزار و 800 متر باقی‌مانده از این شبکه از هفته آینده آغاز و تا مهرماه به پایان رسد.

اجرای عملیات احداث 1800 متر از شبکه فاضلاب کوی محمدیه

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حسن‌ قهرمانی‌مطلق عصر امروز در جمع اهالی کوی محمدیه و در راستای برطرف کردن موانع و مشکلات موجود در این منطقه ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه اظهار کرد: اهالی کوی محمدیه در زمینه مشارکت فعالیت‌های عمومی، اجتماعی و عمرانی الگوی روستاها و شهروندان همدانی هستند.

وی افزود: در کوی محمدیه جدول‌گذاری و زیرساخت‌های لازم انجام شده که در این مراسم مصوب شد به منظور آسفالت معابر کوی محمدیه جابه‌جایی 13 تیر برق باقی‌مانده در این مسیر تا پایان مردادماه به اتمام برسد.

فرماندار همدان خاطر نشان کرد: به منظور اجرای شبکه فاضلاب مصوب شد اقدامات لازم برای احداث یک هزار و 800 متر باقی‌مانده از این شبکه از هفته آینده آغاز و تا ابتدای مهرماه به پایان برسد که اولویت این طرح با معابری است که در داخل طرح آسفالت قرار دارد.

وی بیان کرد: شرکت گاز باید مساعدت لازم را با منازلی که هنوز دارای شبکه گازرسانی نیستند انجام داده و باید 250 میلیون تومان اعتبار به سالن ورزشی تخصیص یابد تا این مجموعه در دهه مبارک فجر افتتاح شود.

قهرمانی‌مطلق اظهار داشت: زمین خاکی موجود نیز دیوار‌کشی شده و رختکن در آن احداث شود و لباس ورزشی برای دو تیم به همراه 10 توپ در اختیار جوانان قرار گیرد.

وی ادامه داد: به منظور ساماندهی دانش‌آموزان کوی محمدیه لازم است جلسه‌ای در یکی از مدارس با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرماندار، رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان و شورایار کوی محمدیه به منظور تعیین تکلیف فضای آموزشی و آمار صحیح دانش‌آموزان تشکیل شود تا در صورت دارا بودن فضای مازاد آموزشی بتوانیم آن را در اختیار مرکز بهداشت قرار داده و یا حداقل چند کلاس را در اختیار این مرکز قرار دهیم.

فرماندار شهرستان همدان خطاب به مردم این منطقه تصریح کرد: به منظور تکمیل طبقه فوقانی کوی محمدیه در سال جاری مبلغ 2 میلیون تومان توسط فرمانداری در اختیار هیأت‌ امنا قرار می‌گیرد و از سال جاری هزینه‌های آب، برق و گاز مساجد رایگان است اما بدانید که استفاده بیش‌از اندازه از این خدمات اسراف محسوب شده و از نظر شرعی اشکال دارد.

وی در پایان گفت: ساخت خانه عالم اگر در مکان موقوفه انجام شود بر عهده اداره کل اوقاف و امور خیریه و در غیر این صورت به سازمان تبلیغات اسلامی مربوط می‌شود و فرمانداری مجری این طرح محسوب نمی‌شود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول